Singles unite, tweede editie 2025 deel 2
maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
donderdag 5 juni 2025 om 16:56
Dat is ook een goeie ja.
Leuk dat je date staat!
@Mimali, veel plezier vanavond:)
donderdag 5 juni 2025 om 20:44
Idd_ schreef: ↑05-06-2025 14:58Hoi allemaal, wat een leuk topic.
Ik ben sinds kort ook weer online aan het rondneuzen. En misschien binnenkort een date, redelijk onverwachts want wilde eigenlijk alleen rustig wat kijken eerst. Vind het ook vreselijk spannend.. Zit niet zo goed in mijn vel en vraag mij dan ook af of het wel het juiste moment is. Tja dan had ik maar niet moeten rondneuzen en reageren haha.
Jaaa, nog een date! Ze vliegen hier opeens om je oren, haha!
The impossible just takes a little longer.
donderdag 5 juni 2025 om 20:47
Ja, was fijn om hem weer te zien en te spreken, maar het is een forse stap terug natuurlijk... We hebben nog even onze dagen samen geëvalueerd en naar elkaar uitgesproken dat we verliefd op elkaar zijn geworden.

donderdag 5 juni 2025 om 21:18
Oh wow Avena, wat ontzettend leuk. En nu? Plannen om weer af te spreken?
Erg benieuwd hoe het vnv met Mimali is, hopelijk een fijne date, ook als de vonken niet direct over vliegen.
En Pupke, wandelen, dat heb je ook snel geregeld!
Ik heb weinig te vertellen, wel een ‘date’ met een oude date van even geleden maar dat is hooguit gezellig en wat zoenen. Meer wordt het wat mij betreft niet.
Erg benieuwd hoe het vnv met Mimali is, hopelijk een fijne date, ook als de vonken niet direct over vliegen.
En Pupke, wandelen, dat heb je ook snel geregeld!
Ik heb weinig te vertellen, wel een ‘date’ met een oude date van even geleden maar dat is hooguit gezellig en wat zoenen. Meer wordt het wat mij betreft niet.
donderdag 5 juni 2025 om 23:23
vrijdag 6 juni 2025 om 07:38
Hebben vooral 's avonds app-contact. Maar hij werkt wel erg veel. Zegt dat hij dat doet omdat hij nog nooit alleen woonde en niet goed weet hoe zijn vrije tijd in te vullen en dat wel weer mindert eens hij een relatie heeft.
En hij maakt zich dan weer zorgen of ik niet te zelfstandig ben en het niet té leuk en druk heb als single zodat ik geen tijd voor hem zou hebben.
Maar ik heb gewoon geen probleem met mijn vrije tijd invullen. Uiteraard pas ik daar graag tijd voor een lief in...
Wij zien elkaar dit weekend, gewoon nog niet concreet ingevuld omdat ik al wat plannen had.
En hij maakt zich dan weer zorgen of ik niet te zelfstandig ben en het niet té leuk en druk heb als single zodat ik geen tijd voor hem zou hebben.

Maar ik heb gewoon geen probleem met mijn vrije tijd invullen. Uiteraard pas ik daar graag tijd voor een lief in...
Wij zien elkaar dit weekend, gewoon nog niet concreet ingevuld omdat ik al wat plannen had.
vrijdag 6 juni 2025 om 08:07
Lastig uit te leggen, maar ik voelde er helemaal niks bij, dat had ik bij andere dates wel..
En dan zou je kunnen zeggen geef het een kans maar ik voel die behoefte gewoon niet bij hem. om dat uit te gaan zoeken..
Het was meer vriendschappelijk...
Leuk Attraverso dat je hem dit weekend weer ziet, hoe sta jij er in qua gevoel?
En dan zou je kunnen zeggen geef het een kans maar ik voel die behoefte gewoon niet bij hem. om dat uit te gaan zoeken..
Het was meer vriendschappelijk...
Leuk Attraverso dat je hem dit weekend weer ziet, hoe sta jij er in qua gevoel?
vrijdag 6 juni 2025 om 08:21
Ik was enorm zenuwachtig, maar toen we er eenmaal waren was dat snel weg... hij was heel makkelijk in de omgang en het was totaal niet ongemakkelijk
vrijdag 6 juni 2025 om 09:07
Yes, hij komt over 5 weken deze kant op. En dat vind ik nu 100 jaar duren, haha!
We zullen een modus moeten vinden, @Mimali. Vanmiddag gaan we alweer videobellen, maar we snappen ook wel dat we niet zo door kunnen gaan en ons toch maar weer gewoon op onze eigen levens moeten concentreren de komende weken. Eigenlijk zijn we dit willens en wetens aangegaan, zonder echt te weten waar we aan begonnen zijn. Het bloed kruipt...
vrijdag 6 juni 2025 om 09:15
Ja zeker waar! Een positieve date ervaring ook al was hij niet de juiste voor mij..
Snap dat het voor jou lastig is om daar een modus in te vinden, want als je verliefd bent wil je veel samen zijn...
Ik zou dat heel moeilijk vinden maar misschien lukt het jullie wel..
vrijdag 6 juni 2025 om 14:13
Pff dat geloof ik meteen!
Dat gaat mij net zo hoor. Als ik er nu over nadenk dat we over 24uur aan het wandelen zijn krijg ik echt instant zenuwen en vraag ik mijzelf écht af waarom ik dit doe
Super leuk dat jullie elkaar over 5 weken weer zien Avena! Lijkt mij ook wel lastig die afstand.
vrijdag 6 juni 2025 om 18:47
Herkenbaar, toen we elkaar eenmaal begroet hadden, hij deed ook heel enthousiast, en we gingen lopen ginghet kletsen eigenlijk vanzelf.. en als ik dan interactie heb net iemand dan voel ik me al snel op mijn gemak..Pupke schreef: ↑06-06-2025 14:13Pff dat geloof ik meteen!
Dat gaat mij net zo hoor. Als ik er nu over nadenk dat we over 24uur aan het wandelen zijn krijg ik echt instant zenuwen en vraag ik mijzelf écht af waarom ik dit doeMaar ik weet ook dat het helemaal goed gaat komen en dat ik mij achteraf af vraag waarom ik zo zenuwachtig zat te wezen.
Super leuk dat jullie elkaar over 5 weken weer zien Avena! Lijkt mij ook wel lastig die afstand.
En dan denk je idd heb ik me gewoon zo druk gemaakt haha
Wandelen is wel een relaxte manier om te beginnen..
Jaa het wordt nu spannend voor je!
Hebben jullie al leuk appcontact gehad?
Weet niet of je dat al geschreven had maar dan heb ik dat ff gemist..
vrijdag 6 juni 2025 om 19:54
Jaa, dat is toch super fijn! Vooral als de ander heel relaxt is en makkelijk in omgang. En ik wéét ook dat de zenuwen vooraf het ergste zijn en dat als je elkaar ziet dat het dan weg is. We hebben wel leuk app contact! Ik heb er enerzijds heel veel zin in want volgens mij is het wel een knappe man (als hij op zijn foto’s lijkt haha) maar anderzijds vind ik het ook spannend. En dat mag ook
Ik vind wandelen inderdaad ook veel fijner dan meteen op een stoel ploffen en iets drinken haha

vrijdag 6 juni 2025 om 20:13
Tuurlijk is het spannend! Maar komt vast goed, ik ben heel benieuwd naar de afloop!Pupke schreef: ↑06-06-2025 19:54Jaa, dat is toch super fijn! Vooral als de ander heel relaxt is en makkelijk in omgang. En ik wéét ook dat de zenuwen vooraf het ergste zijn en dat als je elkaar ziet dat het dan weg is. We hebben wel leuk app contact! Ik heb er enerzijds heel veel zin in want volgens mij is het wel een knappe man (als hij op zijn foto’s lijkt haha) maar anderzijds vind ik het ook spannend. En dat mag ookIk vind wandelen inderdaad ook veel fijner dan meteen op een stoel ploffen en iets drinken haha
Veel plezier morgen!
Attraverso ook veel plezier met je 2e date morgen!
vrijdag 6 juni 2025 om 22:11
Oh wat fijn al die positieve verhalen!
Ik heb nu leuk contact met een man, maar ik vraag me af of ik nou te oppervlakkig ben..
Even voor het beeld, mijn ex heeft een meer dan leuk salaris en mijn laatste date/ scharrel had een prachtige vrijstaande woning en een succesvol bedrijf. Dat is uiteraard niet het belangrijkste in het leven, maar maakt het leven wel wat makkelijker.
De man waar ik nu contact mee heb blijkt bij zijn ouders te wonen.. eind 30, gewoon een baan, maar door een relatiebreuk nu dus al 2 jaar bij zn ouders. Druk op zoek naar een woning maar komt er niet tussen.
En aan de ene kant snap ik het, de woningmarkt is gewoon *peep*
Maar gezellig afspreken bij zijn ouders thuis..
Ik heb nu leuk contact met een man, maar ik vraag me af of ik nou te oppervlakkig ben..
Even voor het beeld, mijn ex heeft een meer dan leuk salaris en mijn laatste date/ scharrel had een prachtige vrijstaande woning en een succesvol bedrijf. Dat is uiteraard niet het belangrijkste in het leven, maar maakt het leven wel wat makkelijker.
De man waar ik nu contact mee heb blijkt bij zijn ouders te wonen.. eind 30, gewoon een baan, maar door een relatiebreuk nu dus al 2 jaar bij zn ouders. Druk op zoek naar een woning maar komt er niet tussen.
En aan de ene kant snap ik het, de woningmarkt is gewoon *peep*
Maar gezellig afspreken bij zijn ouders thuis..

vrijdag 6 juni 2025 om 22:44
Vind ik niet oppervlakkig hoor Lemon_Pledge. Het zou voor mij een dealbreaker zijn.
In twee jaar kun je echt wel aan een (overpriced) vrije sector appartement komen, en is het niet in de stad van je eerste voorkeur dan wel daar omheen. Alles beter dan bij je ouders, dus als iemand daar dan toch zo lang blijft hangen... Nee, zou ik geen zin in hebben.
In twee jaar kun je echt wel aan een (overpriced) vrije sector appartement komen, en is het niet in de stad van je eerste voorkeur dan wel daar omheen. Alles beter dan bij je ouders, dus als iemand daar dan toch zo lang blijft hangen... Nee, zou ik geen zin in hebben.
vrijdag 6 juni 2025 om 23:32
Ik heb ook regelmatig gedate met mannen die vermogend zijn maar dat interesseert me totaal niet. Wat ik wel belangrijk vind is dat ik met mijn partner kan doen wat ik graag wil doen en leven hoe ik nu leef zonder dat ik voor hem moet betalen omdat hij het zich niet kan veroorloven. Ik bedoel, af en toe uit eten, regelmatig op vakantie, uitstapjes,...
Maar zich niet kunnen permitteren op zichzelf te wonen of graag bij ouders wonen om dan gepamperd te worden door mama vind ik erg onaantrekkelijk.
Maar zich niet kunnen permitteren op zichzelf te wonen of graag bij ouders wonen om dan gepamperd te worden door mama vind ik erg onaantrekkelijk.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in