Is dit een relatie?

21-04-2019 21:36 92 berichten
Mijn vriend en ik hebben bijna 4 jaar een relatie maar zien elkaar niet vaak omdat wij niet bij elkaar in de buurt wonen.

1x in de maand komt hij een weekend naar mij toe. Mijn kinderen gingen eerder naar hun vader toe en ging ik naar mijn vriend. Ik mis zijn inzet in onze relatie. Hij heeft ov angst en is daar al sinds onze relatie mee bezig maar niet consequent. Sinds kort heeft hij een eigen huis in zijn woonplaats en zou je zeggen dat wij elkaar vaker zou gaan zien. Hij zei jij/jullie zijn altijd welkom dus ik ging ervan uit dat ik in dat weekend kon komen omdat wij elkaar al weinig zien. Hij had al een collega beloofd om te komen bij hem. Ik mocht dus niet komen met de kinderen. Ik werd er verdrietig van. In de mei vakantie moest ik ook kiezen wanneer ik kon komen want er komt een familielid logeren bij hem. Ik denk waarvoor doe ik moeite.Ik reis met mijn kinderen 2 uur in de trein voor hem en hij vind het maar best. Hij zal geen moeite doen om naar ons te komen voor Pasen. Hij zegt dat ik een drama maak van die collega.Die familielid woont ook daar in zijn woonplaats waarom moet ik kiezen die kan altijd komen naar hem.Het voelt alsof hij de anderen allemaal boven ons verkiest en wij op nummer 3 iniedergeval onderaan staan en hij zegt dan dat het niet zo is. Omdat je van iemand houd is het moeilijk om de knoop door te hakken.Er speelt zoveel nu in mij leven dat ik dit er eigenlijk niet bij kan hebben.Dat je ook nog moet rekening houden met. Hij zegt dat hij dan met iedereen rekening moet houden maar ik denk wat is jou prioriteit in iedergeval wij niet. Als hij ons zo graag wou zien was hij naar ons gekomen en ik niet steeds daarheen.

Denk ik nu raar? Dat ik eigenlijk de enige ben die er moeite in stopt? Hij ziet het niet. Heeft geen toekomst plannen samen met mij.Hij weet dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Die heeft nog een ander die makkelijker bereikbaar is.
Niet geschoten is altijd mis
ladyme25 schreef:
21-04-2019 22:44
Redbulletje: mijn situatie laat het nog niet toe om nog niet te kunnen werken nu ik de zorg heb voor mijn kinderen. Ik ben net 36 en hij 37 en word 38. Maakt het wat uit dat ik geen auto heb? Ik ga gewoon met ov.Ik heb er geen problemen mee. Vader is gewoon uit beeld.
Wow, ik dacht dat jullie begin 20 waren ofzo.
Maar okee, je hebt dus een man gescoord die tot boven de 30 nog in Hotel Mama woonde, je werkt zelf niet, je kinderen gaan dus niet naar opvang en blijkbaar ook niet meer naar je ex.
Kan me heel goed voorstellen dat die vriend daar allemaal geen trek in heeft, behalve af en toe 'n beurt.
ladyme25 schreef:
21-04-2019 22:44
Redbulletje: mijn situatie laat het nog niet toe om nog niet te kunnen werken nu ik de zorg heb voor mijn kinderen. Ik ben net 36 en hij 37 en word 38. Maakt het wat uit dat ik geen auto heb? Ik ga gewoon met ov.Ik heb er geen problemen mee. Vader is gewoon uit beeld.
Om niet te werken of om wel te werken?
Moire,ik kan nog niet werken maar wil heel graag.
ladyme25 schreef:
21-04-2019 23:13
Moire,ik kan nog niet werken maar wil heel graag.
Waarom kan je nu nog niet werken?
ladyme25 schreef:
21-04-2019 23:13
Moire,ik kan nog niet werken maar wil heel graag.
Waarom zitten je kinderen niet op 'n opvang dan?
Ik heb de zorg voor mijn kinderen
ladyme25 schreef:
21-04-2019 23:14
Ik heb de zorg voor mijn kinderen
KVD.
Maar ontopic.

Hij wil niet samenwonen omdat je kinderen hebt en hij heeft ook geen behoefte om je elke week te zien of naar jou toe te komen.

Kijk dat hij niet per se met je kinderen elke week wil zitten of samenwonen is 1 ding. Maar dat hij amper tijd maakt of zelf ook naar jou komt is helemaal veelzeggend.
ladyme25 schreef:
21-04-2019 23:14
Ik heb de zorg voor mijn kinderen
Ik ook. Daar is opvang voor die je als alleenstaande moeder ook nog eens bijna 100% vergoed krijgt.
Alle reacties Link kopieren
ladyme25 schreef:
21-04-2019 22:29
Redbulletje: jazeker wel hebben wij veel tijd doorgebracht samen toen hun vader nog in beeld was en ik naar hem ging. Maar ik weet hij vind het moeilijk met de kinderen. Ik was vaak 3 weken bij hem maar dacht later wat ik daar deed want hij was werken en woonde nog bij zijn ouders toen. Ik was daar eigenlijk meer aan het wachten op hem terwijl ik zelf thuis kon zijn in mijn eigen huis. Dat doe ik nu ook steeds meer mijn eigen plan maar hij vind dat blijkbaar niet erg.
Okay, maar waarom moet je per se in deze relatie zitten?
Heeft god je dat bevolen of zo?
Alle reacties Link kopieren
Nee, dit is geen relatie. Je bent een goede kennis die af en toe, als het hem uitkomt, langs mag komen zodat hij zn zak kan legen.
Hij wil niet met je samenwonen, ziet zelfs geen toekomst met jou.

Je moet er maar zin in hebben.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Stap 1: Breng je kinderen naar KDV + zoek een baan.

Stap 2: Kijk hoeveel tijd je dan nog over hebt om te verspillen aan dit figuur en of je daar zin in hebt.

Stap 3: Kom tot de conclusie dat je daar geen zin in hebt en ga van je zuurverdiende geld leuke dingen doen met je kinderen en evt. met iemand die wel de moeite waard is.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Pff wat een verhaal, wordt er nu al moe van. Ik zou inderdaad van een partner verwachten dat hij wat meer moeite voor me zou doen, en als er na 4 jaar nog geen toekomstplannen zijn zou ik zelf ook stoppen met het doen van die moeite. Voor je kinderen ook niet leuk om in de weekenden steeds in een vreemde stad te moeten zitten.

En natuurlijk kan je wel werken, genoeg alleenstaande ouders (zonder ex in beeld) die dat doen. Als jullie al 4 jaar bij elkaar zijn zitten je kinderen sowieso op school, alle tijd om te werken zou ik zeggen??
Ik begrijp niet waarom je al vier jaar met deze man omgaat.Het klinkt niet als een fijne relatie.
Alle reacties Link kopieren
Fijn gevoel voor je kinderen dat ze zo welkom zijn bij deze lat-stiefvader. Ook goed voorbeeld hoe een man-vrouw relatie werkt. ( Uberhaupt een partner relatie).

Zolang jij vast houdt aan deze single, laat je geen andere man toe.
Beter een beetje gelukkig alleen met je kinderen, dan ongelukkig met hem.
Wachtend tot je bij gods gratie naar hem toe mag komen.
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
ladyme25 schreef:
21-04-2019 23:14
Ik heb de zorg voor mijn kinderen
Sinds wanneer kan je dan niet werken?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Je mag zijn familie en collega niet ontmoeten?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
21-04-2019 22:40
Maar hoe oud zijn jullie dan als hij nog bij zijn ouders woonde terwijl jij al kinderen had? En nogmaals: waarom zijn er geen auto's en zijn jullie als volwassenen nog afhankelijk van het OV?
En heb jij zelf geen baan dat je bij hem thuis ging zitten wachten tot hij van zijn werk kwam?
En waarom gaan je kids niet meer naar hun vader?
Volwassenen gaan niet met OV?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
ladyme25 schreef:
21-04-2019 23:14
Ik heb de zorg voor mijn kinderen
Gezien je vierjarige "relatie" is je jongste waarschijnlijk vier plus. Dus hoezo niet kunnen werken? Je kunt als je ze niet op een kdv wilt hebben toch tijdens schooluren werken... jemig wat een instelling. Waar leef je in vredesnaam van?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
22-04-2019 08:23
Gezien je vierjarige "relatie" is je jongste waarschijnlijk vier plus. Dus hoezo niet kunnen werken? Je kunt als je ze niet op een kdv wilt hebben toch tijdens schooluren werken... jemig wat een instelling. Waar leef je in vredesnaam van?

Jouw belastinggeld vermoed ik
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
22-04-2019 08:23
Gezien je vierjarige "relatie" is je jongste waarschijnlijk vier plus. Dus hoezo niet kunnen werken? Je kunt als je ze niet op een kdv wilt hebben toch tijdens schooluren werken... jemig wat een instelling. Waar leef je in vredesnaam van?
Ook met kinderen <4 kan je prima werken
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
ladyme25 schreef:
21-04-2019 23:14
Ik heb de zorg voor mijn kinderen
Gaan je kinderen niet naar school dan? Je kent deze man 4 jaar dus zijn je kinderen allemaal schoolrijp.
Te begrijpen dat die man niet wil gaan samenwonen.

Maar nee, jullie hebben geen relatie.
Solomio schreef:
22-04-2019 08:13
Volwassenen gaan niet met OV?
Ja op zich kan dat wel maar die reistijd is zo'n zonde dan toch. Kun je beter een auto en rijbewijs hebben. En ik verwacht dat iemand van eind 30 dat wel heeft.
kopjechino schreef:
22-04-2019 09:54
Ja op zich kan dat wel maar die reistijd is zo'n zonde dan toch. Kun je beter een auto en rijbewijs hebben. En ik verwacht dat iemand van eind 30 dat wel heeft.
Idem.
Zeker van iemand die tot ver in de 30 bij z'n ouders heeft gewoond. Die heeft tijd genoeg gehad om ervoor te sparen. En al helemaal als zn OV-angst echt is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven