Heeft mijn ex een rebound relatie?

15-08-2019 09:19 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi All,

Er zijn hier waarschijnlijk al veel topics over maar ik schrijf deze mede in de hoop dat het mij wat verlichting geeft. Ik doe het meestal niet maar heb het er eigenlijk behoorlijk moeilijk mee dus hoop dat het helpt.

Het is nu net 3 maanden uit tussen mij en mijn ex. We zijn 3,5 jaar samen geweest. Nu ben ik eergister (op mijn verjaardag) achter gekomen dat hij twee weken geleden ongeveer met een ander meisje in Granada zat. Zij liked op facebook alles wat hij post met een hartje en hij liked alles wat zij post op facebook maar dan met een gewone like.

Hij heeft mij eergister op mijn verjaardag gefeliciteerd met de volgende tekst "Hey Jane, gefeliciteerd! Hoop dat je een fijne dag hebt.

Hij had zijn profielfoto op de app veranderd in een overduidelijke vakantie foto en ik ben toen zo stom geweest om op facebook te gaan kijken of hij dus op vakantie is. Daar zag ik dat hij daar ook zijn profielfoto had veranderd naar een foto waar hij op een terrasje zit. Onder die foto heeft dat meisje geplaats goede fotograaf (zon smirksmiley erachter) Ben jij toevallig ook in Granada?

Daar heeft hij toen op gereageerd met Tag van haar naam Haha ja talentje he. Toevallig, jij ook hier? ;)

Ik was/ben hier behoorlijk van slag door. Heb het gevoel dat zij dus al een stel zijn en dat op deze sneaky manier naar buiten proberen te communiceren. Ik was en ben behoorlijk verdrietig en heel erg gekwetst. Ook best een beetje boos dat hij al zo snel door kan gaan en in een nieuwe relatie kan springen. Ik heb toen heel dom gedaan handelend uit emotie. Ik heb hem toen geblokkeerd op whatsapp, zijn nummer verwijderd en mijn facebook eraf gegooid. Gisteravond kreeg ik spijt en vond ik mijn reactie toch wat overdreven. Mijn facebook ligt er wel nog af maar ik heb zijn nummer weer via een vriend van mij. Ik heb hem gedeblokkeerd op whatsapp en heb hem toen een berichtje met Dank. gestuurd. Het gesprek heb ik vervolgens weer verwijderd zodat het niet mijn app lijst staat. Maar eigenlijk kreeg ik nadat ik mijn reactie had gestuurd ook weer spijt. Ik vind het namelijk zeker na mijn ontdekking heel lastig om met hem geconfronteerd te worden maar durf ook eigenlijk niet al het contact te verbreken. We hebben heel veel samen meegemaakt.

Wat ik ook heel moeilijk vind is dat toen het uit ging 3 maanden terug dat hij keihard heeft zitten huilen. Hij zei tegen mij dat hij altijd van mij zal houden en dat ik de eerste ben die hem liet zien wat houden van was. Nu voelt het dus als allemaal loze woorden en dat ik dus blijkbaar helemaal niks voor hem heb betekend. Hij kan mij immers zo snel in ruilen voor een ander.

Nu zit ik er ook al mee dat hij in oktober 30 word. Als ik naar mij zelf luister wil ik hem eigenlijk niet feliciteren maar ik wil mij zelf ook niet laten kennen en hij heeft mij ook gefeliciteerd. Daarnaast wordt hij ook nog eens een speciale leeftijd.

Denken jullie dat hij nu een rebound relatie heeft? en hebben jullie nog tips hoe ik hier het beste mee om kan gaan?

Dankje alvast voor het lezen van mijn verhaal!
Alle reacties Link kopieren
Het maakt niet uit of hij een rebound heeft; het is je ex. Jullie wegen zijn gescheiden. Hoe moeilijk ook; laat het gaan. Beter trek je de pleister er met een ruk af, dan jezelf te kwellen door hem te blijven volgen op sm.
Waar mee omgaan? Je hoeft helemaal niks te doen. Het is namelijk over tussen jullie...
Alle reacties Link kopieren
Het is je ex. Wat verwacht je dan? Dat hij de rest van zijn leven om jou gaat zitten sippen?
Het is uit, hij is vrij en jij bent vrij.
Leven en laten leven en weer door.
Ja en?
Het is je ex. Waarom ben je nog zo met hem bezig?
Alle reacties Link kopieren
Ga door met je leven en zorg voor je eigen geluk. Wat jij moet doen is je ex totaal vergeten.

Ja dat is misschien best lastig, dat duurt even. Het is toch een mini rouwproces.

Maar door te blijven wroeten in zijn leven en je af te vragen of hij een rebound heeft (so what??) blijf je je dus met hem bezig houden. Niet doen!

Doe als je ex! Ga door en geniet.
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het nog uit wat hij doet? Hij is niet voor je ex en is jou geen verantwoording meer schuldig.
Alle reacties Link kopieren
Het is je ex. Al heeft ie 10 rebound relaties tegelijk, het zou je niet uit moeten maken. Ga door met je leven, je kwelt jezelf hiermee.
Hij is je ex en hij mag doen wat hij wil, maar ik snap dat het je raakt.

Misschien heb je hier wat aan en kan je meeschrijven, een liefdesverdriettopic:

relaties/liefdesverdriet-atm-schrijf-hi ... ges/446043
Verwijder zijn nummer en app niet met zijn verjaardag. Vraag jezelf niet af waarom en hoe en wat. Dat heeft geen zin. Huil uit en door.

Hij mag doen wat hij wil. Dezelfde dag al. Dat is niet leuk. Maar jullie hebben niets. Laat het los.
Wat de rest al zegt. Het is je ex, pijnlijk, maar hoort erbij. Contact verbreken en je hoeft hem niet te feliciteren in oktober. Geef jezelf geen valse hoop dat het maar een rebound zou zijn. Ik had zelf vrijwel direct na een zeer lange relatie een nieuwe relatie en daar ben ik inmiddels alweer wat jaren mee getrouwd. Dus echt, laat het los.
Alle reacties Link kopieren
Rebound is niet echt een ding. Als het uitgaat tussen hen was het een rebound, blijft het aan dan niet. Maar het heeft niet meer of minder slagingskans dan iedere startende relatie.
Jammer dat je dit gaat invullen met 'ik betekende dus niets voor hem'. Als jij nu een superleuke jongen tegen het lijf loopt ga je toch ook gewoon met hem daten?

Het is uit, tijd om aan jezelf te gaan denken. Als dat beter lukt door hem te blokkeren zou ik dat gewoon doen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Tenzij je ergens nog hoop hebt dat jullie weer bij elkaar komen?
Alle reacties Link kopieren
Laat het/hem los en ga door met je leven. Logisch dat je verdrietig bent, en het is altijd rot als je ex in een korte tijd een nieuwe relatie krijgt, maar het gaat je eigenlijk niks meer aan. Hij doet niks fout.
Zoek afleiding en ga leuke dingen doen met vriendinnen. Hou je niet bezig met een verjaardag over 2 maanden, wie dan leeft, wie dan zorgt.
Je bent hem niks meer verplicht, dus feliciteren is echt niet nodig.
het is uit. eerste ingeving was het beste: blokkeren
Alle reacties Link kopieren
boeien, zijn leven zijn relaties. dit gaat jou helemaal niets aan.

verwijder hem uit al je contacten
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
het kan een rebound zijn, het kan de moeder van zijn kinderen worden, we weten het niet
Alle reacties Link kopieren
Het is uit. Houd op met hem overal te volgen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Vraag jezelf af hoe wat hij doet relevant is voor jouw leven?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Ben je jaloers omdat hij eerder iemand anders heeft?

3.5 maand... sommige hebben na 1 week al iemand...en sommige na jaren..!

:sheep:
Alle reacties Link kopieren
Waarom kijk jij nog op zijn Facebook, laat hem zijn leven leiden en maak zelf ook wat van je leven.
Blokkeren en niet feliciteren met zijn 30e verjaardag.
S-Meds schreef:
15-08-2019 09:40
het is uit. eerste ingeving was het beste: blokkeren
Eens, ik denk dat je jezelf onnodig blijft kwellen door hem via social media te kunnen blijven volgen. Het kan best zijn dat hij zijn eigen verdriet probeert te verbeteren door met anderen te flirten, seksen, op vakantie te gaan, of wat dan ook maar wat maakt dat nog uit? Het is pijnlijk, dat snap ik, maar het maakt zijn woorden toen het uitging niet minder waar en zijn (oude) gevoelens voor jou ook niet, hij gaat alleen heel anders met de breuk om dan jij blijkbaar.

Dit gaan zitten analyseren gaat jou niet verder helpen en hem blokkeren gaat hem echt niet beledigen, hij zal het misschien niet eens door hebben. En zo wel dan kan hij vragen waarom en leg je uit dat je het nodig hebt om verder te komen zonder onnodig verdrietig te zijn. Dat zal hij heus begrijpen. Maak je dus niet druk om die verjaardag. Jullie gaan je eigen weg na een recente breuk, dat is normaal.
Alle reacties Link kopieren
Nou Jane, de reacties zijn duidelijk. Wel hard misschien, maar ik ben het er ook mee eens. Het is je ex. Kwel jezelf niet zo. Hij is volledig vrij om welke rebound dan ook alle hoeken van de kamer te laten zien. Waarom pluis je zijn Facebook pagina zo uit? En je praat zelfs over 'sneaky' en over 'ontdekking'. Alsof hij iets heel achterbaks deed waar jij nu achter bent gekomen. Dat is niet zo. Hij mag gewoon doen wat hij doet en jij zal daar mee om moeten leren gaan.
Het is je ex, jullie zijn 3 maanden uit elkaar, geen 3 dagen.
Hij mag doen wat hij wil en ja, ook terwijl hij 3 maanden geleden huilde toen jullie relatie over was.

Heb het gevoel dat zij dus al een stel zijn en dat op deze sneaky manier naar buiten proberen te communiceren.
Hoezo sneaky? Had jij je moeten bellen voor toestemming? Of je het persoonlijk moeten mededelen dat hij een nieuwe relatie heeft?

Het leven gaat door, ook voor jou, al kan dat heel moeilijk zijn.
Ik denk dat hem blokkeren en van social media verwijderen geen slecht idee is. Misschien dat jij hem dan ook wat makkelijk kan vergeten.
Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Het is al 3 maanden uit. Toen was ik al 3 neukies verder..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven