Signalen die een man geeft

21-04-2019 20:43 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag had ik een date met een man die al tijdje niet had gedate wegens werk en omdat hij er nog niet aan toe was. Ik ken hem via een vriendin. Eerst 1 maand telefonisch contact gehad.

Het afspraakje was gezellig, we hebben veel gewandeld en gepraat. Op het eind legde hij zijn hand op mijn knie en daarna gaf hij me een kus op de wang. Toen ik uit de auto stapte, nog een speelse tik tegen mijn bips -het was heel lichtjes, hij sloeg er niet op. Dit vond ik op zich niet heel erg. Achteraf zei hij dat hij dat deed om het sfeertje wat losser te maken. Ik zei dat ik dacht dat hij mijn hand zou vasthouden nadat hij zijn had even op mijn knie even legde. Hij reageerde eerst met dat hij dat te heftig vond en daarna verbeterde hij dat met: ja zonde, als ik het wist dat je dat wilde dan had ik het wel gedaan, maarja geen haast.

Nu denk ik bij mezelf. Het is niet te heftig om een speels tikje tegen mn bips te geven, maar wel om mijn hand vast te houden?

Mis ik hier iets? Of analyseer ik teveel en is het gewoon leuk en aardig? Verder laat hij me wel merken dat hij me ziet zitten
anoniem_382583 wijzigde dit bericht op 21-04-2019 20:50
2.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_382583 wijzigde dit bericht op 21-04-2019 21:32
99.75% gewijzigd
Pinkcupcake schreef:
21-04-2019 21:24
Hoezo is dat idioot?
Je moet niet alles analyseren en vragen en al helemaal niet over app.
kopjechino schreef:
21-04-2019 21:20
Gaat dit nu steeds over dezelfde of wat?

Doe eens ff normaal.
anoniem_371845 wijzigde dit bericht op 21-04-2019 21:37
70.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, je hebt wel steeds allerlei issues met tig verschillende mannen, ik heb je ook geloept net als Kopjechino heeft gedaan.
Op verzoek van TO.

memberlist.php?mode=viewprofile&u=382583
anoniem_382861 wijzigde dit bericht op 21-04-2019 22:57
87.13% gewijzigd
ChristianeF schreef:
21-04-2019 21:28
Ja, je hebt wel steeds allerlei issues met tig verschillende mannen, ik heb je ook geloept net als Kopjechino heeft gedaan.
Daar is de loepfunctie ook voor. Het hoeft dan ook niet hier allemaal neergezet te worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat bericht met mijn voorgaande topics gemeld en hierdoor ga ik mijn OP ook wissen zo.
Alle reacties Link kopieren
Echt heel onbeschoft en pesterig
Sorry ik bedoelde het niet gemeen maar ik vind het bijzonder dat je in zo'n korte tijd zo veel struggles hebt op relatiegebied. Waarom ben je zo onzeker? Laat gewoon alles lekker op z'n beloop.

Dus tips: niet na een date analyseren van, oke je legde je hand op mijn knie, waarom pakte je mijn hand niet vast? Dat is gewoon niet iets wat je doet? Want nu geef je hem het signaal dat hij het fout heeft gedaan waardoor je jouw onzekerheid bij hem neerlegt.

En: als jij graag iets wil, bijvoorbeeld zijn hand pakken, dan kun je dat ook gewoon zelf doen toch? Als hij dat niet wil dan zal hij dat vast laten merken. Maar niet elke actie analyseren achteraf op app.
anoniem_367263 wijzigde dit bericht op 21-04-2019 21:38
67.81% gewijzigd
Pinkcupcake schreef:
21-04-2019 21:30
Ik heb dat bericht met mijn voorgaande topics gemeld en hierdoor ga ik mijn OP ook wissen zo.
Daar is nou werkelijk niets strafbaars aan.
Misschien wel verstandig om eens te onderzoeken waarom àl die topics nodig zijn/
Vesper- schreef:
21-04-2019 21:30
Daar is de loepfunctie ook voor. Het hoeft dan ook niet hier allemaal neergezet te worden.
Waarom niet? Ik vind het heel veel inzicht geven.
Alle reacties Link kopieren
Kunnen de mensen die mijn voorgaande topics hebben gequote dat even verwijderen? Daar is dit topic niet voor en anders wil ik mijn OP wissen. Wie wil loepen, mag. Maar dit wil ik niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Pinkcupcake schreef:
21-04-2019 21:30
Ik heb dat bericht met mijn voorgaande topics gemeld en hierdoor ga ik mijn OP ook wissen zo.
Is niet strafbaar dus zou niet weten wat er te melden valt
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Pinkcupcake schreef:
21-04-2019 21:24
Hoezo is dat idioot?
Dat doe je nou eenmaal niet.
Behalve jij dan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Een tik op je bil maar niet je hand vast durven houden en je dan af vragen wat voor signaal dat is? Is deze vraag serieus?

Mijn serieuze antwoord als man zijnde, hij test of je makkelijk neukmateriaal ben.
Kom op mensen. Waarom iemand die al best onzeker is, hier afmaaien? Dat helpt niet met het zelfvertrouwen.
En daarbij, dit topic was júist een keer heel anders dan andere topics van TO.

TO: ik vind het jammer dat je je OP verwijdert, al snap ik je wel een beetje.
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
21-04-2019 21:45
Kom op mensen. Waarom iemand die al best onzeker is, hier afmaaien? Dat helpt niet met het zelfvertrouwen.
En daarbij, dit topic was júist een keer heel anders dan andere topics van TO.

TO: ik vind het jammer dat je je OP verwijdert, al snap ik je wel een beetje.
Wat is er anders aan dit topic dan?
TO geeft wederom blijk van nogal apart sociaal gedrag en extreem analiseren van andermans gedrag. Gewoon een herhaling van zetten, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Zijn gedrag geeft zijn intentie aan, TO. Zelfs als hij later zegt dat hij dat niet had moeten doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik denk dat jullie op verschillende sporen ziten.
blijfgewoonbianca schreef:
21-04-2019 21:48
Wat is er anders aan dit topic dan?
TO geeft wederom blijk van nogal apart sociaal gedrag en extreem analiseren van andermans gedrag. Gewoon een herhaling van zetten, hoor.
Zelfs al was dit topic hetzelfde, waarom zo gemeen?
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
21-04-2019 21:54
Zelfs al was dit topic hetzelfde, waarom zo gemeen?
Omdat we geen zuster Theresa zijn en betaald worden om te pamperen.
En gemeen....gemeen.... je kunt ook zeggen “ lekker duidelijk “ .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Vesper- schreef:
21-04-2019 21:30
Daar is de loepfunctie ook voor. Het hoeft dan ook niet hier allemaal neergezet te worden.
dat vind ik ook... dit komt een beetje pesterig over en dat is nergens voor nodig...
doeslief :love:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Pfffff wat zijn we allemaal vriendelijk zeg! Makkelijk hè van achter een telefoon/computer iemand met de grond gelijk maken en afzeiken.

@ TO, je komt inderdaad best onzeker over. Praat je hier met iemand over? Als ik je OP zo lees, heb je gewoon een leuke date gehad en wist de beste man waarschijnlijk niet zo goed hoe hij alles aan moest pakken. Die tik op de kont kunnen wij hier weinig van zeggen. Wij weten niet wat voor sfeer er op dat moment hing. Als jij het niet vervelend vond, hoef je daar echt niet over te beginnen tegen je date en inderdaad niet via whatsapp, dat kan nog wel eens verkeerd overkomen of begrepen worden. Kijk gewoon eens hoe de volgende date verloopt, zonder al te onzeker over te komen. Er zijn geen regels voor een eerste, tweede of derde date. Dat is maar helemaal hoe jullie zelf zijn en hoe de sfeer is. Just go with the flow en vooral.... genieten!
Alle reacties Link kopieren
Tattooaddict87 schreef:
21-04-2019 21:57
Pfffff wat zijn we allemaal vriendelijk zeg! Makkelijk hè van achter een telefoon/computer iemand met de grond gelijk maken en afzeiken.

Ik zou loepen als ik jou was. En als ik TO was met een psycholoog gaan praten (serieus advies).
Tattooaddict87 schreef:
21-04-2019 21:57
Pfffff wat zijn we allemaal vriendelijk zeg! Makkelijk hè van achter een telefoon/computer iemand met de grond gelijk maken en
Heb jij een schaduwtopic of zo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven