Vervelende opmerkingen nieuwe vriend?

04-12-2019 08:26 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb nu sinds twee maanden kennis aan een man. Op zich is het leuk samen en laat hij zien dat hij gek op me is. Alleen zijn er een paar dingen die me een beetje pijn gedaan hebben. Gisteren hadden we een beetje woorden omdat hij rustig aan wilde doen en ik te snel. Hij zei toen na afloop van die onenigheid dat hij op dat moment dacht van "in plaats van mij een andere vrouw). Dit kwetste me wel.

Toen ik afgelopen weekend muziek aan het luisteren was zei hij van ik haat dat soort muziek. Ik dacht van oké. En als we iets hebben gedaan wat hij heeft betaalt moet ik minimaal twee keer aanhoren na afloop hoe duur het was. En na een paar dagen nog een keer.

Ook complimenteert hij andere vrouwen en zegt dat ze heel mooi zijn (niet tegen hen maar tegen mij). Ik word er best wel onzeker van. Ook omdat hij een vriendin heeft waarvan hij zegt dat zij hem wel ziet zitten. Hij gaat goed met haar om. Hiervoor was ik eigenlijk nooit onzeker in relaties maar bij hem word ik dat op de één of andere manier wel. Zelfs over mijn naam zei hij van ik zou niet voor zo'n naam kiezen. Omdat vroeger een meisje wat pestte zo heette.

Hij praat ook heel vaak door me heen, laat me mijn verhaal niet afmaken en begint dan weer over zichzelf. Verder is hij wel hartstikke lief voor me dus ik vind het lastig. Reageer ik overtrokken?
Hij is helemaal niet lief voor je. Luister naar je gevoel.
Nee, je reageert niet overtrokken. Je voelt aan dat hij niet zo 'into you' is.
Dit lijkt me geen goede match voor je.
Hij is niet lief. Zoek er een die jou waardeert zoals je bent .
Alle reacties Link kopieren
Weggaan
Alle reacties Link kopieren
- Hij praat door je heen
- Hij zegt onaardige dingen
- Je krijgt een onzeker gevoel door hem

Ik vind hem niet aardig.
Hij geeft je geen goed gevoel.
Ik zou hier geen zin in hebben.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Wat een nare man. Geef hem z'n zin en ga weg.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
....en laat hij zien dat hij gek op me is.

Ja? Eerder het tegendeel als ik je OP zo eens lees.

Hij speelt met je.
Dit kan heel lelijk aflopen, maar je raakt jezelf in de tussentijd dan wel goed kwijt.
Je leert elkaar net kennen en krijgt geen goed gevoel van hem en wordt onzeker. Je hoort energie van hem te krijgen en vrolijk te worden. Ik zou ermee stoppen voordat je, je hecht en het moeilijker wordt.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil jij zo graag een relatie met deze man?

Hij is een pester. NIet alleen vroeger maar ook nu.
Alle reacties Link kopieren
Verder is hij wel hartstikke lief voor me

Wat is er verder nog wat hij kan doen, waardoor jij hem "hartstikke lief" noemt?
Wat jij allemaal opsomt, is meer dan genoeg om heel hard bij hem weg te rennen.
Je weet het zelf al. Deze relaties zijn destructief. Als je een paar maanden bij hem bent, ben je een groot deel van je zelfvertrouwen kwijt. Ook is het goed te beseffen dat je wel deels onzeker bent, omdat hij je kan raken. En dat voelt hij aan. Zeg tegen jezelf dat je veel meer waard bent dan zo'n knuppel als deze kerel. Hij heeft niks, maar dan echt niks leuks. Hij zal waarschijnlijk ook nog eens vreemdgaan. Je kan dan echt gebroken uit deze relatie komen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom vind het hém eigenlijk leuk? Klinkt een beetje als een zak hooi.

Dat van die muziek vind ik niet zo'n punt, maar van dat door je heen praten en het steeds over zichzelf hebben wel. Daar zou ik al snel tabak van hebben en (net als hem) denken: Voor jou 10 anderen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
deze snap ik niet; op dat moment dacht van "in plaats van mij een andere vrouw).

misschien is hij autistisch?
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel, het uitmaken mag gewoon hoor. (veranderen gaat iemand toch niet)
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Maar als hij verder heel lief is dan zou ik hem ten huwelijk vragen
Alle reacties Link kopieren
Onzeker worden van een partner is nooit goed. Vooral als je daar voordien weinig last van had.
Dit lijkt me niet de goede man voor jou.
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
Dit wordt alleen maar erger.
Alle reacties Link kopieren
Vervelende man. Praat hier over met hem en als het niet verbetert: snel wegwezen, dit wordt alleen maar erger en moeilijker als je met hem door gaat.
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt niet leuk.

Je hoeft niet bij hem te blijven. Ook na 2 maanden daten kun je hem vertellen dat je niet met hem verder wil.

Echt, er zijn betere exemplaren :)
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Hij klinkt helemaal niet lief. Wees blij dat hij zichzelf nu al laat kennen. Stel je voor hoe hij zich zal gedragen als jullie jaren bij elkaar zijn en het nieuwe eraf is.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje meid, ik zou mijn handen dicht knijpen met zo’n schat van een vent. :lol:

[Sarcasme modus uit]
Natuurlijk reageer je niet overtrokken. Hij komt op mij over als een egoïstische vent en hij is je mooi aan het bespelen.

Niet zo onzeker doen en vertrouw op je gevoel. Het feit dat je er een topic over opent zegt al dat je zelf ook wel weet dat dit niet klopt. Ik zou zeggen Next!!
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
dit klinkt helemaal niet vriendelijk. Je kent hem nu 2 maanden....zou het snel afkappen en verder gaan. Je hoeft zeker niet onzeker te zijn! Kom op, laat hem je niet de grond in boren.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er wel leuk aan deze man?
ach.. ik doe ook maar wat..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven