Hoe hebben jullie je man leren kennen? [Lege OP]
maandag 10 november 2025 om 15:29
Ik vraag me af of het jou helpt om te weten waar anderen hun partner hebben gevonden. Dat loopt zo uiteen dat je niet kunt zeggen: doe dit of dat en je gaat de ware tegenkomen.
Het vinden van iemand voor een langdurige relatie is denk ik deels niet te veel tijd verspillen aan mensen die het (net) niet zijn en voor de rest een hele hoop geluk dat je iemand tegenkomt die je aantrekkelijk vindt en die ook nog eens hetzelfde in het leven staat
Het vinden van iemand voor een langdurige relatie is denk ik deels niet te veel tijd verspillen aan mensen die het (net) niet zijn en voor de rest een hele hoop geluk dat je iemand tegenkomt die je aantrekkelijk vindt en die ook nog eens hetzelfde in het leven staat
maandag 10 november 2025 om 16:06
Mijn eerste man tijdens mijn studie, hij was de vriend van een vriend van een vriendin;-)
Mijn tweede man via relatieplanet.
Voor mijn zoons geldt hetzelfde. Allebei hun eerste vriendin via de studie, mijn jongste zoon is nog gelukkig getrouwd met haar. Mijn oudste heeft zijn tweede vriendin via een datingapp gevonden.
Mijn tweede man via relatieplanet.
Voor mijn zoons geldt hetzelfde. Allebei hun eerste vriendin via de studie, mijn jongste zoon is nog gelukkig getrouwd met haar. Mijn oudste heeft zijn tweede vriendin via een datingapp gevonden.
maandag 10 november 2025 om 16:13
maandag 10 november 2025 om 16:13
Pluma schreef: ↑10-11-2025 15:29Ik vraag me af of het jou helpt om te weten waar anderen hun partner hebben gevonden. Dat loopt zo uiteen dat je niet kunt zeggen: doe dit of dat en je gaat de ware tegenkomen.
Vast niet inderdaad maar ik smul van dit soort verhalen
Ontopic: tegenwoordig pluk ik eigenlijk al mijn dates van datingsites.
.
maandag 10 november 2025 om 17:25
Even deze uit je OP overgenomen.
Waarom komen andere vrouwen in mijn omgeving wel een fijne man tegen?
Is dat werkelijk zo? Ik hoor juist in mijn omgeving verschillende verhalen.
De vraag of juiste liefde wel bestaat is wel een algemene vraag. Liefde kan ook van een fijne vriendschap komen, daar heb je niet perse een relatie voor nodig. Is de liefdesverdriet van deze 2 maanden of al van eerdere periode? Als het van deze 2 maanden is zou ik jezelf wel afvragen of je teveel hangt aan het liefde deel.
Ik heb mijn vriend via internet leren kennen, zonder internet waren we elkaar ook niet tegen gekomen. Voor mij heeft het wel aantal maanden geduurd voor ik echt dacht ja dit is het. Hiervoor was het gewoon leuk.
Waarom komen andere vrouwen in mijn omgeving wel een fijne man tegen?
Is dat werkelijk zo? Ik hoor juist in mijn omgeving verschillende verhalen.
De vraag of juiste liefde wel bestaat is wel een algemene vraag. Liefde kan ook van een fijne vriendschap komen, daar heb je niet perse een relatie voor nodig. Is de liefdesverdriet van deze 2 maanden of al van eerdere periode? Als het van deze 2 maanden is zou ik jezelf wel afvragen of je teveel hangt aan het liefde deel.
Ik heb mijn vriend via internet leren kennen, zonder internet waren we elkaar ook niet tegen gekomen. Voor mij heeft het wel aantal maanden geduurd voor ik echt dacht ja dit is het. Hiervoor was het gewoon leuk.
maandag 10 november 2025 om 17:50
Sorry, My bad. Was toen ook een zeer ingewikkelde situatie en ik was zelf toen ook instabiel.Star⁴ schreef: ↑10-11-2025 12:50Hier heb je het over 5 jaar samen:
https://forum.viva.nl/relaties/relatieb ... ges/498226
Periodes daarna ben ik enkel gaan daten wanneer het ook goed ging met mij.
maandag 10 november 2025 om 17:51
Ja maar dan klopt jouw beeld toch niet dat er nooit iemand in jou geinteresseerd is? Vijf jaar is niet niks.
maandag 10 november 2025 om 17:58
Sterkte, liefdesverdriet is altijd kut.
Kende vriend vroeger al, toen we 16 waren maar nooit echt met elkaar omgegaan. Vond hem toen altijd wel lekker ruiken vond ik toen. 2,5 jaar terug ging ik een weekendje weg met een vriendin, altijd met een random groepje mensen die steeds veranderd. Hij ging mee door een van mn beste vrienden. Hij was net single, woonde net weer opzichzelf na een hele periode bij zn moeder en dacht oke what the hell. We hebben gezoend en bleken ook vlak bij elkaar te wonen. Nog geen 5 min fietsen.
Ik was meteen over m'n oren, hij zag vooral veel haken en ogen maar here we are.
Kende vriend vroeger al, toen we 16 waren maar nooit echt met elkaar omgegaan. Vond hem toen altijd wel lekker ruiken vond ik toen. 2,5 jaar terug ging ik een weekendje weg met een vriendin, altijd met een random groepje mensen die steeds veranderd. Hij ging mee door een van mn beste vrienden. Hij was net single, woonde net weer opzichzelf na een hele periode bij zn moeder en dacht oke what the hell. We hebben gezoend en bleken ook vlak bij elkaar te wonen. Nog geen 5 min fietsen.
maandag 10 november 2025 om 18:25
Mijn eerste echtgenoot ken ik vanaf de middelbare school. 3 jaar later kreeg ik per ongeluk van een vriendin van de middelbare een mail die voor hem bestemd was en kwamen we weer in contact met elkaar.
Paar hele gelukkige jaren gehad samen maar hij overleed jong (27) toen we net een jaar getrouwd waren.
Na een paar jaar kwam ik mijn huidige echtgenoot tegen. Online via een contacten site (geen datingssite). Ik was helemaal niet op zoek naar een liefdesrelatie en ik wilde de volgende dag mijn account opheffen en hij had zich net die dag aangemeld. Hij was brutaal en ik was te beduusd en morgen vieren we ons 12,5 jaar samen zijn waarvan 11,5 jaar samenwonend en 8 jaar getrouwd.
Ik ben gezegend dat ik 2 maal echte liefde bij “toeval” tegen ben gekomen en ik nog nooit ook maar een dag in mijn leven op zoek ernaar ben geweest.
Paar hele gelukkige jaren gehad samen maar hij overleed jong (27) toen we net een jaar getrouwd waren.
Na een paar jaar kwam ik mijn huidige echtgenoot tegen. Online via een contacten site (geen datingssite). Ik was helemaal niet op zoek naar een liefdesrelatie en ik wilde de volgende dag mijn account opheffen en hij had zich net die dag aangemeld. Hij was brutaal en ik was te beduusd en morgen vieren we ons 12,5 jaar samen zijn waarvan 11,5 jaar samenwonend en 8 jaar getrouwd.
Ik ben gezegend dat ik 2 maal echte liefde bij “toeval” tegen ben gekomen en ik nog nooit ook maar een dag in mijn leven op zoek ernaar ben geweest.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
maandag 10 november 2025 om 19:10
Mijn toenmalige vriend ging vreemd met zijn vriendin. Ik kwam daar achter en heb mijn huidige man toen een berichtje gestuurd via social media met mijn bevindingen. Lang verhaal kort, hij beeindigde zijn relatie, ik deed het zelfde en hebben toen afgesproken om eens samen ons verdriet te verdrinken. Inmiddels 10 jaar getrouwd.
maandag 10 november 2025 om 19:50
En hoe is het met jullie exen afgelopen?Silvy schreef: ↑10-11-2025 19:10Mijn toenmalige vriend ging vreemd met zijn vriendin. Ik kwam daar achter en heb mijn huidige man toen een berichtje gestuurd via social media met mijn bevindingen. Lang verhaal kort, hij beeindigde zijn relatie, ik deed het zelfde en hebben toen afgesproken om eens samen ons verdriet te verdrinken. Inmiddels 10 jaar getrouwd.
Terug van weggeweest
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in