Intens liefdesverdriet

03-12-2019 22:57 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_393294 wijzigde dit bericht op 10-12-2019 19:29
99.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bee_Kind schreef:
04-12-2019 00:14
Je nieuwe vriend (nu ex) is eigenlijk geen haar beter. Hij luistert naar roddels van jouw ex en wil niet eens jou de kans geven om erover te praten?! Het voelt nu nog niet zo, maar je bent echt beter af zonder hem. Liefdesverdriet heeft tijd over, zeker als het zo plotseling komt en je elkaar ineens nooit meer ziet/spreekt.

Tijd en afstand helpt. Tijd dus om hem te blokkeren op social media en niet meer hiernaar te kijken.
+1
Alle reacties Link kopieren
Valentinaatje schreef:
04-12-2019 14:36
Ik snap dat het dubbel overkomt. Sommige (ik, mijn exen ook) zijn islamitisch opgevoed, hebben we zo mee gekregen en dat ben je dan maar.. mijn beide exen zoals je merkt gebruiken de islam alleen als het hun uitkomt..

Dan zijn ze toch allebei gewoon echt niet leuk? Ik begrijp het liefdesverdriet maar ik begrijp niet dat je nog verder wil met iemand die het geloof gebruikt zoals het hem uitkomt. Waarom? Ik zou zeggen: wees blij dat je erachter bent wat een hypocriete lamlul het is en zet hem uit je hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Islamitisch opgevoed mannen vinden het niet erg om seks te hebben met (islamitisch) vrouwen maar als ze van anderen horen dat ze niet de enige zijn, kunnen ze daar niet tegen en willen ze niet verder. Hypocriet als wat! Beiden exen zijn losers en je kan beter nu van ze afkomen dan later. Hoe erg je verdriet ook is tijd zal het helen. Probeer afleiding te zoeken. Ook al geniet je niet probeer niet op te geven en blijf leuke dingen doen. Als je op zijn social media wilt kijken dan doe je dat. Vergeet niet dat iedereen een andere rouwproces heeft. Wees niet streng voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Duracell01 schreef:
04-12-2019 19:46
Islamitisch opgevoed mannen vinden het niet erg om seks te hebben met (islamitisch) vrouwen maar als ze van anderen horen dat ze niet de enige zijn, kunnen ze daar niet tegen en willen ze niet verder. Hypocriet als wat! Beiden exen zijn losers en je kan beter nu van ze afkomen dan later.
Totaal mee eens. Hypocrieter vind je ze nergens. Zoek een échte man en vergeet deze 2 kleinzielige sneuerds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven