Singles unite, eerste editie 2023 deel 1

24-01-2023 12:18 2601 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen 🥳
Alle reacties Link kopieren Quote
RozeTulp schreef:
04-02-2023 14:13
Sinds gister app ik met iemand. Hij belde eigenlijk direct. Hij vroeg al gelijk of ik mee uit eten wou 's avonds. Daar heb ik nee op gezegd omdat ik het te snel vond. Binnen 25 minuten aan de telefoon wist ik zijn levensverhaal. Dat had hij beter gedoseerd kunnen vertellen want hierdoor weet ik niet wat ik van hem moet denken.
Heb gezegd dat ik hem iets beter wil leren kennen via de app / telefoon voordat ik afspreek. Juist om wat hij mij heeft verteld. Daar zei hij op dat hij het goed vond maar vervolgens appt hij nauwelijks en als hij appt gaat het grotendeels over zichzelf. Sommige vragen ziet hij over het hoofd op de app.
En nu ik dit zo schrijf denk ik NEEE :facepalm:

Oh rozetulp, dit is idd een dikke vette NEE. Zou dit eerlijk tegen hem zeggen (dat je het jammer vind dat het vaak over hem gaat) misschien is hij zich er niet bewust van? Mannen hebben soms een enorme plaat voor hun kop.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou er ook een einde aan breien.
Sorry bij nader inzien NEE ..nee....
Alle reacties Link kopieren Quote
Veel plezier Lisa 😀
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisa2022 schreef:
04-02-2023 14:21
Oh rozetulp, dit is idd een dikke vette NEE. Zou dit eerlijk tegen hem zeggen (dat je het jammer vind dat het vaak over hem gaat) misschien is hij zich er niet bewust van? Mannen hebben soms een enorme plaat voor hun kop.
Dit is wel eigenlijk een goede tip, dan weet hij ook wat hij misschien volgende keer anders kan doen.

@lisa: veel plezier!
Alle reacties Link kopieren Quote
RozeTulp je zit er niet op te wachten om het klankbord te zijn voor een wildvreemde...

Lisa heel benieuwd naar je date!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou heb de date gehad. Zijn ergens een bakje koffie gaan drinken. Was eigelijk best gezellig. Leuke vent. Geen ongemakkelijke stiltes en hij hinte al op verdere afspraken. Elkaar zelfs een kusje gegeven.

Ik geloof dat ik het allemaal ff moet laten bezinken, weet nog niet zo goed wat ik erbij voel. Hij was echt wel aardig, leuk in de kleren (oog wil ook wat) maar of we echt bijelkaar gaan passen? Maar ff zien of er nog een vervolg komt. Ik moet zo nog werken, maar ff afstand van alles.
Je klinkt nog niet heel enthousiast? Wil jij hem nog eens zien, los van of hij jou wil zien?
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
05-02-2023 17:01
Je klinkt nog niet heel enthousiast? Wil jij hem nog eens zien, los van of hij jou wil zien?
Dat weet ik dus nog niet. Ik heb nu nog zoiets van dat hij best snel ging met bepaalde uitspraken. Ik moet het voor mijzelf allemaal ff op een rijtje zetten, denk ik. Ik ga hem nu dan ook niet appen. Mocht hij een app sturen dan wacht ik ff af wat ik daarbij voel. Ergens heb ik een onderbuikgevoel maar kan ik niet pcies bedenken waarom ik dat heb.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bang dat dit zomaar iets kan zijn?
Geen afwijzing 😉

Met een tweede date ben je niet direct getrouwd he

Maar oké, de laatste date van mij ...
Ik dacht eerst nog wil hem leren kennen.
Hadden het over kerst op de app.

Tot ik terug dacht aan die avond. Mijn lichaamstaal afstand houden was.
En contact op app ging uitstellen.
Benauwd bij de vraag....mag ik je de volgende keer aanraken...
Alle reacties Link kopieren Quote
RozeTulp schreef:
04-02-2023 14:13
Sinds gister app ik met iemand. Hij belde eigenlijk direct. Hij vroeg al gelijk of ik mee uit eten wou 's avonds. Daar heb ik nee op gezegd omdat ik het te snel vond. Binnen 25 minuten aan de telefoon wist ik zijn levensverhaal. Dat had hij beter gedoseerd kunnen vertellen want hierdoor weet ik niet wat ik van hem moet denken.
Heb gezegd dat ik hem iets beter wil leren kennen via de app / telefoon voordat ik afspreek. Juist om wat hij mij heeft verteld. Daar zei hij op dat hij het goed vond maar vervolgens appt hij nauwelijks en als hij appt gaat het grotendeels over zichzelf. Sommige vragen ziet hij over het hoofd op de app.
En nu ik dit zo schrijf denk ik NEEE :facepalm:

Sommige mannen denken dat als ze maar hun hele shit alvast aangeven, dat ze open en eerlijk zijn vooraf, niet in de gatend hebben dat dat soms teveel info al is en ook als afknapper kan werken.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren Quote
iceteapeach schreef:
05-02-2023 19:42
Sommige mannen denken dat als ze maar hun hele shit alvast aangeven, dat ze open en eerlijk zijn vooraf, niet in de gatend hebben dat dat soms teveel info al is en ook als afknapper kan werken.
Ja of ze willen gewoon een klankbord voor al hun shit. Of misschien is dat hun idee van in een relatie stappen. Denkt hij dat je zo een band opbouwt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb hem een app gestuurd met daarin de reden. Hij appte direct om zijn excuus aan te bieden en hoopte op nog een kansje. Hebben nog via de telefoon gepraat maar toen sprak hij al dingen uit die je gewoon niet uitspreekt en niet kan weten voordat je elkaar in het echt hebt gezien. Heb het vervolgens weer afgekapt en zoals ik al had verwacht kreeg ik dramatische spraakberichten met een hoop gezucht erin. Alsof ik een relatie van een aantal jaar beëindigd had :bonk:
rozetulp wijzigde dit bericht op 07-02-2023 13:09
Reden: Iets teveel info
45.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
@lisa2022 . Fijn dat je date wel leuk was. Heb je nog wat gehoord en hoe zit je gevoel inmiddels?

@julia_20 Je gevoel daarbij zegt dus al genoeg ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
@RoseTulp, oeiii dat lijkt mij geen zuivere koffie. Goed dat je het hebt afgekapt. Als ze in het begin al zo zijn….run!!!

Ik heb nog wel met hem geappt. Overdag gewoon stilte. In de avond wel geappt. Ik heb er nog steeds een beetje een “mwah” gevoel bij. Ik weet alleen niet goed waarom🤪
Alle reacties Link kopieren Quote
RozeTulp een hele hoop drama. Net wat je niet nodig hebt... Next!
Lisa2022 schreef:
07-02-2023 13:27
@RoseTulp, oeiii dat lijkt mij geen zuivere koffie. Goed dat je het hebt afgekapt. Als ze in het begin al zo zijn….run!!!

Ik heb nog wel met hem geappt. Overdag gewoon stilte. In de avond wel geappt. Ik heb er nog steeds een beetje een “mwah” gevoel bij. Ik weet alleen niet goed waarom🤪
En je gaat er dan wel mee door?
RozeTulp schreef:
07-02-2023 08:43
Ik heb hem een app gestuurd met daarin de reden. Hij appte direct om zijn excuus aan te bieden en hoopte op nog een kansje. Hebben nog via de telefoon gepraat maar toen sprak hij al dingen uit die je gewoon niet uitspreekt en niet kan weten voordat je elkaar in het echt hebt gezien. Heb het vervolgens weer afgekapt en zoals ik al had verwacht kreeg ik dramatische spraakberichten met een hoop gezucht erin. Alsof ik een relatie van een aantal jaar beëindigd had :bonk:
NEEDY tot en met, goed dat je afgekapt hebt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
07-02-2023 18:25
En je gaat er dan wel mee door?

Nou ik denk dat ik hem niet meer ga appen. Ik merk aan mijzelf dat ik niet heel enthousiast (meer) ben. Juist in het begin wil je elkaar toch plat appen? Misschien verander ik nog van mening hoor en misschien volgt er nog een date. Wat iemand van hier al zei “ je hoeft niet gelijk te trouwen”. En moet ik het toch nog een kans geven. Door mijn verleden heb ik een behoorlijke muur om mij heen opgebouwd. Dus ik wil eigelijk ook niet gelijk alles afkappen door mijn eigen “angsten”.

Vind het hele daten maar lastig haha
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisa2022 schreef:
07-02-2023 19:19
Nou ik denk dat ik hem niet meer ga appen. Ik merk aan mijzelf dat ik niet heel enthousiast (meer) ben. Juist in het begin wil je elkaar toch plat appen? Misschien verander ik nog van mening hoor en misschien volgt er nog een date. Wat iemand van hier al zei “ je hoeft niet gelijk te trouwen”. En moet ik het toch nog een kans geven. Door mijn verleden heb ik een behoorlijke muur om mij heen opgebouwd. Dus ik wil eigelijk ook niet gelijk alles afkappen door mijn eigen “angsten”.

Vind het hele daten maar lastig haha
Hoe is zijn app gedrag? Komt hij ook minder enthousiast over?
Alle reacties Link kopieren Quote
openboek schreef:
07-02-2023 23:53
Hoe is zijn app gedrag? Komt hij ook minder enthousiast over?

Nee hij is eigelijk heel enthousiast. Wil mij graag weer zien en stuurt ook al op een 2e date aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisa2022 schreef:
08-02-2023 10:02
Nee hij is eigelijk heel enthousiast. Wil mij graag weer zien en stuurt ook al op een 2e date aan.
Als je twijfelt, zou ik hem wel een kans geven. Wat ga je doen?
Alle reacties Link kopieren Quote
openboek schreef:
08-02-2023 19:39
Als je twijfelt, zou ik hem wel een kans geven. Wat ga je doen?

Ik denk dat ik nog wel een keer ga afspreken. Gewoon om te zien of ik dan nog steeds dat onderbuikgevoel heb. Misschien toch een kansje geven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou heb hem gisteravond weer gezien. Had ik nou maar naar mijn onderbuikgevoel geluisterd. we zijn ergens wat gaan drinken. Maar hij wou steeds klef naast mij zitten, steeds proberen kusjes te geven. Ik nog aangegeven dat hij ff rustig aan moest doen..Kort verteld dat ik een niet zo leuk verleden heb met mannen en dat als hij mij echt leuk vind dat hij mij de tijd miet geven. Daarna was het ff goed maar daarna kwam hij steeds weer dichterbij. Ik heb het afgekapt. Gezegd dat we het hier maar bij moeten laten omdat het voor mij niet goed voelt.

Hij vond het jammer. Duidelijk dat hij maar op 1 ding uit was. Voorlopig voor mij ff geen gedate meer. Vind dit zo,n afknapper!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisa2022 schreef:
10-02-2023 14:23
Nou heb hem gisteravond weer gezien. Had ik nou maar naar mijn onderbuikgevoel geluisterd. we zijn ergens wat gaan drinken. Maar hij wou steeds klef naast mij zitten, steeds proberen kusjes te geven. Ik nog aangegeven dat hij ff rustig aan moest doen..Kort verteld dat ik een niet zo leuk verleden heb met mannen en dat als hij mij echt leuk vind dat hij mij de tijd miet geven. Daarna was het ff goed maar daarna kwam hij steeds weer dichterbij. Ik heb het afgekapt. Gezegd dat we het hier maar bij moeten laten omdat het voor mij niet goed voelt.

Hij vond het jammer. Duidelijk dat hij maar op 1 ding uit was. Voorlopig voor mij ff geen gedate meer. Vind dit zo,n afknapper!
Jammer. Sommige snappen het echt allemaal niet he . :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
Jammer dat het zo is gelopen.
Dikke betonnen blok dus.....

Maar je bent toch gegaan, niet uit de weggegaan, er is geen "wat als" en je weet het zeker nu.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven