Lat relatie omdat je beide kinderen hebt. Herkenbaar?

22-09-2022 17:01 52 berichten
Hoi,

Ik zoek niet zo zeer een oplossing meer herkenbaarheid van de situatie.

Ik ben inmiddels al 5 jaar uit elkaar met mijn ex de vader van mijn kinderen. Sinds 5 maandn heb ik een nieuwe relatie. Hij heeft ook 1 kind.
Het gaat heel goed samen en we vinden elkaar erg leuk. Wat ik vooral heel lastig vind is dat we elkaar maar om het weekend kunnen zien. De kinderen hebben we er nog niet bij betrokken.
Ik baal ervan dat we elkaar niet vaker kunnen zien. Is dit herkenbaar?

Omdat de kinderen momenteel niet naar hun vader kunnen gaan wordt dit overigens nog lastiger. Plan is wel om hem aan mijn kinderen voor te stellen maar dit wel langzaam op te bouwen.

Groetjes Elisa
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik date een half jaar met een man.... Wij zien elkaar om de week en soms 1 x in de drie weken. Soms slaap ik bij hem dan. Zijn kinderen zijn twintigers en zelfstandig... Hij is pas 2 jr gescheiden ik heb 4 kids en ben weduwe... Hij komt hier wel langs even lunchen bijv maar blijft zeker niet lang hangen. Mijn pubers willen er niets van weten. Hij woont trouwens op 1,5 uur afstand. Wij doen heeeeeel rustig aan en dat bevalt 90% van de tijd prima.
Financieel doen wij om en, om trakteren. Ik heb veel meer inkomen maar hij werkt parttime, dus ja das ook een eigen keuze.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het elkaar missen is iets wat hier na 4 jaar nog steeds heel groot is. Niet alleen in de dagelijkse dingen maar ook als je naar het ziekenhuis moet voor iets dat toch wel spannender is dan een ingegroeide teennagel, of een ouder die ernstig ziek wordt, of erger nog een ouder die plotseling overlijdt (en 3 dagen nadien een ouder van de ander die eveneens plotseling overlijdt). We hebben zo de afgelopen jaren best wel veel dingen op ons pad gehad waar we allebei heel graag de ander voor meer dan een dag dichtbij hadden gehad wat niet te regelen viel.
Ook wij zullen nog een jaar of 6-8 op deze manier doorgaan want de relatie is het waard. Maar leuk is het af en toe niet.

Onze jaarlijkse relatie APK doen we rond de kerst, en deze keer was het oordeel dat we meer tijd echt voor elkaar moeten vrijmaken (dus vrije dagen nemen van het werk) en dan veel meer gaan ondernemen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven