Ik weet het niet meer

17-09-2020 10:00 83 berichten
klaar zo bedankt.
anoniem_63de64e297732 wijzigde dit bericht op 23-12-2020 00:29
Reden: account opheffen
97.10% gewijzigd
Verlegen77 schreef:
17-09-2020 13:15
Ik vind het zo moeilijk, wat nou als dit gewoon een komen en gaan moment is, maak ik van een mug geen olifant? Ik weet het gewoon soms echt niet meer. Ik baal ook zo van de hele situatie, ik heb slechte relaties achter de rug en nu eindelijk eentje die leek te lukken en dan dit.
Op welk moment leek deze relatie echt te lukken?
Hunebed schreef:
17-09-2020 13:24
Op welk moment leek deze relatie echt te lukken?
heel erg eerlijk.........eigenlijk tot aan nog geen paar weken geleden was alles echt compleet goed, koek en bekende ei. Ze hield van mij, sprak dit meermaals uit, sprak ook meermaals uit dat dit is wat ze wilde, werkelijk niets aan de hand. Daarom ben ik ook zo van slag door dit alles.
Sterker nog 4 weken gelezen mooie ring gehaald
Ik denk echt dat je voor jezelf moet kiezen. Niet omdat de verhouding zij: patiënt en jij: behandelaar is, maar omdat jijzelf beter kan gaan werken aan je emotionele ontwikkeling. Anders zit een stabiele, gelijkwaardige relatie er echt niet in denk ik.
Je komt op emotioneel vlak namelijk ongeveer 20 jaar jonger over dan dat je werkelijk bent.
Verlegen77 schreef:
17-09-2020 13:30
heel erg eerlijk.........eigenlijk tot aan nog geen paar weken geleden was alles echt compleet goed, koek en bekende ei. Ze hield van mij, sprak dit meermaals uit, sprak ook meermaals uit dat dit is wat ze wilde, werkelijk niets aan de hand. Daarom ben ik ook zo van slag door dit alles.
Niet jokken he.
Dus vanaf het begin tot een paar weken geleden was alles perfect?
Hunebed schreef:
17-09-2020 13:51
Niet jokken he.
Dus vanaf het begin tot een paar weken geleden was alles perfect?
Elke relatie heeft ups en downs, en ook hier was het niet anders, maar dat dit er nu is, was er echt niet eerder.
Alle reacties Link kopieren
Indien een ander haar leuker lijkt dan zou ik haar die ruimte geven zodat je de deur achter haar kont dicht kunt trekken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt een beetje slappehapperig en onsexy en niet stout of aantrekkelijk..
Sorry maar dat lees ik er zo doorheen.
Ja en bedenk TO dat dit altijd ook weer kan gebeuren hé. Dat zij weer twijfels krijgt nadat ze opnieuw voor jou gekozen heeft. Of in de toekomst met een heel ander meisje, of je vrouw na jarenlang getrouwd te zijn opeens die twijfel of ze nog wel met jou samen wil zijn.
Hoe voel je je nu..over de toekomst enzo? :-)
Alle reacties Link kopieren
JackyBee schreef:
17-09-2020 10:38
Misschien helpt het ook als je haar duidelijk aangeeft waar jouw grenzen liggen. Ze klinkt als een labiel persoon, en in mijn ervaring hebben mensen die labiel zijn niet altijd door wat het met de ander doet en gaat de ander er maar in mee want 'ze kan er niets aan doen'. De persoon met issues kan op die manier steeds verder gaan.
Ook al heeft ze issues, het blijft wel een volwassen vrouw met verantwoordelijkheden.
Dit, helemaal. Ik vrees dat jouw grenzen steeds verder worden opgerekt, omdat je grootste doemscenario (haar verliezen), op de voordeur staat te bonzen. Uit angst buig je mee met haar grillen, tot het moment dat je de verwaarlozing van je eigen gevoel echt niet meer kunt ontkennen.
En misschien is zij zich van geen kwaad bewust, maar dat zou voor jou niet hoeven uitmaken, je moet aan jezelf denken in deze situatie.

Ik heb ooit soortgelijks meegemaakt met een vrouw, het kwam tot een punt waarop ze aangaf op datingsites te willen gaan rondkijken, maar tegelijkertijd wilde ze "ons" ook niet opgeven. Nadat ik de "relatie" had verbroken heeft ze nog meerdere malen contact opgenomen om af te spreken, zij begreep niet dat ik daar geen behoefte meer aan had, ze was voornamelijk bezig haar eigen behoeftes te bevredigen.
Verlegen77 schreef:
17-09-2020 13:20
Ja ik ga alles nu op mij laten inwerken, en even een weekeind alleen zijn en nadenken bedankt allemaal.
Goed plan! Laat haar maar weten wat dit allemaal met je doet en dat jíj nu dit weekend even tijd alleen nodig hebt, om te bedenken of je zo nog wil door gaan met haar.
Misschien opent dat haar ogen. Of niet. Misschien kom je zelf tot inkeer. Maar dan weet je wel waar je aan toe bent, i.p.v. nog lang energiezuigend lopen aan te modderen.
Sterkte To.
Nog maar zo lang samen en zij twijfelt zo erg dat ze de relatie moet rationaliseren om er nog in te willen blijven. Dit is geen lang leven beschoren vrees ik.
Ja ik weet het allemaal. En nog even op die valse opmerking. Ik ben niet slappehapperig of onaantrekkelijk. Erg sneue opmerking. Als je wilt afzeiken doe dit ergens anders. Ik zoek echte adviezen en hulp.

Maar ik ga iedereen bedanken voor nu en ga komende tijd nadenken en ontdekken wat er nog wel of niet inzit. Thanks
Alle reacties Link kopieren
Ga niet teveel nadenken maar iets leuks voor jezelf doen dit weekend. Dan kom je vanzelf wel tot de conclusie of deze relatie nog leuk voor jou is en dan laat je je niet aan het lijntje houden.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Bulbul schreef:
18-09-2020 09:32
Ga niet teveel nadenken maar iets leuks voor jezelf doen dit weekend. Dan kom je vanzelf wel tot de conclusie of deze relatie nog leuk voor jou is en dan laat je je niet aan het lijntje houden.
Thanks dit ga ik doen.
Kogel is door de kerk, na veel gesprekken en lang nadenken is erg een einde gekomen aan de relatie. Het is beter voor mij en beter voor haar dat wij beide een andere richting opgaan. Ik zal ermee moeten dealen omdat dit niet mijn keuze is, maar ik besef ook dat dit meisje voor mij niet goed is. Ik ben continue mijn grenzen aan het bijstellen aan haar gedrag en dit is niet ok. Ik heb iemand nodig die 100% voor mij gaat, en niet continue bezig is met anderen of andere dingen. Dit wilde ik als enige nog even delen. Zodra ik dit verwerkt heb hoor ik graag wat nou goede datingsites zijn met serieus mensen. Want uiteindelijk zou ik wel een lief meisje willen ontmoeten op termijn.........maar nu nog even niet.
Staat ‘77’ voor jouw geboortejaar? Zo ja, misschien niet op zoek gaan naar een lief meisje, maar naar een volwassen vrouw.
weet niet of iemand dit nog leest, maar hoe raak ik de paniek en pijn kwijt, ik slaap totaal niet meer.
anoniem_63de64e297732 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 19:46
Reden: verkeerde tekst geschreven was niet van toepassing
70.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vraag het haar?
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je dit?
...
Lorrelies schreef:
08-10-2020 10:11
Vraag het haar?
sorry had verkeerde tekst geschreven
Rooss4.0 schreef:
08-10-2020 10:23
Hoe weet je dit?
sorry had verkeerde tekst geschreven
Alle reacties Link kopieren
Als je zoveel paniek en pijn hebt is t niet gek om even langs de HA te gaan. Het kan je iig aan slaap en rust helpen om daar even langs te gaan.
Verlegen77 schreef:
08-10-2020 10:07
weet niet of iemand dit nog leest, maar hoe raak ik de paniek en pijn kwijt, ik slaap totaal niet meer.
Huh? Is wel iets heel anders dan je eerst had geschreven, hoe dat zo?
Alle reacties Link kopieren
Wat erg om te horen..
Liefdesverdriet is altijd hevig in het begin en het geeft je veel slapeloosheid, misschien helpt het om het uit te schrijven. Schrijf bijvoorbeeld alle negatieve eigenschappen over haar uit en lees dit telkens als je haar mist even door.

Het is ook slim als je haar zo erg mist om haar overal en dan ook echt OVERAL te verwijderen. Contact met haar heeft geen zin zolang je in deze stage zit en het is dan ook beter om alles over haar te verwijderen inclusief fotos.

Ik hoop dat dit je op de lange termijn een beetje helpt, afleiding zoeken met corona is ook niet altijd even makkelijk en nu aan dating apps gaan denken zou ik je sterk afraden want je komt thuis van een koude kermis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven