Ik weet het niet meer

17-09-2020 10:00 83 berichten
klaar zo bedankt.
anoniem_63de64e297732 wijzigde dit bericht op 23-12-2020 00:29
Reden: account opheffen
97.10% gewijzigd
Verlegen77 schreef:
17-09-2020 10:28
Ik heb foute relaties achter de rug en dit meisje is de eerste die echt moeite heeft genomen mij te leren kennen. Ik ken haar verleden ook en weet dat ik haar hoofd wel eens zo mis kan gaan, maar zo heftig als nu heb ik nog nooit meegemaakt, ik wil niet nu een man zijn die haar loslaat en als ze beseft dat ze bij mij wil zijn dat te laat is. Het is zo ontzettend moeilijk want we hebben elkaar niets aangedaan.
Relaties lopen meestal op hun einde omdat je gewoon niet zo goed bij elkaar past, niet omdat een van de twee de ander fysiek of emotioneel mishandelt.

Ik denk dat je het beste voor jezelf kan kiezen. Afkappen dus.

Neem geen genoegen met iemand die jou wel ok voor nu vindt.
Verlegen77 schreef:
17-09-2020 11:00
Hoeveel tijd moet je geven of is dit niet te bepalen?
Dat is voor iedereen anders
Ik vind 3 jaar absurd lang
Hunebed schreef:
17-09-2020 11:07
Dat is voor iedereen anders
Ik vind 3 jaar absurd lang
Ze hebben 3 jaar een relatie, maar ze twijfelt (hopelijk) niet al 3 jaar.
Verlegen77 schreef:
17-09-2020 10:40
Ik ben inderdaad erg lief maar ook stout hoor hahahaha, ik sprak iemand die mij helpt die zei dat ik voor haar eigenlijk een toe goede man ben en dat ze wel 20 vrouwen kende die een moord zouden doen voor iemand zoals ik.
:facepalm:
JackyBee schreef:
17-09-2020 11:05
Misschien kan je eens bij jezelf nagaan waar jouw grenzen liggen, wat jij wel/niet wil of pikt. Aan je nick te zien ben je op de leeftijd dat je dingen voor jezelf helder hebt. Je komt een beetje over als een verlegen en onzeker persoon, ik denk dat het lastig is om een stevige relatie te hebben in zo'n geval.

Verwacht je dat iemand hier zou antwoorden: '2,5 maand' ? Dat hangt toch helemaal van jezelf af.
ja je hebt gelijk...........
JackyBee schreef:
17-09-2020 11:11
Ze hebben 3 jaar een relatie, maar ze twijfelt (hopelijk) niet al 3 jaar.
nee dit klopt ze twijfelt niet 3 jaar........pas afgelopen maand is dit gekomen
JackyBee schreef:
17-09-2020 11:11
Ze hebben 3 jaar een relatie, maar ze twijfelt (hopelijk) niet al 3 jaar.
Nou, 2 en een half jaar geleden was ze ook al niet echt zeker volgens mij
Alle reacties Link kopieren
Verlegen77 schreef:
17-09-2020 11:00
Hoeveel tijd moet je geven of is dit niet te bepalen?
Er is natuurlijk geen vast bepaalde tijd om het te geven. Sommige mensen kappen er meteen mee als hun partner met zoiets op de proppen zou komen, en andere mensen blijven jaren aanmodderen.

Je moet zelf aanvoelen OF je bereid bent in dergelijke situatie te willen zitten, en zo ja voor hoelang je dat lukt. En dat is het moeilijke want het is niet zo duidelijk als een been breken. Het gaat geleidelijk. Je laat nu alles van haar afhangen, hoe zij zich zal ontwikkelen. Dat snap ik, want voor jou is dit superkut natuurlijk, maar je moet het eigenlijk van jezelf laten afhangen. Je hoeft niet nu al per direct te weten wat je gaat doen, maar blijf alert op je eigen gemoedstoestand en hoe zij jou behandelt.
Hunebed schreef:
17-09-2020 11:18
Nou, 2 en een half jaar geleden was ze ook al niet echt zeker volgens mij
Ja maar hier waren wij uitgekomen, dit is een meisje die altijd zoekt in haar hoofd, en dit komt door stukje verleden
Suusje666 schreef:
17-09-2020 11:24
Er is natuurlijk geen vast bepaalde tijd om het te geven. Sommige mensen kappen er meteen mee als hun partner met zoiets op de proppen zou komen, en andere mensen blijven jaren aanmodderen.

Je moet zelf aanvoelen OF je bereid bent in dergelijke situatie te willen zitten, en zo ja voor hoelang je dat lukt. En dat is het moeilijke want het is niet zo duidelijk als een been breken. Het gaat geleidelijk. Je laat nu alles van haar afhangen, hoe zij zich zal ontwikkelen. Dat snap ik, want voor jou is dit superkut natuurlijk, maar je moet het eigenlijk van jezelf laten afhangen. Je hoeft niet nu al per direct te weten wat je gaat doen, maar blijf alert op je eigen gemoedstoestand en hoe zij jou behandelt.
klopt waar woord, ik zal op mijzelf moeten letten ook
Alle reacties Link kopieren
Als je nu die grens trekt, tot hier en niet verder, wil dat niet automatisch zeggen dat jullie relatie per definitie over is he. Kan ook nog dat ze het ziet als een wake up call. Jij geeft haar nu alle ruimte om te twijfelen. Misschien moest je daar maar eens mee stoppen.
Creativity is intelligence having fun
Alle reacties Link kopieren
Verlegen77 schreef:
17-09-2020 11:32
Ja maar hier waren wij uitgekomen, dit is een meisje die altijd zoekt in haar hoofd, en dit komt door stukje verleden
Lekker hè, zo'n excuus waardoor bepaald gedrag steeds vergoelijkt kan worden. Stukje verleden, zielig, nodig zijn, psych uithangen.

Word wakker man.
...
Verlegen77 schreef:
17-09-2020 11:32
Ja maar hier waren wij uitgekomen, dit is een meisje die altijd zoekt in haar hoofd, en dit komt door stukje verleden
Tja
Dan maar bij haar blijven en hopen dat ze voor altijd bij jou blijft.
Veel meer kan ik er niet van maken
DS1971 schreef:
17-09-2020 11:13
:facepalm:
Dit inderdaad.
Verlegen77 schreef:
17-09-2020 11:32
Ja maar hier waren wij uitgekomen, dit is een meisje die altijd zoekt in haar hoofd, en dit komt door stukje verleden
Leuk zo'n scheve relatie tussen behandelaar en patiënte. Waarbij het duidelijk de patiënte eerder opvalt dat er iets niet goed zit dan de behandelaar.
Ik lees al jullie reactie, en ben bezig alles te verwerken. Ik snap wat er gezegd wordt, en helaas soms wat sarcastisch. Maar ik voel mij werkelijk vreselijk, ik kan letterlijk janken, ik dacht eindelijk de ware gevonden te hebben en dan gebeurd dit. Ik ben letterlijk elke minuut van de dag er nu mee bezig, en besef dat ik haar niet moet pushen en ruimte moet geven. Maar ik zou willen dat ik niet zo zou zijn, niet zo gevoelig maar ik ben een enorm gevoelsmens en dit doet mij allemaal heel erg veel pijn en verdriet. Ik probeer echt het beste ervan te maken.
Ja, dat is liefdesverdriet.

Ik denk echt dat het al uit is, maar dat ze de knoop niet durft door te hakken. Ze wil niet alleen zijn, dus laat ze jou bengelen. Alle relaties om mij heen waarin er eentje ineens gaat 'twijfelen' zijn nu over en die ene is met een ander.

Liefdesverdriet is kut maar het gaat echt over.
Verlegen77 schreef:
17-09-2020 12:20
Ik lees al jullie reactie, en ben bezig alles te verwerken. Ik snap wat er gezegd wordt, en helaas soms wat sarcastisch. Maar ik voel mij werkelijk vreselijk, ik kan letterlijk janken, ik dacht eindelijk de ware gevonden te hebben en dan gebeurd dit. Ik ben letterlijk elke minuut van de dag er nu mee bezig, en besef dat ik haar niet moet pushen en ruimte moet geven. Maar ik zou willen dat ik niet zo zou zijn, niet zo gevoelig maar ik ben een enorm gevoelsmens en dit doet mij allemaal heel erg veel pijn en verdriet. Ik probeer echt het beste ervan te maken.
Dat is heel begrijpelijk. En waarschijnlijk ook de reden dat je niet voor je verstand kiest (want je zal best zelf ook wel beseffen dat dit niet goed gaat), maar voor jouw gevoel en eigenlijk vooral voor het gevoel wat je weer terug hoopt te krijgen als zij maar weer beseft hoe geweldig jij bent.

Maar echt, kies voor jezelf. Als jullie bij elkaar horen, dan komt het goed als je je grenzen aangeeft. Gaat het mis zodra je dat doet, dan heb je jezelf alleen maar een lijdensweg bespaard.
Alle reacties Link kopieren
Wauw. Jij bent afhankelijk van haar drama.

Wat een ongelooflijk ongezonde dynamiek.
...
Gokje hoor maar ik denk ze een ander is tegengekomen waar ze vlinders van krijgt en op haar gemakje eens wil zien hoe dat verder gaat, terwijl braaf blijft wachten.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer mijn partner uit dat hij twijfelt aan onze relatie en of ik de juiste ben.... dan neem ik de beslissing wel voor hem.

Ik ga echt niet blijven bij iemand die twijfelt, daar word je zelf onzeker van, je gaat op je tenen lopen en maar afwachten tot de tegenpartij duidelijkheid heeft?

Nee, dan verschaf ik die duidelijkheid wel en maak een eind aan die relatie
Ik vind het zo moeilijk, wat nou als dit gewoon een komen en gaan moment is, maak ik van een mug geen olifant? Ik weet het gewoon soms echt niet meer. Ik baal ook zo van de hele situatie, ik heb slechte relaties achter de rug en nu eindelijk eentje die leek te lukken en dan dit.
Alle reacties Link kopieren
Verlegen77 schreef:
17-09-2020 13:15
Ik vind het zo moeilijk, wat nou als dit gewoon een komen en gaan moment is, maak ik van een mug geen olifant? Ik weet het gewoon soms echt niet meer. Ik baal ook zo van de hele situatie, ik heb slechte relaties achter de rug en nu eindelijk eentje die leek te lukken en dan dit.
Als het een moment is van komen en gaan, zou ze het vast niet tegen je verteld hebben.

Mug en olifant?

Dit is een olifant hoor, iemand die met jou in de relatie zit en zegt dat ze het eigenlijk niet met jou ziet zitten.

Kloten dit gevoel, begrijpen we echt allemaal.

Je weet het nu, benieuwd of je hier lering uit trekt
Ja ik ga alles nu op mij laten inwerken, en even een weekeind alleen zijn en nadenken bedankt allemaal.
Verlegen77 schreef:
17-09-2020 13:15
maak ik van een mug geen olifant
Lees alle reacties nog eens door en ga eens turven voor de grap. Ik geloof ik dat het aantal keer mug al heb geturfd. Dat is 0.

Nu olifant nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven