Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Hmmmm hoe slecht ik me ook voel, voor een portie van je-weet-wel spring ik altijd graag even onder de douche ter verfrissing, en mijn pijntje verdwijnen dan ook altijd als sneeuw voor de zon.

Maar goed, ik heb dan ook echt altijd zin.

En ook ik zit in mijn joggingpak, en heb een volle buik van al dat gesnaai.
@ Sum, normaal gesproken niet hoor, maar ben best moe van alle zeewind die emoties heeft weggewaaid en daarbij ben ik echt snotverkouden. Dus pak ik dadelijk nog een inbuprofeentje en rol ik in mijn dekbedje en voel ik me morgen beter.

@ Frizz, meestal stuur ik mijn stoere SV'tje ook niet weg, maar nu ben ik behoorlijk beroerd en dan kan ik hem ook niet plezieren. Ik heb ook wel eens geen zin, hahaha!
Huts!
Bell, slaap lekker dan meissie en ik hoop dat je je morgen weer een beetje beter voelt...Kusss

Oja,...had jij nou haaives?

And if so...waarom zijn wij nog geen vriendjes?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Komt goed hoor lieve meiden en ik zal morgen even de agenda checken voor de relativeerdate.

Ja, ik heb haaives en ik weet niet waarom wij nog geen vriendjes zijn!
Huts!
Ah ja Bel kan gebeuren!

Wind en emoties plus een virusje, ja dat maakt moe.

Pak lekker je rust.

Sum heb jij nou expres niks gezegd op mijn reactie mbt MX en date-voornemens?

Heb je even genoeg ervan misschien?
Bel heb je een vrienden uitnodiging verstuurd, kunnen we daarna even haaives adresjes mailen...en nu hup naar bed!!!

Frizz,je hebt toch geen date plannen met MX?

Ik had begrepen dat je wel weer wilde gaan daten, maar wat dat met MX te maken heeft mis ik even...

Of ik mis gewoon een heel stukkie tekst waarin je schreef dat je wilt gaan daten met MX]

als dat laatste het geval is onthoud ik me idd even van commentaar
Nee gekkie, maar ik had nog gereageerd op wat je had gezegd over mijn zwakte voor MX, en daar kwam je helemaal niet meer op terug.

Maar maakt niet uit hoor.

Ik denk dat je een hele post van me hebt gemist nu ik er nog eens over nadenkt.

Maar goed.

Trouwens... vandaag mocht ik helemaal zelf schakelen en dat kón ik gewoon!
Zelf schakelen met wat Frizz? Wat ben je allemaal voor leuke dingen aan het doen?
Sorry meis, dat heb ik in alle hsp commotie even helemaal gemist ik ga even terug zoeken

Wow schakelen al....eigenlijk rij je dus al gewoon auto!!!!
Ik weet dat je het bestaan van roze papiertjes probeert te ontkennen op dit moment Madhe, maar het gaat natuurlijk over mijn tweede rijles.
Ah welnee joh, maakt niet uit Sum.

Dacht alleen dat je je buik er ff vol van had.

Was al vanmiddag volgens mij?

Weet zelf niet eens meer wanneer het was...
Wat betreft Me, Myself & MX...

Sum dat ik een zwak heb voor 'foute' mannen is nou ook weer niet helemaal waar hoor.

Heb de afgelopen 5 jaar geen enkele foute man aan de haak geslagen.

Ik ben niet iemand die er elke keer weer instinkt.

Overigens was de eerste tijd tussen MX en mij heel leuk, en in tegenstelling tot wat ik anderen hoor zeggen: Ik hoorde geen alarmbellen.

Sterker nog, mijn gevoel zei al die tijd het het goed zat.

Maar goed, nu is het zo gelopen tussen ons, en inderdaad heb ik de laatste tijd niet de meest verstandige keuzes gemaakt.

Lieve schatten dat is gewoon niet zo makkelijk als je ein-de-lijk weer eens iets voor iemand voelt.

Gevonden!

Tuurlijk snap ik ook wel dat het niet makkelijk is om los te laten, en daardoor wellicht wat minder snuggere keuzes maakt

Maar ik vond het zo moeilijk om te zien dat je aan de ene kant heel hard riep dat je er wel klaar mee was en op het moment dat hij weer aan de telefoon hing jij weer helemaal van slag was.

Dan ben je er dus nog niet klaar mee,

Dat geeft niet, das ook alleen maar logisch.

Gevoel is een knopje wat je niet zomaar AAN en UIT zet

Daar gaat tijd over heen.

maar...ik had een beetje het gevoel dat je het geen tijd gaf

Dat je elke keer weer buigde naar MX toe.

Logisch ook wel je vind hem leuk.

Ik heb het al die tijd niet belangrijk gevonden van hij vond, wat hij voelde, wat hij beleefde...het ging mij om jou gevoel

En het idee wat ik had (of eigenlijk heb) dat jij er heel wat voor over hebt om samen met hem te zijn...ten koste van JOU

Daarom zei ik een paar keer dat hij je aan het piepelen was

En echt lieverd, ik snap je maar al te goed

(ben 3 jaar samen geweest met zo iemand)maar ik gun je zo het verdriet niet!
quote:frizzy schreef op 19 september 2009 @ 22:49:

Ah welnee joh, maakt niet uit Sum.

Dacht alleen dat je je buik er ff vol van had.

Was al vanmiddag volgens mij?

Weet zelf niet eens meer wanneer het was...Meis no worries, als ik ergens mijn buik van vol heb ben ik mans vrouws genoeg om dat ff te meldden hoor
Ah lieve Sum ik weet ook wel hoe je het bedoelde hoor!

Alleen ik dacht dat je er wellicht een iets meer dramatische voorstelling van had dan het in werkelijkheid is.

Want ik vind eigenlijk dat het best goed met me gaat (vorige keer dat ik werd afgewezen was ik kapót)!

Alleen ik donder steeds weer in mijn eigen valkuil, want dan denk ik dus dat ik sterk ben en erboven sta terwijl ik inderdaad nog steeds stiekem hoop dat alles goedkomt.

Nu weet ik ook wel echt dat hij emotioneel ontzettend onvolwassen heeft gereageerd en dat vind ik een behoorlijke afknapper, maar ik weet ook nog hoe leuk het wás.

Anyway, ik val alleen maar in herhaling.

Sum ik weet dat je het harstikke lief bedoelt, en ik heb er ook echt wel iets aan.

Moet al jullie adviezen bewaren voor als hij weer gaat bellen.
quote:frizzy schreef op 19 september 2009 @ 22:48:

Ik weet dat je het bestaan van roze papiertjes probeert te ontkennen op dit moment Madhe, maar het gaat natuurlijk over mijn tweede rijles.

Naaaah joh, dat valt weer heel erg mee. Ik heb me er redelijk overheen gezet. Blijven sippen heeft geen zin. Ik ging er vanuit dat je je rijbewijs al had, dus ik dacht dat je misschien een motorrijbewijs wilt halen ofzo? Maar dan moet je denk ik al meteen zelf schakelen hahaha, of meteen met iemand achterop rijden.

Tegenwoordig zijn die papiertjes ook niet meer roze toch? Het zijn nu pasjes dacht ik. Maar ik kan het helemaal mis hebben. Ik heb hem niet, dus ik kan niet checken
Goed zo!

Ja het is gewoon een pasje he?

Maar nee ik heb em dus ook nog niet.

En het gaat nog wel even duren, want kan het me niet permitteren om vaker dan eens per week te lesse.
Liefjes, ik heb zojuist Zorro ontdekt op de tv dus ik ga heerlijk in bed naar een Spaanse god liggen kijken

Weltrusten lieverdjes....

Frizz, je bent lief!

Weltrusten alletwee
En ik twijfel tussen Expeditie Robinson (via internet) of in mijn bed liggen om te lezen...

Ben wederom MOE!

Slaap lekker Sum!
Slaap lekker meiden. Ik duik zo ook in bed. Morgen gaan we zwemmen. Dus dan ga ik nóg meer achterlopen hier :$
Lieve Madhe ik zou het wel weten hoor, het forum zou me gestolen kunnen worden.

Geniet lekker van het zwemmen!

Slaap lekker Madhe!

*kiest voor Expeditie Robinson*
Goeie morgen schatties....

DAMN, wat heb ik geslapen zeg!

Zo lekker een uurtje trainen en dan de boel afplakken en verven...

Hoe vond je ER Frizz

Ik mis nog steeds Ernst Paul, ik vind Eddy lang zo leuk niet
Goeie morgen schatties....

DAMN, wat heb ik geslapen zeg!

Zo lekker een uurtje trainen en dan de boel afplakken en verven...

Hoe vond je ER Frizz

Ik mis nog steeds Ernst Paul, ik vind Eddy lang zo leuk niet
Goedenmiddag .........

Zo ik ben trots op mezelf, heerlijk gerend ik zat er helemaal lekker in , lekker mn frustraties er uit gerend ...

Jullie nog vermaakt op het andere topic las ik, haha dat meisje is echt de weg kwijt beetje sneu eigenlijk.

En verder ............. ben ik gesloopt nu haha
Hé lieverds,

Heb een druk weekend gehad en deze duurt nog steeds voort, maar heb ontzettend veel geleerd.

Ik heb geleerd dat als je je tomatenplanten dieft, dat je tomaten dan ook daadwerkelijk rood worden. Dus na maanden te hebben gestaard naar enkel groene tomaten heb ik nu eindelijk rode exemplaren kunnen oogsten.

Ik heb geleerd dat als je de bloemen van de basilicumplant verwijdert dat er dan meer blaadjes bijkomen (tenminste dit is theorie, in de praktijk moet dat nog uitwijzen).

Ik heb geleerd dat ‘anyway’ in de Nederlandse taal vooral wordt gebruikt door blanke mannen tussen de 60 en 70 jaar incluis aardappel in de keel, die als official roeiwedstrijden bijwonen waarbij teams van Skadi voornamelijk zijn vertegenwoordigd.

Het is mij dit weekend opgevallen dat Ivo Opstelten een sympathieke vent is, ook nu hij burgemeester af is, en zijn vrouw is ook erg aardig.

Ik heb geleerd dat als ik meer dan 10 kilometer hardloop, ik altijd weer een blessure te pakken heb (deze de keer mijn rechterknie).

Ik heb geleerd dat, na een tijdje niet gespeeld te hebben, ik golf echt leuk vind en weer helemaal blij ben als ik mijn swing weer te pakken heb.

Ik heb geleerd dat ik niet zo goed ben in het onthouden van tijden, dat we nu te vroeg bij de bioscoop waren, op de bonnefooi ergens zijn gaan ontbijten en dit eigenlijk de leukste tripjes zijn. Vooral als Paul de Leeuw naast je zit met man, 2 kids en blonde labrador. De Volvo ontbrak, maar daarvoor in de plaats een RR; voor die hoge bergen in Amsterdam .

Ik leer nu op het moment, dat als ik paella eet met een vork ik langzamer eet dan met een lepel en dus meer kan genieten van alle smaken.

Ik heb toevallig vrijdag het hoofdstuk uit de Kleine Prins met de vos gelezen en realiseer mij dat ik steeds minder de tijd neem om ‘tam’ te worden of anderen ‘tam’ te maken….

Dagdag, lees later alles wel bij.
Oja en in de bioscoop heb ik net geleerd, dat de gemiddelde Viva-lezeres ouder is dan ik had verwacht en minder uitgesproken qua uiterlijk. Én daar hoorde ik vandaag dus bij .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven