Signalen die een man geeft

21-04-2019 20:43 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag had ik een date met een man die al tijdje niet had gedate wegens werk en omdat hij er nog niet aan toe was. Ik ken hem via een vriendin. Eerst 1 maand telefonisch contact gehad.

Het afspraakje was gezellig, we hebben veel gewandeld en gepraat. Op het eind legde hij zijn hand op mijn knie en daarna gaf hij me een kus op de wang. Toen ik uit de auto stapte, nog een speelse tik tegen mijn bips -het was heel lichtjes, hij sloeg er niet op. Dit vond ik op zich niet heel erg. Achteraf zei hij dat hij dat deed om het sfeertje wat losser te maken. Ik zei dat ik dacht dat hij mijn hand zou vasthouden nadat hij zijn had even op mijn knie even legde. Hij reageerde eerst met dat hij dat te heftig vond en daarna verbeterde hij dat met: ja zonde, als ik het wist dat je dat wilde dan had ik het wel gedaan, maarja geen haast.

Nu denk ik bij mezelf. Het is niet te heftig om een speels tikje tegen mn bips te geven, maar wel om mijn hand vast te houden?

Mis ik hier iets? Of analyseer ik teveel en is het gewoon leuk en aardig? Verder laat hij me wel merken dat hij me ziet zitten
anoniem_382583 wijzigde dit bericht op 21-04-2019 20:50
2.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hmm... maar wat vind jij er dan precies van, TO? Zonder dat je de boel al kapot analyseert. Wij hebben hier duidelijk verschillende meningen over, plús we waren er niet bij dus weten niet hoe de sfeer was.

Ik zou bijvoorbeeld echt niet handen willen vasthouden bij een eerste date. Een tikje tegen de billen daarentegen... als er al flink geflirt is... (Maar goed, ik ben dan ook niet echt op zoek naar een relatie 🤷‍♀️)
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
21-04-2019 22:06
Heb jij een schaduwtopic of zo?
Nogmaals kan je jouw bericht met mijn topics verwijderen ?
Ik vind een tikje op je billen echt vreemd. Ongepast eigenlijk.
Zou er wel op afknappen.
Alle reacties Link kopieren
ch86 schreef:
21-04-2019 22:03
Ik zou loepen als ik jou was. En als ik TO was met een psycholoog gaan praten (serieus advies).
Ja en? Dat geeft alleen maar aan hoe onzeker ze is. Dan helpt afkraken echt niet hoor. Het zou voor haarzelf inderdaad fijn zijn om daar eens met iemand over te gaan praten. Maar om dan zo te gaan bashen, slaat nergens op.
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
21-04-2019 22:06
Heb jij een schaduwtopic of zo?
Wat bedoel je daarmee? Een schaduw topic??
Alle reacties Link kopieren
vind jij hem leuk? Daar gaat het als eerste om.
Niet of hij jou leuk vindt (wel zo handig), maar als jij hem niks vindt houdt het op)).
Dat tikje op je billen dat zou ik zelf niks vinden. Maar smaken verschillen. En het hangt echt van de situatie af en hoe hij verder is.
Tattooaddict87 schreef:
21-04-2019 22:29
Wat bedoel je daarmee? Een schaduw topic??
Een topic waarin TO tot aan de grond gelijk genaakt wordt.
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
21-04-2019 22:44
Een topic waarin TO tot aan de grond gelijk genaakt wordt.
Moire kan jij jouw bericht met die topics verwijderen voor de 10e keer
Pinkcupcake schreef:
21-04-2019 22:47
Moire kan jij jouw bericht met die topics verwijderen voor de 10e keer
Maar waarom? Het is niet je privacy die geschonden wordt.
Het geeft een heel mooi overzicht van keer op keer hetzelfde probleem in een hele korte tijd.
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
21-04-2019 22:44
Een topic waarin TO tot aan de grond gelijk genaakt wordt.
relaties/werkvloer-issues/list_messages ... #p29729887
Moire schreef:
21-04-2019 22:48
Maar waarom? Het is niet je privacy die geschonden wordt.
Het geeft een heel mooi overzicht van keer op keer hetzelfde probleem in een hele korte tijd.
Het zou je sieren als je het even weg zou halen. Het is een kleine moeite en het scheelt voor de gemoedsrust van TO...
Dat is niet dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
21-04-2019 22:48
Maar waarom? Het is niet je privacy die geschonden wordt.
Het geeft een heel mooi overzicht van keer op keer hetzelfde probleem in een hele korte tijd.
En dit is treiteren. Kan je uit fatsoen niet gewoon dat bericht verwijderen? Of heb je liever dat ze je smeekt?
Tattooaddict87 schreef:
21-04-2019 22:55
En dit is treiteren. Kan je uit fatsoen niet gewoon dat bericht verwijderen? Of heb je liever dat ze je smeekt?
Nee, dit is geen treiteren, maar vragen waarom. Het grappige is dat ik het net van plan was totdat jij begin te slabekken.
anoniem_382861 wijzigde dit bericht op 21-04-2019 22:59
0.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het belangrijkste is wat zo'n tik op de billen met jou doet. En daar mag je best over analyseren, twijfelen en met hem over praten, ook via whatsapp. Als je twijfels echter blijven ben ik bang dat jullie niet zo'n goede match zijn. Je hoeft niets te accepteren wat je niet goed zit.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
21-04-2019 22:56
Nee, dit is geen treiteren, maar vragen waarom. Het grappige is dat ik het net van plan was totdat jij begin te slabekken.
Vragen waarom kan toch ook na dat je het bericht verwijderd hebt. En nu laat je het staan omdat ik aan het “slabekken” ben? Pfffff kansloos! :facepalm: zegt meer over jou, dan over mij!
Tattooaddict87 schreef:
21-04-2019 23:02
Vragen waarom kan toch ook na dat je het bericht verwijderd hebt. En nu laat je het staan omdat ik aan het “slabekken” ben? Pfffff kansloos! :facepalm: zegt meer over jou, dan over mij!
Leuk hè, slabekken zonder verder te kijken.

En inderdaad, ik wil eerst weten waarom ik iets doe i.p.v. achteraf zeggen dat ik niet wist waarom en wat ik deed. Zouden meer mensen moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
21-04-2019 22:56
Nee, dit is geen treiteren, maar vragen waarom. Het grappige is dat ik het net van plan was totdat jij begin te slabekken.
Doe niet zo kinderachtig en verwijder je bericht. Het is inmiddels alom bekend dat je niet de meest warme forummer bent qua reacties.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
21-04-2019 21:29
Op verzoek van TO.

memberlist.php?mode=viewprofile&u=382583
Waarom alsnog deze link laten staan? Denk dat iedereen hier wel weet hoe hij/zij moet loepen hoor!

Ik haal de andere links weg maar laat deze toch nog even staan.. nanananana lekker puh!

Echt heel volwassen.
Tattooaddict87 schreef:
21-04-2019 23:04
Waarom alsnog deze link laten staan? Denk dat iedereen hier wel weet hoe hij/zij moet loepen hoor!

Ik haal de andere links weg maar laat deze toch nog even staan.. nanananana lekker puh!

Echt heel volwassen.
Nee hoor, zo is het niet gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil gewoon seks daar komt het op neer
Autistische_Dennis schreef:
21-04-2019 23:06
Hij wil gewoon seks daar komt het op neer
Wie niet?
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
21-04-2019 23:05
Nee hoor, zo is het niet gegaan.
Nee waarom dan? Even benadrukken dat we haar zouden moeten loepen? Nogmaals, we weten zelf allemaal prima hoe we dat moeten doen. Hebben we geen linkje bij nodig!
Tattooaddict87 schreef:
21-04-2019 23:11
Nee waarom dan? Even benadrukken dat we haar zouden moeten loepen? Nogmaals, we weten zelf allemaal prima hoe we dat moeten doen. Hebben we geen linkje bij nodig!
Wel schattig dan dat jij het nog even quote.
Alle reacties Link kopieren
Moire haar bericht is inmiddels al gerapporteerd.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven