Kennis probeert mijn vriend te zoenen, haar confronteren?

25-06-2019 00:09 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend is mijn vriend met wat vrienden op stap geweest. In de groep zat ook een vrouwelijke kennis. Tijdens het uitgaan heeft zij hem geprobeerd te zoenen, en vandaag bij het afzetten heeft ze hem nog eens thuis uitgenodigd. Vriend heeft haar afgeweerd. Dat geloof ik 100%. Nee, ik was er niet bij, maar ik weet dat hij haar niet aantrekkelijk vindt en haar karakter mag hij ook niet. Het is meer dat ze op een gedeelde muziekinteresse aan het groepje hangt.

Komende donderdag is iedereen er weer op een feestje. Ik nu ook. Ik heb de behoefte om haar in navolging van mijn vriend even heel duidelijk te maken dat ik haar de kop van haar lijf afruk als ze dit nog eens probeert.

Doen of niet? Maak ik mijn vriend als projectje daarmee nog interessanter? Of is dit opkomen voor mijn monogame relatie? Fout gedrag benoemen en afstraffen? Ik vind het niet leuk. Ze moet met haar tengels van mijn vent afblijven. Kutwijf, wat een intrigante, wat een lichtekooi. Het is bekend dat ze geen enkele moeite heeft met rommelen met bezette mannen.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
selene* schreef:
26-06-2019 10:52
Oh en dit, 100% mee eens
Het jaloezie-gen bezit ik oprecht niet. Als mijn vent wat anders wil, dan moet ‘ie dat maar doen. Ik kan hem niet tegenhouden. Valt ‘ie voor dit soort acties van zo’n vrouw, dan ben ik teleurgesteld in hém. Met haar heb ik verder niets te maken.

Deze vrouw wierp zich dan toevallig voor zijn voeten, veel mannen vinden dat al niet zo interesssant. Maar morgen is er juist eentje die afstandelijk en hard-to-get doet die wel zijn aandacht trekt. Zo is er altijd wel wat. Het is aan degene in de relatie om trouw te zijn.
Ik denk trouwens dat er maar heel weinig vrouwen zijn die zich herhaaldelijk aan de voeten van een man werpen nadat ie ze helder en duidelijk heeft afgewezen. Zeker een bezette man. En ik denk ook dat als een vrouw verliefd is op een bezette man, en die man haar de indruk geeft dat er wat mogelijk is, ze zich heel weinig aantrekt van een tierende “ bijna ex” .

Ga er van uit dat je vriend duidelijk is geweest naar haar. En laat dat ook aan hem over. Hooguit kun je hem er nog eens op aanspreken dat ie duidelijker moet zijn, als ze aandacht blijft zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
26-06-2019 11:36
Het jaloezie-gen bezit ik oprecht niet. Als mijn vent wat anders wil, dan moet ‘ie dat maar doen. Ik kan hem niet tegenhouden. Valt ‘ie voor dit soort acties van zo’n vrouw, dan ben ik teleurgesteld in hém. Met haar heb ik verder niets te maken.
dat heb ik ook, en ALS (kan me niet voorstellen natuurlijk) hij het al ergens anders beter kan krijgen. Dan helpt de psychobitch uithangen al helemaal niet.

je kunt andere mensen niet sturen. Je kunt wel proberen zo'n leuk mens te zijn, dat anderen graag bij je zijn&blijven.
Alle reacties Link kopieren
selene* schreef:
26-06-2019 10:50
Dit soort reacties vind ik echt zo lachwekkend, ik heb altijd het gevoel dat hier een soort van opperkoningin achter de computer zit die nooit iets overkomt en altijd haar hoofd koel houdt. In real life is het waarschijnlijk precies het tegenovergestelde en zit hier een gefrustreerde truus.

Anyway, OT: Ik snap je zo goed TO! Ik zou ook wraakfantasieen hebben, maar als ik hier de reacties lees denk ik ook dat het sterker overkomt om het te laten. Aan de andere kant, als het jou rust geeft om haar er eens op aan te spreken, waarom niet? Heb ik ook een keer gedaan met een wijf die overduidelijk achter mijn man aanzat (ook voor mijn neus met hem flirten en hem aanraken). Met heel duidelijke, rustige, goedgekozen woorden heb ik haar duidelijk gemaakt dat ze dit niet nog eens moet flikken. Is ook niet meer gebeurd daarna.
dus eigenlijk hebben de opperkoninginnen wel gewoon gelijk?
boebezoebe schreef:
26-06-2019 08:54
Ik neem aan dat hij pas tot die conclusie kwam na het wegbrengen? Of misschien praat hij TO wel een beetje naar de mond of overdrijft TO in haar interpretaties van wat hij zegt.

We weten niet hoe het zit, maar aan TO de keuze hoe dramatisch ze het wil maken. Ik zou voor mijn eigen gemoedsrust die vrouw verder geen aandacht geven (dus ook niet speculeren over haar motieven, hoe 'gevaarlijk' ze is, of wat vriend wel of niet had moeten doen).
In de OP staat: Tijdens het uitgaan heeft zij hem geprobeerd te zoenen, en vandaag bij het afzetten heeft ze hem nog eens thuis uitgenodigd.

Dus na die poging heeft hij haar thuis gebracht.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik nog maar kort met mijn man was, heb ik eens mailtjes van een of andere flirt uit zijn verleden gezien. Schaamteloos probeerde ze hem te paaien en te verleiden in haar mails. Via een contactformulier van ons bedrijf nota bene!!
Zelfs toen mijn man schreef dat hij gelukkig getrouwd was en vader ging worden, haakte ze daar handig op in met opmerkingen als: "wat is jouw vrouw een geluksvogel.. ik denk nog vaak aan 'ons'.. ik had jou niet moeten laten gaan.. Ik mis jouw armen om me heen.. als ik de tijd kon terugdraaien, etc.
Ze kreeg geen voet aan de grond. Mijn man wenste haar veel geluk toe en ging nergens op in.
Nogmaals deed ze een poging en vroeg of ze for good old times sake eens konden afspreken.
Hier kreeg ze geen reactie op.
Tuurlijk jeukte mijn vingers even flink om een mals mailtje terug te sturen, wat zij nou eigenlijk van plan dacht te zijn?!
Maar mijn man had het zelf al afgekapt en negeerde haar verder.. dus waarom daar dunnetjes overheen gaan?
Ben blij dat ik de eer aan mezelf heb gehouden.
Alle reacties Link kopieren
YagaBaba schreef:
26-06-2019 12:15
In de OP staat: Tijdens het uitgaan heeft zij hem geprobeerd te zoenen, en vandaag bij het afzetten heeft ze hem nog eens thuis uitgenodigd.

Dus na die poging heeft hij haar thuis gebracht.
Bij een poging tot zoenen zou voor mij na de afwijzing de kous af zijn. Dan ben ik duidelijk geweest en ga ik er van uit dat de ander het begrijpt. Daarna bracht hij haar thuis en toen heeft ze hem nog eens uitgenodigd. Zo lees ik het. Ik zou er niet meteen iets achter zoeken dat hij haar heeft weggebracht (om redenen die ik haar al gaf), maar kan me voorstellen dat hij na de uitnodiging om binnen te komen dacht: die is kennelijk wel heel hardleers, de volgende keer breng ik haar niet meer weg.

Dan is het toch klaar (voor mij zou het klaar zijn als ik hem was)

En je kan wel iemand flink de waarheid willen zeggen omdat je denkt dat je je dan beter voelt, maar wat als die vrouw je dan keihard uitlacht? Of keihard ontkent? Of ineens vanalles verzint. Daar sta je dan. Voel je je dan beter of slechter?

En als je er een scene van maakt is de rest van de groep je ook nog eens enorm dankbaar (NOT).

Dus waarom moeilijk doen over iets dat je vriend al heeft afgehandeld? Als je er mee zit bries je ng even na bij je vriend of hier.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
"En je kan wel iemand flink de waarheid willen zeggen omdat je denkt dat je je dan beter voelt, maar wat als die vrouw je dan keihard uitlacht? Of keihard ontkent? Of ineens vanalles verzint. Daar sta je dan. Voel je je dan beter of slechter? "

Dit is wel een punt om vantevoren even goed over na te denken.
Ik denk (terwijl mijn eerste reactie echt wel :hamer: is) dat het toch beter is om de eer maar aan jezelf te houden.
Alle reacties Link kopieren
Als je man betrouwbaar is, is er niets aan de hand joh
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
26-06-2019 08:01
oh ja hoor, ik zou me nooit laten kennen. Kan ook vrij aardig toneelspelen
Ik zou daar gewoon geen zin in hebben en zie geen reden om moeite te doen voor iemand die ik niet mag.
Alle reacties Link kopieren
forumfossiel schreef:
26-06-2019 11:34
En weet je: zo’n “ wijf dat overduidelijk achter je vriend aan zit “ lacht jou alleen maar uit, of omdat t andersom is, jouw vriend vooral achter haar aan zit of in ieder geval tot nog toe geen duidelijke signalen aan haar heeft afgegeven dat ze geen kans maakt, of omdat ze allang vreemd gaat met jouw vent, of omdat ze geen interesse heeft.
En als je dan een vriend hebt die kennelijk andere vrouwen niet duidelijk kan maken waar een grens ligt, waarom beschouw je dat als “ een goeierd” en niet een “ slapjanus die niet voor zijn relatie pp komt”,

Ik werd zelf ooit als single eens Uitgekafferd door een vrouw die dacht dat ik achter haar vriend aan zat. ( Hij ging vreemd bij het leven, maar niet met mij). Vond het vooral een gênante vertoning voor haar. Want je komt over als een onzeker mietje dat geen vertrouwen heeft in haar vriend.
Hoezo gênant? Terecht toch dat ze geen vertrouwen heeft in haar vriend aangezien hij vreemd gaat bij het leven. Waarom lachen vrouwen elkaar dan gelijk maar uit? Ik lach nooit iemand uit.
TO, je zou ook de eerste de beste keer dat je die kennis ziet haar op haar bek kunnen pakken en daarna tegen je vriend zeggen “zo, we staan gelijk”.

Of in haar drankje tuffen/pissen.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
26-06-2019 23:46
TO, je zou ook de eerste de beste keer dat je die kennis ziet haar op haar bek kunnen pakken en daarna tegen je vriend zeggen “zo, we staan gelijk”.

Of in haar drankje tuffen/pissen.

:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
26-06-2019 23:43
Hoezo gênant? Terecht toch dat ze geen vertrouwen heeft in haar vriend aangezien hij vreemd gaat bij het leven. Waarom lachen vrouwen elkaar dan gelijk maar uit? Ik lach nooit iemand uit.

Als een vrouw haar vriend niet vertrouwd en dat op andere vrouwen gaat afreageren, dan is dat best genant ja! en nog lachwekkend ook!

Kennelijk moet je dan als een hyena om je vriend hangen en alles wat naar jouw zin iets teveel aandacht krijgt 'ksssshht.. ksssssht..' wegjagen!
Gezellig hoor!

Een beetje jaloezie op zijn tijd is niet eens erg hoor, krijg je goede seks van!
Maar vrouwen die als een opgefokte pubber haast een catfight met je willen omdat je iets te lang met hun vriendje staat te praten.. sorry hoor, get a life.

"Ja, maar hij is al eerder vreemd gegaan" Ja en? niet met mij hoor! reageer het niet op mij af!

Ik heb een keer een peuk in mijn glas wijn gekregen omdat ik met iemand haar man zat te praten.
Serieus.. ik heb bijna medelijden met zo'n vrouw..
Murrmurr schreef:
26-06-2019 09:29
Eva was de eerste gevaarlijke vrouw

Nee dat was Lilith.
Pindakaasjes schreef:
27-06-2019 00:25
:facepalm:
Niet?
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
26-06-2019 23:46
TO, je zou ook de eerste de beste keer dat je die kennis ziet haar op haar bek kunnen pakken en daarna tegen je vriend zeggen “zo, we staan gelijk”.

Of in haar drankje tuffen/pissen.
:worship:
Jaaa! Opgelost!
appelientjex schreef:
26-06-2019 23:43
Hoezo gênant? Terecht toch dat ze geen vertrouwen heeft in haar vriend aangezien hij vreemd gaat bij het leven. Waarom lachen vrouwen elkaar dan gelijk maar uit? Ik lach nooit iemand uit.
Dan moet ze haar vriend uitkafferen, of de relatie verbreken. Lukraak andere vrouwen uitkafferen voor iets dar niet bij die vrouwen ligt is gênant.
Alle reacties Link kopieren
forumfossiel schreef:
27-06-2019 07:22
Dan moet ze haar vriend uitkafferen, of de relatie verbreken. Lukraak andere vrouwen uitkafferen voor iets dar niet bij die vrouwen ligt is gênant.
Ja klopt dat is raar. Maar dat ze als een onzeker iemand overkomt als iemand die geen vertrouwen heeft in haar vriend is volkomen terecht.
Alle reacties Link kopieren
Vixxen schreef:
27-06-2019 01:32
Nee dat was Lilith.

ATWT??
Such fun!1
appelientjex schreef:
26-06-2019 23:43
Hoezo gênant? Terecht toch dat ze geen vertrouwen heeft in haar vriend aangezien hij vreemd gaat bij het leven. Waarom lachen vrouwen elkaar dan gelijk maar uit? Ik lach nooit iemand uit.
Dat dus. Zo gemeen vind ik dat.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen zouden elkaar moeten steunen, gvd tis toch te triest voor woorden wat we elkaar soms aandoen.

Heb gewoon respect voor een bestaande relatie, wat gij niet wilt dat u geschied....

en ook als iemand het wel afsluit, een lange relatie, dan... tsja, wat dan?
Dan is er toch een bult te verwerken??
Snap mensen ook niet die daar zin in hebben.

Verliefdheid maakt echt blind, dat is de enigste verklaring die ik nog enigzins kan volgen.

En ben zelf ook uitgelachen door een trut die kwam stoken, toen het al bere slecht ging.

Jajaa het was alleen vriendschap.
Was ook echt zo, maar ik had wel mijn onderbuikgevoel....

En toen hij dacht nooit weer bij mij terug te komen zijn ze wel bij elkaar in bed beland. gatverdamme.

Het is anders dan vreemdgaan, ja, dat wel, hij heeft het zelf huilend verteld, maar ik heb wel zo' n hekel aan dat mens. Gehad en nog.
En ze neemt soms nog contact met hem op ook.....
Er speelt niks, wij zijn terug samen en dat gaat ook goed.. Dacht ik...

Wat vinden jullie ervan dat hij het niet eerlijk verteld?
Als alles goed gaat en er is verder niks aan de hand, en ik ben wel 100 x geflipt om haar in het verleden. Gezegd dat hij open moet zijn.
Was hij, dacht ik.

Ik vind het niet oké dat hij het verzwijgt!
Maakt niet uit dat ik hem wel vertrouw, hij zou open moeten zijn naar mij toe.
Dat is mijn punt, ben niet bang dat hij open staat voor een ander.
Kunnen mannen echt zo onnozel zijn ?
Ik kan het me moeilijk voorstellen.

Vanavond maar praten, want ik heb er zo geen zin meer in.
Alle reacties Link kopieren
Als ik het goed begrijp had jij een onderbuikgevoel over een vrouw, die heb jij toen geconfronteerd, en zij lachte je uit. Er speelde op dat moment nog niks. Toen ging het uit met je vriend en daarna zijn zij met elkaar naar bed gegaan?
Nu zijn jullie weer bij elkaar. Klopt dit een beetje?
Maar wat heeft hij dan verzwegen?
Alle reacties Link kopieren
Ja zo klopt het wel een beetje.

Als zij contact zoekt.
Nu.

Wil ik dat hij daar open over is.
justagirly wijzigde dit bericht op 29-06-2019 21:00
24.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maar als hij het verzwijgt, hoe weet je het dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven