Uit elkaar of terug naar LAT?

15-09-2019 23:44 38 berichten
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-09-2019 08:57
Reden: OP verwijderd
99.78% gewijzigd
appeltje78 schreef:
16-09-2019 06:56
Ik was een straat verderop verhuisd dus dat was en komt niet aan de orde.
Heb je je eigen huis nog aangehouden?
appeltje78 schreef:
16-09-2019 07:15
Wie heeft het over verhuizen? Dat zal een uitkoop worden. Verder heb ik natuurlijk spijt als haren op mijn hoofd dat ik überhaupt die stap heb gezet, maar om mijn kinderen daar nu jarenlang de dupe van te laten blijven.
Ik wil trouwens NOOIT IN MIJN LEVEN meer samenwonen.
Wow....gelijk een huis gekocht samen ipv beiden je eigen huis aan te houden en 't een jaartje aan te zien....

Hoop voor je kinderen dat je je er aan houdt dat je hierna nooit meer gaat samenwonen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is het zoontje? Valt daarmee te praten? Is er iets gebeurd waarom het zoontje nu opeens dit gedrag vertoont?

Je geeft aan dat bij de proefweken het altijd goed ging. Misschien is het een idee om een keer een kindercoach in te schakelen om uit te vogelen waar dit gedrag vandaan komt. En hoe jullie als samengesteld gezin verder kunnen.

Latten is weer het uiterste.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik zou de weekenden omruilen en het weekend dat zijn zoon er is veel weg gaan.

Je hebt het geeneens geprobeerd he. Waarom heb je dat vrije weekend harder nodig dan stabiliteit voor je kinderen of je relatie. Hou je wel echt van deze man?
Alle reacties Link kopieren
Wat een zooi. Een hoop overhaaste beslissingen, en dan heeft dat kind opeens ODD/OCD... Je zou van minder moeilijk gedrag gaan vertonen.

Ga weer op jezelf wonen, zorg goed voor je kinderen en zet je relaties niet zo centraal in je leven.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
hamerhaai schreef:
16-09-2019 08:07
Hoe oud is het zoontje? Valt daarmee te praten? Is er iets gebeurd waarom het zoontje nu opeens dit gedrag vertoont?

Je geeft aan dat bij de proefweken het altijd goed ging. Misschien is het een idee om een keer een kindercoach in te schakelen om uit te vogelen waar dit gedrag vandaan komt. En hoe jullie als samengesteld gezin verder kunnen.

Latten is weer het uiterste.
Latten is toch wel de beste manier om ieder de eigen kinderen een thuis te kunnen bieden. Als ze ongwenst opgescheept worden met het gezin van een ander hebben ze nergens een thuis en ze moeten al elke keer naar de andere ouder verkassen. Hopelijk zijn die niet zo dom/egoistisch om met nieuwe partners in één huis te gaan zitten.
Nou bedankt voor zowel de opbouwende en afbrekende kritieken. ;-)

Ik moest in de late avond mijn stressvolle hoofd even leeg laten lopen, maar inmiddels een beetje spijt van. Ik kan nooit echt goed uitleggen hoe het zit en hoe dingen gaan zonder de privacy van mijn naasten te schaden. Ik heb iedereen in deze situatie enorm lief, dat maakt het enorm moeilijk.

Wij gaan thuis door met de familietherapeut en de vorig jaar al door school ingeschakelde jeugdhulp. Er is natuurlijk niet ineens een diagnose, daar blijkt al - zonder dat ik het wist- al tijden vermoedens over te zijn.

Ivm privacy haal ik nu het gros weg.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-09-2019 08:56
Reden: ongepast
99.54% gewijzigd
appeltje78 schreef:
16-09-2019 08:18
Nou bedankt voor zowel de opbouwende en afbrekende kritieken. ;-)

Ik moest in de late avond mijn stressvolle hoofd even leeg laten lopen, maar inmiddels een beetje spijt van. Ik kan nooit echt goed uitleggen hoe het zit en hoe dingen gaan zonder de privacy van mijn naasten te schaden. Ik heb iedereen in deze situatie enorm lief, dat maakt het enorm moeilijk.

Wij gaan thuis door met de familietherapeut en de vorig jaar al door school ingeschakelde jeugdhulp. Er is natuurlijk niet ineens een diagnose, daar blijkt al - zonder dat ik het wist- al tijden vermoedens over te zijn.

Ivm privacy haal ik nu het gros weg.
Ah ja, het ligt inderdaad weer aan een ander. Zoek hulp. Voor jezelf voornamelijk. Ga uitzoeken waarom jij je gedraagt zoals je doet. Het eeuwige slachtoffer spelen. Zwaar onterecht volgens mij.
Hatchi schreef:
16-09-2019 08:19
[...]
Damn wat een bitchy reactie O_O
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-09-2019 08:57
Reden: quote verwijderd
85.74% gewijzigd
Gelul altijd over herkenbaarheid. Om de haverklap gaan mensen samenwonen zonder na te denken. Echt iedereen kent wel zo een samengesteld gezin.
appeltje78 schreef:
16-09-2019 08:23
Damn wat een bitchy reactie O_O
Lastig hè niet om kunnen gaan met kritiek? Je bericht verwijderen i.v.m. privacy. Ondertussen weet je zelf ook dat je dat hebt gedaan, omdat je eigenlijk medelijden had verwacht. In plaats van dat kreeg je kritiek. Dat kon je niet hebben. Maar je wilt je eigen fouten niet onder ogen zien. Het is veel makkelijker om anderen de schuld te geven. Succes.
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
16-09-2019 07:23
Ok ik heb je even geloept en dan vallen toch wel dingen op. Je ex deed een aanzoek en ondanks een 'slecht gevoel' zei je ja, maar na 6 maanden huwelijk weer gescheiden.
Daarna samen gaan wonen maar die ex bleek een narcist (en borderliner met verlatingsangst), dus weer uit elkaar - met flinke financiele gevolgen. En dan nu weer samenwonen, en nu wil je weer na minder dan een jaar alweer weg.
En in dit alles sleep je je kinderen mee.

Is het een thema dat je te snel en ondoordacht ergens in stapt? Of misschien dat je niet zo goed bent in commitment? Want 3x is toch wel scheepsrecht zou je denken, dan is er iets meer aan de hand dan pech of toeval.
Oh? Maar het kind heeft een stoornis?
Iedere dag is gehaktdag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven