Ik ben boos

01-12-2025 13:35 27 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben boos!!! En niet zo,n beetje ook. Ik ben nu 7 jaar gescheiden van een (gediagnosticeerd) narcist. Heel erg veel ellende gehad tijdens ons huwelijk maar ook daarna nog. Mijn ex heeft alweer verschillende relaties gehad. Ook deze relaties eindigde met veel bombarie. Nu heeft hij een lieve vriendin (2 jaar) en mijn dochter (10 jaar) durfde zich eindelijk weer wat open te stellen. Ze heeft dit heel lang niet gedurfd want het zou toch wel weer over gaan. (Zijn vorige relatie ging ook over omdat hij zijn vriendin inelkaar sloeg) Maar nu heeft die oetlul dus weer gelogen tegen zijn nu ex vriendin. Waarover weet ik niet maar ex vriendin kan er niet mee leven. Heeft er dus (begrijpelijk) een punt achter gezet. Het zal wel om drugs en/of geld gaan want daar liegt hij altijd over. Ex heeft een half jaar geleden zijn eigen huis opgezegd omdat hij toch altijd al bij zijn vriendin was. Woonde na een maand al samen. Dochter werd hierin meegesleept.

Nu moet hij weer opnieuw beginnen! Weer onrust voor mijn dochter. Echt ik ben zo boos!! Hij verknald gewoon alles. Zie nu maar eens aan een huis te komen. Straks weer gedoe in de omgangsregeling. Daar was net wat rust in. Mijn dochter heeft al zoveel voor haar kiezen gehad. Nu dit weer.

Echt dat hij straks evt op straat komt te staan dat kan mij dus echt niks schelen maar ik vind dit dus zo erg voor mijn dochter. Ze heeft vannacht amper geslapen omdat ze heel erg heeft lopen piekeren.

Wat ik hier mee wil? Gewoon het ff van mij af schrijven denk ik.
calvijn1 schreef:
03-12-2025 09:00
Jij beweert in je vorig post heel stellig dat dit voor alle kinderen die in zo'n vreselijke situatie zitten geldt.
Dit is dus niet zo. Er wordt gekeken naar wat het beste is voor het kind
Nee hoor. Dat beweer ik niet.
Ik heb een tijd geleden een artikel in de krant gelezen met de grootouders. Die kinderen hadden (toen) een traumatische en verplichte omgang met de vader in detentie.
Maar nogmaals, offtopic hier. Wilde wel even reageren na de reacties.
calvijn1 schreef:
03-12-2025 09:00
Jij beweert in je vorig post heel stellig dat dit voor alle kinderen die in zo'n vreselijke situatie zitten geldt.
Dit is dus niet zo. Er wordt gekeken naar wat het beste is voor het kind
Mhaw.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven