Gekke uitspraak of normaal? [Lege OP]

03-08-2025 11:44 12 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Laat ook maar.......
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-08-2025 22:33
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
97.58% gewijzigd
Ik kan niet heel veel van je verhaal maken eigenlijk.
Of zijn uitspraak raar is weet ik ook niet. Waarom staat er een collega voor je deur s morgens?
Terug van weggeweest
Zijn relatie is dus al minstens 11 maanden wankel en hij praat negatief over haar. Waarom hou je je zo bezig met een man die een vrouw zo behandelt?
Weet je zeker dat er nt znnn mssn in je verhaal? Ben je Duitse of circusclown, omdat je ongeschminkt de deur open doet?
Si abra la puerta hay lobos.
Het is een gekke uitspraak dat hij meldt dat hij samenwoont? Waarom vind je dat een gekke uitspraak?
Wat ik wel een beetje gek vind is dat hij zegt dat hij haar nog niet zo lang kent, vijf jaar.
Eehh... hoezo is dat niet lang? Het lijkt wel of hij aan de ene kant zijn relatiestatus duidelijk wil maken (ik woon samen), en aan de andere kant ook wil bagatelliseren (ik ken haar nog niet zo lang).
Maar goed, deze draaikont is bezet, dus daar zou het sowieso bij op moeten houden.
nerdopviva schreef:
03-08-2025 21:02
Zijn relatie is dus al minstens 11 maanden wankel en hij praat negatief over haar. Waarom hou je je zo bezig met een man die een vrouw zo behandelt?
Ik denk dat het vooral to's eigen conclusie is dat de relatie al 11 maanden wankel is. Hoe kan zij dat weten? Hij vertelt nauwelijks wat over haar. De negatieve dingen zijn wel een rode vlag (hoewel wij natuurlijk geen enkel idee hebben hoe hij haar behandelt)
Wat is nou die rare uitspraak? Dat hij haar al 5 jaar kent of dat je helaas bekend bent met viva??
.
Hij doet alsof hij vrijgezel is terwijl hij 5 jaar samenwoont. Heb jij zin in een man die zijn partner verzwijgt?
Wat een bijzondere OP...
Ik snap eerlijk gezegd niets van dat ongeschminkt de deur open doen, waarom is dat relevant in dit verhaal? En wat is die rare uitspraak dan?
En wat wil je precies van ons horen?
Ik snap echt niks van het verhaal en met name niet van het stuk over je meest pure vorm. Stond je nieuwe collega voor de deur toen je net uit bed kwam? En waarom dan in godsnaam?

Verder is hij dus gewoon bezet. Dat hij niet over haar praatte, doet daar niks aan af. Dat hij vindt dat hij haar kort kent vind ik niet per se raar, misschien zette hij het af tegen zijn ouders die elkaar al veertig jaar kennen. In dat geval klinkt het juist alsof hij vindt dat hij nog maar in de beginfase zit met zijn relatie. Maar in feite hoef je er helemaal niks uit op te maken, want hij is bezet. Of jij verder nog online wil daten staat daar al helemaal los van.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Rabarbara schreef:
03-08-2025 21:02
Weet je zeker dat er nt znnn mssn in je verhaal? Ben je Duitse of circusclown, omdat je ongeschminkt de deur open doet?
:HA:

Topic nog net gelezen voordat het gewist was. Snapte er (ook) weinig van op sommige punten, maar wat betreft je bezette collega: daar moet je niet aan willen beginnen.
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven