Vergeten of niet?

02-02-2023 19:51 78 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien dat ik het antwoord eigenlijk al weet, maar ik blijf iets van hoop houden en zou graag eens wat meningen willen horen. Zeker ook omdat ik het niet kan delen met bekenden omdat het dan ongemakkelijk kan worden.

Ik werk al bijna twee jaar samen met een man. Hij is ouder dan ik ben (>10 jaar) en niet vrijgezel. Toen hij bij ons kwam werken had hij net een relatie.

In de eerste anderhalf jaar hebben we het gewoon gezellig gehad. Gewoon als collega's.. Deelden niet zoveel privé zaken maar gewoon oppervlakkig.

In November is er op een of andere manier iets veranderd tussen ons. De gesprekken werken dieper en er is een seksuele spanning ontstaan.
In December is dit na een spontaan etentje na het werk overgegaan in een nacht samen. Hij had net z'n relatie verbroken omdat het al een tijdje niet goed ging tussen hun. Na een fijne nacht hebben we elkaar het weekend alleen even kort gesproken met de woorden we houden het nog even voor ons. Wat geheel logisch was.

Op het werk hebben we elkaar weer gezien en dingen besproken dat het heel gezellig was. Binnen een week kwam hij met de mededeling dat hij een goed gesprek met zijn ex had gehad en dat ze toch weer samen waren. In de weken daarop kwam het vaak ter sprake dat hij het jammer vond maar dat hij nu toch wel echt heel gelukkig is met zijn vriendin. Dit heeft hij meermaals benoemd.. Soms ook op momenten waarvan ik dacht oke?!

Tot zover, prima. Jammer maar oké. Mooie, fijne ervaring rijker. Geheel vergeten kan niet, wij werken nauw samen 3 dagen in de week en zullen dat de komende jaren blijven doen..