Kan ze toch weer geïnteresseerd zijn?

14-02-2021 10:30 67 berichten
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb een tijdje geleden 2 dates gehad met een meisje maar ze gaf aan dat er geen romantische klik was. Sindsdien praten we non-stop. Ze praat met me over haar problemen die ze heeft met werk etc maar ze zegt ook bijna elke avond slaap lekker en bijna elke ochtend lekker geslapen?

Bij mijn vrienden doe ik dit dus echt nooit,

Zou ze van gedachten kunnen veranderen en weer geïnteresseerd kunnen zijn? of zie ik dit helemaal verkeerd?
Ze praat met me over haar problemen

Waar je zin in hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ze is eenzaam.
leeg
Wat wil je met haar? Wil je een relatie, dan gewoon zeggen dat je meer wilt en als dat voor haar anders ligt, dan is het beter om de vriendschap te stoppen.
Wil je de vriendschap, dan niet over relaties beginnen.

Maar de vriendschap aanhouden omdat dat beter is dan het alternatief, namelijk haar niet in je leven - dan is dat onverstandig.
Helena_z schreef:
14-02-2021 15:05
Ze is eenzaam.
Dat zou kunnen, misschien heeft ze vooral behoefte aan contact met iemand en niet speciaal aan een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Je bent als een broer voor haar >>> friendzone
Heb je dit meeslepende epos laatst niet onder een andere nick gedeeld? Pietertje?
[srry ik had nog niet geleopt, je bent een bestaande forummer]
FransjeG schreef:
14-02-2021 20:37
Je bent als een broer voor haar >>> friendzone
wtf is het toch een man?

Ik had m'n reactie weggehaald want heteronormatief maar dan zeg ik toch: ga naar de sportschool
Je bent keihard gefriendzoned.
Ze is eerlijk geweest over dat ze vriendschap wel zag zitten dus ik begrijp het vraagstuk in deze niet zo.

Ik zou hier iig mee kappen mocht je interesse hebben in meer dan vrienden.
Alle reacties Link kopieren
Goh, het kan dat iemand van gedachten verandert - maar 'Nee' is een volwaardig antwoord. Ze voelde geen vonk, zei ze. Misschien hoop je om niet in de friendzone te zitten en zie je jullie vriendschap onterecht als opbloeiende interesse?
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
Gisteravond ook weer,
Ik stuur om 22:30 een vraag, hierna was ik gaan slapen dus zag het bericht vanochtend pas. Maar ze heeft om 23:00 gereageerd, dan krijg ik om 00:30 nog een slaaplekker.
Is dat een vrouwending om dat te sturen ofzo?
1.5 uur nadat je niks meer hebt gehoord. Ik doe dat nooit tenminste, en zeker niet slaaplekker.
butterfly1234 schreef:
15-02-2021 07:31
Gisteravond ook weer,
Ik stuur om 22:30 een vraag, hierna was ik gaan slapen dus zag het bericht vanochtend pas. Maar ze heeft om 23:00 gereageerd, dan krijg ik om 00:30 nog een slaaplekker.
Is dat een vrouwending om dat te sturen ofzo?
1.5 uur nadat je niks meer hebt gehoord. Ik doe dat nooit tenminste, en zeker niet slaaplekker.
Nee. Het is sekse-onafhankelijk persoonlijkheidsgebonden gedrag.
Dat is moeilijk te zeggen, maar dat ze met jou gaat slapen en ook weer met je opstaat (figuurlijk) betekent wel dat ze op je gesteld is lijkt mij. Ik heb dat alleen als ik verliefd ben.
Of dat ze graag aandacht wil. Ze kreeg geen reactie en stuurde later nog een appje.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel vragen. Waarom zou je de hele tijd appen met een vrouw over haar werk en alles als ze niks van je wil? Als ze een vriend krijgt is dat geapp heel snel over hoor. Je kan het maar beter duidelijk hebben.

Ik zou iets appen van:

He .... Ik vind ons contact heel erg leuk maar jij hebt aangegeven dat er geen romantische klik is. Ik voel die romantische klik wel. Indien deze klik er voor jou nog steeds niet is zou ik het liever hier bij willen laten.
Had aan haar aangegeven dat ik a.s zaterdag proefrit ga maken in een nieuwe auto. Vroeg ze gelijk of ze mee mocht.

Erg vaag allemaal
butterfly1234 schreef:
15-02-2021 12:13
Had aan haar aangegeven dat ik a.s zaterdag proefrit ga maken in een nieuwe auto. Vroeg ze gelijk of ze mee mocht.

Erg vaag allemaal
Klinkt inderdaad wat tegenstrijdig. Ik vind de 'slaap lekker'-berichtjes ook wel richting de romantische kant gaan.

Misschien is die proefrit samen wel een goed idee? Letterlijk en figuurlijk, haha ;) Dan kun je kijken hoe het is als je samen bent. En dan kun je naar aanleiding daarvan misschien nog eens haar gevoel checken. Live is daarvoor toch geschikter dan online.

Kan best zijn dat zij het allemaal ook nog even niet weet, heeft soms ook tijd nodig.
Je kan ook zeggen dat je de proefrit al met iemand anders doet. Dat zal haar leren.
hannaaah schreef:
15-02-2021 12:37
Klinkt inderdaad wat tegenstrijdig. Ik vind de 'slaap lekker'-berichtjes ook wel richting de romantische kant gaan.

Misschien is die proefrit samen wel een goed idee? Letterlijk en figuurlijk, haha ;) Dan kun je kijken hoe het is als je samen bent. En dan kun je naar aanleiding daarvan misschien nog eens haar gevoel checken. Live is daarvoor toch geschikter dan online.

Kan best zijn dat zij het allemaal ook nog even niet weet, heeft soms ook tijd nodig.
Daarom vind ik het dus zo raar. We gaan zien wat er gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Of je zegt ok en vraagt of ze ook de achterbank wil testen samen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
hannaaah schreef:
15-02-2021 12:37
Klinkt inderdaad wat tegenstrijdig. Ik vind de 'slaap lekker'-berichtjes ook wel richting de romantische kant gaan.
Nee hoor. Dit is ook gewoon een kwestie van aandacht vragen.
Misschien weet ze het (nog) niet, maar overtuigend is het allemaal niet.
En bij twijfel: niet inhalen !
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
15-02-2021 18:08
Of je zegt ok en vraagt of ze ook de achterbank wil testen samen.
Ja!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
daddy_gijs schreef:
16-02-2021 16:10
Nee hoor. Dit is ook gewoon een kwestie van aandacht vragen.
Misschien weet ze het (nog) niet, maar overtuigend is het allemaal niet.
En bij twijfel: niet inhalen !
Ja, dit. Zeg nooit nooit, maar ik acht de kans groter dat ze de aandacht die jij haar geeft gewoon prettig vindt. Dat laatste neemt vanzelf af als ze een pik heeft gevonden om op te zitten, maar als jij haar tussentijds maar genoeg aandacht blijft geven krijg je die verhalen vanzelf te horen. Als vriend welteverstaan.
butterfly1234 schreef:
15-02-2021 12:13
Had aan haar aangegeven dat ik a.s zaterdag proefrit ga maken in een nieuwe auto. Vroeg ze gelijk of ze mee mocht.

Erg vaag allemaal
Nooit eerder vrienden gehad?
butterfly1234 schreef:
15-02-2021 07:31
Ik stuur om 22:30 een vraag, hierna was ik gaan slapen dus zag het bericht vanochtend pas. Maar ze heeft om 23:00 gereageerd, dan krijg ik om 00:30 nog een slaaplekker.
Is dat een vrouwending om dat te sturen ofzo?
1.5 uur nadat je niks meer hebt gehoord. Ik doe dat nooit tenminste, en zeker niet slaaplekker.
Slaap lekker krijg ik ook van mannelijke vrienden maar die pauze ertussen is wel verdacht ja. Misschien heeft ze narcolepsie? Dat ze steeds tussendoor wegvalt zegma?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven