Man onbereikbaar

22-10-2019 10:41 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik date nu 3 weken met een leuke man alles ging goed we zagen elkaar best vaak zo'n 4 keer per week.
We appte elke dag en zaterdag heb ik hem voor het laatst gezien toen we afscheid nemen zei die ik zie je snel weer en we houden contact.
Maar nu komt het vreemde ik heb sinds zaterdag niks meer gehoord wel zelf nog wat gestuurd via de app maar hier heeft die niet op gereageerd en hij is sinds dat die zaterdag hier was ook niet meer online geweest (laatst gezien is zaterdag 18.50 uur).
Alle reacties Link kopieren
Die man wil niet met je verder, lik je wonden en ga met een ander op date.
Hij heeft je geblokt. Of hij is dood.

Hoe dan ook, next!
Alle reacties Link kopieren
COtweepuntnul schreef:
22-10-2019 10:50
Hij heeft je geblokt. Of hij is dood.

Hoe dan ook, next!
Als ze geblokt zou zijn, zou ze ook niet kunnen zien hoe laat hij voor het laatst online was.
vivapimpelmees schreef:
22-10-2019 10:52
Als ze geblokt zou zijn, zou ze ook niet kunnen zien hoe laat hij voor het laatst online was.
Oh... dan is ie dood.
Alle reacties Link kopieren
Kan je hem niet bellen? Als er staat laatst gezien zaterdag en hij heeft ook je bericht niet gelezen is dat best raar. Als hij je geblokt had zou je helemaal niks meer zien (geen profielfoto en geen laatst gezien). En als hij je negeerde zou je zien dat hij online kwam.
Was hij daarvoor wel elke dag online?
Ik zou proberen te bellen en als hij dan niet op neemt verder gaan met mijn leven.
Je kent elkaar pas 3 weken dus echt serieus kan het nog niet zijn. Blijft lullig als hij niet meer verder zou willen dat hij dat dan niet gewoon zegt
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft gewoon een relatie denk ik..en heeft meerdere simkaarten..🤔

Sorry dit kwam gelijk in me op..zo veel dagen offline op app..is niemand meer hoor..beetje naief..
Alle reacties Link kopieren
Daarvoor was hij wel elke dag online en als ik even niet reageerde appte die ook uit zichzelf we appte elke dag maar het vreemde vind ik gewoon dat die dus ook niet meer online geweest is als dat nou wel zo was dan had ik gewoon gedacht oké hij negeert mij klaar maar dat is dus niet zo ik ben zelf nu op mijn werk dus ga nu niet bellen morgen ben ik vrij dus als ik dan niks gehoord heb bel ik hem denk ik maar ben bang dat dat zo stalkerig overkomt
Alle reacties Link kopieren
rammie schreef:
22-10-2019 11:00
Hij heeft gewoon een relatie denk ik..en heeft meerdere simkaarten..🤔

Sorry dit kwam gelijk in me op..zo veel dagen offline op app..is niemand meer hoor..beetje naief..
Ben meerdere keren bij hem thuis geweest dus dan had ik vast wel gezien als die een relatie had
Alle reacties Link kopieren
Och de ellende van whatsapp.

Bel gewoon en vraag hem of alles goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even bellen. Ooit met een (gewone) vriend gehad en diens telefoon bleek gejat te zijn. Duurde paar dagen voor hij een nieuwe had en vervolgens was hij een aantal telefoonnummers en z'n WA historie kwijt (want backup niet goed geregeld).
Melanie4921 schreef:
22-10-2019 11:03
Daarvoor was hij wel elke dag online en als ik even niet reageerde appte hij ook uit zichzelf. We appten elke dag, maar het vreemde vind ik gewoon dat die dus ook niet meer online geweest is. Als dat nou wel zo was dan had ik gewoon gedacht: "oké hij negeert mij" Klaar, maar dat is dus niet zo. Ik ben zelf nu op mijn werk, dus ik ga nu niet bellen. Morgen ben ik vrij, dus als ik dan niks gehoord heb, bel ik hem denk ik. Toch ben ik bang dat dat zo stalkerig overkomt.
Lieve Melanie, misschien kun je wat meer punten, komma's en hoofdletters gebruiken. Dan is jouw verhaal wat duidelijker en kunnen we je beter helpen.

Ik zou niet achter die jongen aan gaan lopen. Mannen zijn over het algemeen niet zo communicatief als vrouwen. Waarschijnlijk vindt hij je leuk, maar is hij niet zo van het appen. Mocht hij op je uitgekeken zijn, omdat er wat anders voor in de plaats is gekomen, dan is dat zijn verlies. Dan ben je beter af zonder hem.
Mocht er iets ernstigs zijn gebeurd, wat natuurlijk altijd mogelijk is, dan is dat heel jammer en spijtig. Daar kun je weinig aan doen, behalve afwachten of verder gaan met je dagelijkse leven.
Alle reacties Link kopieren
Waarom is een telefoontje stalkerig en appen niet?

Als hij nu dagen offline is is hij wellicht zijn telefoon kwijt of een andere logische verklaring.

Gewoon bellen, dat is echt niet raar.
Bellen dus
Alle reacties Link kopieren
rammie schreef:
22-10-2019 11:00
Hij heeft gewoon een relatie denk ik..en heeft meerdere simkaarten..🤔

Sorry dit kwam gelijk in me op..zo veel dagen offline op app..is niemand meer hoor..beetje naief..
Je kunt Whatsapp dusdanig instellen dat men niet kan zien of en wanneer je online was. Ik kan het iedereen aanraden.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Hmm dit is wel vreemd inderdaad. Misschien is hij ziek geworden? Of heeft hij zijn tel ergens laten liggen.
Alle reacties Link kopieren
_Monti_ schreef:
22-10-2019 11:30
Waarom is een telefoontje stalkerig en appen niet?

Als hij nu dagen offline is is hij wellicht zijn telefoon kwijt of een andere logische verklaring.

Gewoon bellen, dat is echt niet raar.
Als hij zijn telefoon kwijt is, in de cel zit of dood is zal hij ook bij bellen niet opnemen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk is zijn telefoon stuk of zo, sms anders even of bel even als je je zorgen maakt.

Als hij niet meer met je verder wil, kan hij dat ook gewoon zeggen áls dát de issue zou zijn. Dat getut tegenwoordig, bel zelf of maak zelf contact als dat belangrijk voor je is, en ja je kan je neus stoten, maar in the end wil je het toch ook gewoon weten of iemand je wel, dan niet leuk vindt.
Dit probleem heb je hier gisteren ook al gemeld toch? Je wilt opnieuw reacties?
Hatchi schreef:
22-10-2019 11:59
Dit probleem heb je hier gisteren ook al gemeld toch? Je wilt opnieuw reacties?
Ja ik heb gister precies zelfde verhaal gelezen inderdaad.. Misschien gaat het om de zelfde man ;)
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
22-10-2019 11:59
Dit probleem heb je hier gisteren ook al gemeld toch? Je wilt opnieuw reacties?
Nee dat was ik niet
Melanie4921 schreef:
22-10-2019 12:14
Nee dat was ik niet
Gister werd hier een topic geopend met het zelfde verhaal, diegene had sinds zaterdag ook niks meer gehoord... Het gaat toch niet om de zelfde man?

relaties/ik-begrijp-hier-helemaal-niks- ... ges/451263
Bel hem.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
22-10-2019 12:20
Bel hem.
bellen is eng
Karl_Marx schreef:
22-10-2019 12:21
bellen is eng
O.

Dan: doe niets en blijf hier op Viva over schrijven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven