Singles unite, eerste editie 2023 deel 1

24-01-2023 12:18 2601 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen 🥳
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben nu een week aan het chatten met een man op tinder. Ondertussen afspraak gemaakt voor een date voor as zondag. Maar ergens heb ik een onderbuikgevoel. (En die van mij liegt nooit) Ik had gisterochtend een appje gestuurd, kreeg ik s,avonds pas heel laat een reactie op. Kan natuurlijk, misschien drukke dag of wat dan ook. Hij gaat vandaag op vakantie, met collega’s. Dus ik hem een fijne vakantie geappt. Hij leest het wel maar geen reactie.

Vorige week reageerde hij nl snel op appjes en toen appte hij zelf ook wel als eerste. Niet dat we elkaar de hele dag plat appten of zo. Ik weet het niet. Grrrr, vind dit dus helemaal niks hè, dat stomme daten en alles erom heen. Ik vermaak mij prima alleen, waarom dan toch weer dat dating gebeuren induiken? Word hier toch wel weer onzeker van.
Dat is een hele goede vraag die je jezelf mag stellen. Ik heb het mijzelf ook ooit afgevraagd en kwam tot de conclusie dat ik het ergens nodig had om die aandacht of bevestiging te krijgen. Het voelde leeg, als ik niet aan het appen was met een man.
En daar ben ik iets mee gaan doen en die behoefte is al jaren over nu.

Daarnaast hoef ik ook niet persé een relatie, vanwege alle vrijheid die ik heb.
Als hij komt aanwaaien en ik kan er neit aan ontsnappen is het wat anders.

Dus, bedenk wat het voor jou precies is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
31-01-2023 13:16
Dat is een hele goede vraag die je jezelf mag stellen. Ik heb het mijzelf ook ooit afgevraagd en kwam tot de conclusie dat ik het ergens nodig had om die aandacht of bevestiging te krijgen. Het voelde leeg, als ik niet aan het appen was met een man.
En daar ben ik iets mee gaan doen en die behoefte is al jaren over nu.

Daarnaast hoef ik ook niet persé een relatie, vanwege alle vrijheid die ik heb.
Als hij komt aanwaaien en ik kan er neit aan ontsnappen is het wat anders.

Dus, bedenk wat het voor jou precies is.
Dat herken ik idd wel, dat voelt leeg. Net of ik de bevestiging nodig heb van “ dat ik op de een of andere manier nog best in trek ben”. Goeie van je!

Ik ga hem nu ook gewoon niet meer appen, kijken of hij wel appt en zo ja, wat ik daar bij voel. Mijn onderbuikgevoel heeft mij nl nog nooit voorgelogen.
Ah kijk, en met die herkenning en erkenning dat je dat nodig hebt kun je misschien iets. Het gaat misschien niet eens om die mannen, of dat je echt een relatie wil. Maar meer dat er dan altijd iemand is die je aandacht geeft. Het is alleen schijn, want je kent die mannen niet ( echt).
Als je echt een relatie wil zou je bij wijze van spreken het niet nodig hebben om altijd te appen. Dan gaat het er om dat je elkaar ziet en zo iets opbouwt.
Contactmomenten zijn dan leuk en fijn maar het is dan geen invulling van iets.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
31-01-2023 14:47
Maar meer dat er dan altijd iemand is die je aandacht geeft. Het is alleen schijn, want je kent die mannen niet ( echt).
Ik denk dat ik dit echt mis, aandacht van iemand. Gewoon jezelf kunnen zijn en niet alleen voelen. Ik vind het knap dat jij dit hebt losgelaten. Maar hoe doe je dit? Wil je niemand om je heen?

Contactmomenten is vooral in beginfase fijn, daarna bouw je iets op waardoor je het meer los kan laten.

PS: date heeft mij weer een bericht gestuurd, dat hij mij graag wil zien (voor de rest geen contact). Maar weer niks concreets, aparte man.

@Rozetulp: ik gebruik Bumble en soms Tinder
openboek wijzigde dit bericht op 31-01-2023 16:27
2.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
RedRoseThorn schreef:
31-01-2023 10:35
Ik lees hier nog af en toe mee. Inmiddels een half jaar aan het daten met iemand. Inmiddels noemen we het geen daten meer geloof ik.

De mijne ken ik via bumble.
Fijn dat je dit deelt, krijg nog een beetje hoop.
Hoe lang heeft je zoektocht geduurd?
Alle reacties Link kopieren Quote
RozeTulp schreef:
30-01-2023 22:12
Op welke app(s) zitten jullie? En waar heb je de leukste ervaringen ?

Mijn leukste/leukere gesprekken/afspraken heb ik via Adult Match gehad.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisa2022 schreef:
31-01-2023 13:09
Ik ben nu een week aan het chatten met een man op tinder. Ondertussen afspraak gemaakt voor een date voor as zondag. Maar ergens heb ik een onderbuikgevoel. (En die van mij liegt nooit) Ik had gisterochtend een appje gestuurd, kreeg ik s,avonds pas heel laat een reactie op. Kan natuurlijk, misschien drukke dag of wat dan ook. Hij gaat vandaag op vakantie, met collega’s. Dus ik hem een fijne vakantie geappt. Hij leest het wel maar geen reactie.

Vorige week reageerde hij nl snel op appjes en toen appte hij zelf ook wel als eerste. Niet dat we elkaar de hele dag plat appten of zo. Ik weet het niet. Grrrr, vind dit dus helemaal niks hè, dat stomme daten en alles erom heen. Ik vermaak mij prima alleen, waarom dan toch weer dat dating gebeuren induiken? Word hier toch wel weer onzeker van.

Eh, a.s zondag een afspraak maar vandaag gaat hij op vakantie? Of is het een lang weekend dat hij weg is en zaterdag weer thuis?

Afijn, hoe dan ook, als je je er niet meer fijn bij voelt, hoef je het contact toch ook niet verder aan te houden?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren Quote
iceteapeach schreef:
31-01-2023 22:07
Eh, a.s zondag een afspraak maar vandaag gaat hij op vakantie? Of is het een lang weekend dat hij weg is en zaterdag weer thuis?

Afijn, hoe dan ook, als je je er niet meer fijn bij voelt, hoef je het contact toch ook niet verder aan te houden?
Hij komt zaterdag weer thuis. En dan zondag zouden we elkaar voor de eerste keer zien. Ik krijg net een appje. Dat ze veilig zijn aangekomen (gisteravond vertrokken) en dat hij straks gaat skieeen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Adultmatch. Ik ken dat ergens van. Was dit vroeger niet gewoon een datingsite ipv wat het nu is?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisa2022 schreef:
01-02-2023 07:54
Hij komt zaterdag weer thuis. En dan zondag zouden we elkaar voor de eerste keer zien. Ik krijg net een appje. Dat ze veilig zijn aangekomen (gisteravond vertrokken) en dat hij straks gaat skieeen.
Niks aan de hand dus 😉
Alle reacties Link kopieren Quote
Julia_20 schreef:
01-02-2023 18:46
Niks aan de hand dus 😉

Zal mijn eigen onzekerheid wel zijn. Zoveel ervaring heb ik ook niet met datingapps. Leerde mijn partners altijd in het wild kennen zeg maar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisa2022 schreef:
01-02-2023 19:11
Zal mijn eigen onzekerheid wel zijn. Zoveel ervaring heb ik ook niet met datingapps. Leerde mijn partners altijd in het wild kennen zeg maar.
Waarom aan je onzekerheid twijfelen als je een onderbuikgevoel hebt waarvan je weet dat het altijd klopt ? Vraag het gewoon uit nieuwsgierigheid hoor :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen idee eigelijk….hoop misschien dat mijn onderbuikgevoel het toch een keer mis heeft ofzo? En dat er toch nog mannen zijn die wel nakomen van wat ze zeggen.

Heb maar besloten om mij er niet meer druk om te maken…..let it gooooo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat is dat op Tinder met al die profielen die beginnen met 'Ik ben altijd down om te praten over...' Down? Niemand zegt dat toch? Zeker geen 50+. Vind dat zo onaantrekkelijk dat ik die meteen wegswipe. Maar zal waarschijnlijk aan mij liggen...
Wat erg. Dit is iets wat ik niet herken van toen ik jaren geleden eens op Tinder zat.
Attraverso schreef:
03-02-2023 14:19
Wat is dat op Tinder met al die profielen die beginnen met 'Ik ben altijd down om te praten over...' Down? Niemand zegt dat toch? Zeker geen 50+. Vind dat zo onaantrekkelijk dat ik die meteen wegswipe. Maar zal waarschijnlijk aan mij liggen...
Ja dat hoorde ik ook vaak bij gamen. Dat is al een jaar of 10 hip.
Ik heb dat echt nog nooit ergens gelezen, maar ik heb nooit gegamed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisa2022 schreef:
02-02-2023 18:32
Geen idee eigelijk….hoop misschien dat mijn onderbuikgevoel het toch een keer mis heeft ofzo? En dat er toch nog mannen zijn die wel nakomen van wat ze zeggen.

Heb maar besloten om mij er niet meer druk om te maken…..let it gooooo.
Herkenbaar !
In ieder geval veel plezier met je date. Laat je het hier nog weten? :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Attraverso schreef:
03-02-2023 14:19
Wat is dat op Tinder met al die profielen die beginnen met 'Ik ben altijd down om te praten over...' Down? Niemand zegt dat toch? Zeker geen 50+. Vind dat zo onaantrekkelijk dat ik die meteen wegswipe. Maar zal waarschijnlijk aan mij liggen...
Down? Dit ben ik nog niet tegengekomen

Ik moet soms wel lachen om profielen die hele negatieve teksten hebben over vrouwen. Wie geeft zo'n persoon nou een like ? Al een paar x iemand gehad die het gesprek ook gewoon heel negatief begon. Bijv teksten als "alle vrouwen zijn hetzelfde " .
rozetulp wijzigde dit bericht op 03-02-2023 20:46
1.53% gewijzigd
De verbittering straalt er vanaf. En het dan gek vinden dat niemand liket🤭
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
03-02-2023 14:34
Ik heb dat echt nog nooit ergens gelezen, maar ik heb nooit gegamed.
Ik herken hem ook niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
RozeTulp schreef:
03-02-2023 15:35
Herkenbaar !
In ieder geval veel plezier met je date. Laat je het hier nog weten? :-)
Ja ik laat het nog weten👍
Lisa2022 schreef:
04-02-2023 12:00
Ja ik laat het nog weten👍
Heel veel plezier morgen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinds gister app ik met iemand. Hij belde eigenlijk direct. Hij vroeg al gelijk of ik mee uit eten wou 's avonds. Daar heb ik nee op gezegd omdat ik het te snel vond. Binnen 25 minuten aan de telefoon wist ik zijn levensverhaal. Dat had hij beter gedoseerd kunnen vertellen want hierdoor weet ik niet wat ik van hem moet denken.
Heb gezegd dat ik hem iets beter wil leren kennen via de app / telefoon voordat ik afspreek. Juist om wat hij mij heeft verteld. Daar zei hij op dat hij het goed vond maar vervolgens appt hij nauwelijks en als hij appt gaat het grotendeels over zichzelf. Sommige vragen ziet hij over het hoofd op de app.
En nu ik dit zo schrijf denk ik NEEE :facepalm:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven