Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
woensdag 4 juni 2025 om 22:32
Dank je! Ja is al even geleden voor mij..Attraverso schreef: ↑04-06-2025 22:22Mimali zo leuk! Ik vind het spannend mee voor jou... Goed dat het voor morgen al is!
Succes!!
Ja ben ik ook blij dat ik morgen wellicht al wat meer weet..
donderdag 5 juni 2025 om 07:14

donderdag 5 juni 2025 om 13:17
Ik moet nog steeds een beetje landen. Komt ook omdat ik meteen weer druk was met andere (sociale) activiteiten. Daardoor heeft het nog niet echt kunnen bezinken. We gaan later vanmiddag voor het eerst weer videobellen sinds onze ontmoeting. En als het goed is, zijn de komende dagen rustiger. Dus dan kom ik misschien weer een beetje van mijn roze wolk af.
donderdag 5 juni 2025 om 13:25
Vind ik ook altijd lastig! Maar een leuke spijkerbroek met een blouse oid doet het altijd goed.
Het is ook wel 'heftig' Avena dus niet meer dan logisch dat je nog even moet landen. Wel heel leuk dat jullie vanmiddag weer gaan videobellen

**
Euh.. ik heb waarschijnlijk dit weekend ook een wandel date

Ik zeg waarschijnlijk omdat match vroeg of zin had in een wandel date en wanneer ik kan.
donderdag 5 juni 2025 om 13:49
Daarom en dat ik wat ik normaal ook draag en wil dicht bij mezelf blijven..Pupke schreef: ↑05-06-2025 13:25Vind ik ook altijd lastig! Maar een leuke spijkerbroek met een blouse oid doet het altijd goed.
Het is ook wel 'heftig' Avena dus niet meer dan logisch dat je nog even moet landen. Wel heel leuk dat jullie vanmiddag weer gaan videobellen![]()
**
Euh.. ik heb waarschijnlijk dit weekend ook een wandel date
Ik zeg waarschijnlijk omdat match vroeg of zin had in een wandel date en wanneer ik kan.
Jaaaa wat leuk! Maar waar hangt het vanaf nu dan?
donderdag 5 juni 2025 om 14:33
Goedzo! Je moet gewoon als jezelf gaan en niet ineens heel anders dan je bent.
Of hij ook zaterdag kan haha!

donderdag 5 juni 2025 om 14:58
Hoi allemaal, wat een leuk topic.
Ik ben sinds kort ook weer online aan het rondneuzen. En misschien binnenkort een date, redelijk onverwachts want wilde eigenlijk alleen rustig wat kijken eerst. Vind het ook vreselijk spannend.. Zit niet zo goed in mijn vel en vraag mij dan ook af of het wel het juiste moment is. Tja dan had ik maar niet moeten rondneuzen en reageren haha.
Ik ben sinds kort ook weer online aan het rondneuzen. En misschien binnenkort een date, redelijk onverwachts want wilde eigenlijk alleen rustig wat kijken eerst. Vind het ook vreselijk spannend.. Zit niet zo goed in mijn vel en vraag mij dan ook af of het wel het juiste moment is. Tja dan had ik maar niet moeten rondneuzen en reageren haha.
donderdag 5 juni 2025 om 15:02
Leuk dat jullie weer gaan video bellen..Avena schreef: ↑05-06-2025 13:17Ik moet nog steeds een beetje landen. Komt ook omdat ik meteen weer druk was met andere (sociale) activiteiten. Daardoor heeft het nog niet echt kunnen bezinken. We gaan later vanmiddag voor het eerst weer videobellen sinds onze ontmoeting. En als het goed is, zijn de komende dagen rustiger. Dus dan kom ik misschien weer een beetje van mijn roze wolk af.
Lijkt me wel een gek idee om nu weer zo ver uit elkaar te zijn..
donderdag 5 juni 2025 om 15:07
Dit is wel een goede om te onthouden idd. Net zo wanneer je ergens gaat solliciteren, alleen dan anders want je hoopt natuurlijk bij een date niet op een soort sollicitatiegesprek.

donderdag 5 juni 2025 om 15:42
donderdag 5 juni 2025 om 15:51
Dank je! Ik hoop het
Jaaaaa

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in