kan dit ooit wat worden?
zondag 20 juli 2025 om 17:05
Even een andere nick ivm herkenbaarheid.
Ik ben een vrouw van midden 40 en al 10 jaar uit elkaar met de vader van mijn zoon.
De afgelopen jaren heb ik af en aan gedate en heb een situationship gehad met een man. Of tenminste, voor mij was het alles wat ik in een relatie zou willen, maar blijkbaar hield hij zijn ogen nog open en heeft mij gedumpt voor een vrouw met wie hij nu wel officieel een relatie heeft.
Ik had dus het nakijken, waar ik wel verdriet van heb gehad.
Toch blijft hij naar mij trekken, appt mij en wil afspreken, zegt dat ik zijn droomvrouw ben en dat hij van mij houdt. Heel verwarrend allemaal.
Ik heb hem gevraagd of hij zijn relatie op het spel wil zetten voor mij/ons. Hij zegt dan van niet maar zijn daden voelen anders.
Ik hou het contact af, maar vind dit wel lastig omdat ik hem natuurlijk heel erg mis.
Nu snap je misschien wel dat ik nogsteeds hoop hou, ondanks dat ik ook wel weet dat de kans heel groot is dat hij mij beschikbaar wil houden. Toch voelt het niet zo. Ik ben op zoek naar ervaringen. Hoe pak ik dit aan en maak ik dat hij voor mij kiest?
Ik ben een vrouw van midden 40 en al 10 jaar uit elkaar met de vader van mijn zoon.
De afgelopen jaren heb ik af en aan gedate en heb een situationship gehad met een man. Of tenminste, voor mij was het alles wat ik in een relatie zou willen, maar blijkbaar hield hij zijn ogen nog open en heeft mij gedumpt voor een vrouw met wie hij nu wel officieel een relatie heeft.
Ik had dus het nakijken, waar ik wel verdriet van heb gehad.
Toch blijft hij naar mij trekken, appt mij en wil afspreken, zegt dat ik zijn droomvrouw ben en dat hij van mij houdt. Heel verwarrend allemaal.
Ik heb hem gevraagd of hij zijn relatie op het spel wil zetten voor mij/ons. Hij zegt dan van niet maar zijn daden voelen anders.
Ik hou het contact af, maar vind dit wel lastig omdat ik hem natuurlijk heel erg mis.
Nu snap je misschien wel dat ik nogsteeds hoop hou, ondanks dat ik ook wel weet dat de kans heel groot is dat hij mij beschikbaar wil houden. Toch voelt het niet zo. Ik ben op zoek naar ervaringen. Hoe pak ik dit aan en maak ik dat hij voor mij kiest?
maandag 21 juli 2025 om 07:24
Een van de Viva-uitspraken: if you are not a priority, don’t be an option.
Hij heeft je gedumpt, een relatie met iemand anders maar hij blijft je appen en je bent zijn droomvrouw. Hij wil je gewoon achter de hand houden.
En als hij met jou een ‘relatie’ zou krijgen, doet hij hetzelfde.
Hij heeft je gedumpt, een relatie met iemand anders maar hij blijft je appen en je bent zijn droomvrouw. Hij wil je gewoon achter de hand houden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 21 juli 2025 om 07:30
maandag 21 juli 2025 om 07:34
Dit is toch heel erg duidelijk? Hij is samen met de vrouw waar hij zijn leven wil mee delen maar hij vindt het heel leuk dat hij zo met jou kan spelen en er ergens een vrouw zo naar hem zit te smachten.
Mocht jij nog maar een heel klein beetje belangrijk zijn voor hem dan zou hij afstand van jou nemen. Maar hoe jij je voelt interesseert hem niets, zolang je zijn ego maar streelt.
Wat een smeerlap.
Mocht jij nog maar een heel klein beetje belangrijk zijn voor hem dan zou hij afstand van jou nemen. Maar hoe jij je voelt interesseert hem niets, zolang je zijn ego maar streelt.
Wat een smeerlap.
maandag 21 juli 2025 om 07:35
+1Attraverso schreef: ↑21-07-2025 07:34Dit is toch heel erg duidelijk? Hij is samen met de vrouw waar hij zijn leven wil mee delen maar hij vindt het heel leuk dat hij zo met jou kan spelen en er ergens een vrouw zo naar hem zit te smachten.
Wat een smeerlap.
maandag 21 juli 2025 om 07:39
Helemal eens met de vorige posts van Attraverso en Skawa. Dit is gewoon een eikel.
Als ik de vriendin was en erachter kwam dat hij met jou wou afspreken had ik die man uit huis gegooid.
Dus wie weet is hij in de toekomst beschikbaar om die reden, maar wees dan wijs - er zijn echt veel leukere mensen op aarde om een relatie mee te hebben.
Als ik de vriendin was en erachter kwam dat hij met jou wou afspreken had ik die man uit huis gegooid.
Dus wie weet is hij in de toekomst beschikbaar om die reden, maar wees dan wijs - er zijn echt veel leukere mensen op aarde om een relatie mee te hebben.
maandag 21 juli 2025 om 07:44
Ach gossie, hij wilde je helemaal niet dumpen hoor. Hij had geen keus. De liefde overkwam hem gewoon met die andere vrouw. Zielig hè, hoe hij daar zó in verstrikt raakte dat hij per ongeluk een officiële relatie met haar begon terwijl hij eigenlijk zielsveel van jou houdt. Echt tragisch. En dan blijft hij je appen omdat… tja, omdat hij je zijn droomvrouw vindt. En tegelijkertijd zijn vriendin niet wil kwijtraken. Dus hij zit gewoon in een onmogelijke situatie waarin hij alleen maar z’n liefde voor jou kan uiten via slinkse berichtjes terwijl hij met een andere vrouw samen is. Wat een fantastische man. Ik snap wel dat je hem graag zou willen hebben.
mariejan wijzigde dit bericht op 21-07-2025 08:41
0.08% gewijzigd
maandag 21 juli 2025 om 08:01
Je bent dus al die tijd al zijn scharrel. En dat wil je niet zijn, want jij wilt een vaste relatie. Als hij voor vast met jou had gewild had je dat al gehad, ipv van voor vast met jou te gaan is hij dat vaste met een ander aangegaan. Contact met hem blijven houden is dus een recept vol pijn, verdriet en teleurstelling voor jou. Doe jezelf een plezier: zet die scharrel uit je leven, want dan komt er ruimte voor een man die ook het vaste zoekt wat jij wil.
maandag 21 juli 2025 om 08:11
maandag 21 juli 2025 om 08:24
Wij moeten snappen dat jij hoop houdt?
Nee, dat snappen we niet. Kom op zeg, laat je niet zo gebruiken door die loser. Hoe zou je het vinden als iemand je kind zo behandeld? Compleet blokkeren die kerel en verder met je leven. Wat een onbetrouwbare slappe zak zeg.
Nee, dat snappen we niet. Kom op zeg, laat je niet zo gebruiken door die loser. Hoe zou je het vinden als iemand je kind zo behandeld? Compleet blokkeren die kerel en verder met je leven. Wat een onbetrouwbare slappe zak zeg.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 21-07-2025 08:25
0.19% gewijzigd
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
maandag 21 juli 2025 om 08:24
Zo, dit is even een echte wake up call. Ik weet het ook eigenlijk wel, maar ergens in mijn hart hoop ik dat het anders kan en dat wij zo'n uitzondering op de regel zouden zijn ofzo..
@Mariejan, moest erg lachen om jouw reactie. Zet het ook wel weer in perspectief.
Dank jullie wel voor het wakker maken. Dit was even nodig. Ik ga afstand van hem nemen.
@Mariejan, moest erg lachen om jouw reactie. Zet het ook wel weer in perspectief.
Dank jullie wel voor het wakker maken. Dit was even nodig. Ik ga afstand van hem nemen.
maandag 21 juli 2025 om 08:26
En volhouden. Hij is het niet waard.altijdnummer2 schreef: ↑21-07-2025 08:24Zo, dit is even een echte wake up call. Ik weet het ook eigenlijk wel, maar ergens in mijn hart hoop ik dat het anders kan en dat wij zo'n uitzondering op de regel zouden zijn
Hopen is in dit geval het uitstellen van een teleurstelling.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 21 juli 2025 om 08:27
altijdnummer2 schreef: ↑21-07-2025 08:24Zo, dit is even een echte wake up call. Ik weet het ook eigenlijk wel, maar ergens in mijn hart hoop ik dat het anders kan en dat wij zo'n uitzondering op de regel zouden zijn ofzo..
Maar hoe dan? Je ziet toch hoe hij zich gedraagt? Je ziet hem toch een lul zijn naar haar en naar jou? Waardoor zou hij diep van binnen toch die leuke betrouwbare vent zijn waar jij op hoopt? Er is toch helemaal geen enkele indicatie dat hij een fijne vent is?
(Ik vermoed dat hij mooie woorden zegt, woorden die jij al lang hebt gemist. Maar allergrootste tip die ik ooit heb gekregen: kijk alleen maar naar daden. Die tellen in dit soort situaties)
maandag 21 juli 2025 om 08:31
maandag 21 juli 2025 om 08:32
maandag 21 juli 2025 om 08:44
himalaya schreef: ↑21-07-2025 07:24Een van de Viva-uitspraken: if you are ... n option.
Een andere:
Hoe je eraan komt, kom je er ook weer af!
Dus: als hij haar verlaat voor jou, verlaat hij op termijn jou weer voor een ander.
maandag 21 juli 2025 om 09:02
maandag 21 juli 2025 om 09:06
Dit zou ik ook wel willen weten. Wie biedt?
Ik doe een poging;
Je verlegt al je seksuele grenzen om hem te pleasen.
Staat dag en nacht voor hem klaar.
Doet z'n huishouden. Elke dag koken.
Loopt altijd rond in sexy lingerie.
Nee sorry, flauw. TO Hoe moeilijk ook, je moet hem loslaten. Wat hij nu naar zijn huidige vriendin doet is ook niet fair. Hou de eer aan jezelf en laat je hier niet voor lenen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in