Verwacht ik te veel?

27-01-2020 09:14 40 berichten
Waarschijnlijk topic nummer zoveel maar wil het toch even kwijt.

Aan het daten met een man, nu afgelopen weekend de derde date en ook in de slaapkamer erg gezellig gehad.

Alleen nu dus na die date is hij stil. Ben bang dat ik hem niet meer hoor, dat het hem om de seks te doen was.

Ik heb hem gisteren geappt en heel kort reactie gehad en daarna niet meer.

Ben ik te ongeduldig? Te enthousiast?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd het idee dat heel veel mensen meer bezig zijn met wat hun date van hen vindt dat wat zij van hun date vinden.

Hier ook weer. Er staat nergens iets over hoe leuk jij hem vindt, of wat zijn karaktertrekken zijn en of die bij jouw karakter passen.
Misschien je meer daarop focussen dan de hoeveelheid appjes?
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Als ik het zo lees heb je te maken gehad met een fuckboy.

Ik als man zou precies hetzelfde hebben gedaan nadat ik seks heb gehad op de eerste date is het spannende eraf als je seks hebt gehad.

Mag ik vragen of je hem toevallig via een dating app heb ontmoet?
Is hij erg gespierd enzo?
Ik vind hem heel leuk en juist daarom bang voor afwijzing.

En ja misschien ook wel door eerdere ervaringen wat achterdochtig en onzeker.

We kunnen elkaar na 3 dates al genadeloos pesten en enorm lachen. Dat vind ik belangrijk. Ook voel ik me fijn bij hem.

Hoop hij zich ook bij mij.
Delano_010 schreef:
27-01-2020 15:46
Hallo,

Als ik het zo lees heb je te maken gehad met een fuckboy.

Ik als man zou precies hetzelfde hebben gedaan nadat ik seks heb gehad op de eerste date is het spannende eraf als je seks hebt gehad.

Mag ik vragen of je hem toevallig via een dating app heb ontmoet?
Is hij erg gespierd enzo?
Je leest niet goed. Ik heb niet op de eerste date seks gehad, dat kwam een paar dates later.
Heb hem niet via een dating app ontmoet en hij is ook al niet erg gespierd.
Hij bleef niet slapen na de sex?
starbright schreef:
27-01-2020 20:55
Hij bleef niet slapen na de sex?
Ik ben nogal gesteld op mijn eigen ruimte. En een zeer slecht slaper dus nee.
Ik zou dat echt hebben opgevat als dat het geen romantische date was
Ik vermoed dat hij niets meer laat horen. Ben je op zoek naar een relatie? Wist hij dat ook?
Hij heeft uiteindelijk wel meer laten horen en het zit allemaal wel goed.

Vrijdag nieuwe date gepland.
Alle reacties Link kopieren
Dewereld schreef:
27-01-2020 21:43
Ik ben nogal gesteld op mijn eigen ruimte. En een zeer slecht slaper dus nee.
Niet blijven slapen na de sex staat tegenwoordig eigenlijk wel gelijk aan 'ik zie dit als een scharrel/fwb'.
Ik zou er niet teveel verwachtingen van hebben, tenzij jij hem zelf zeer expliciet je huis uit getrapt hebt terwijl hij liever was gebleven. Mijn ervaring is dat als een man 'meer' van je wil dan alleen sex en oppervlakkige gezelligheid, hij juist erg graag wil blijven knuffelen en slapen. De meeste mannen willen als ze echt vlinders voelen juist blijven, ook na de sex. Al is het alleen maar om de indruk van 'ik zie dit als alleen maar sex' te voorkomen en zo hun eigen ruiten in te gooien
Alle reacties Link kopieren
starbright schreef:
27-01-2020 21:47
Ik zou dat echt hebben opgevat als dat het geen romantische date was
Eens. Niet-slapers werden bij mij altijd scharrels. De mannen die echt voor een relatie gaan peinzen er niet over om weg te gaan na de sex en bleven bij mij altijd slapen. Als ze serieus iets voor je voelen willen ze zo lang mogelijk blijven en nog lekker knuffelen, volgende dag ontbijtje eten. Sterker nog: een partner vertelde mij zelf een keer dat hij bij meiden waar hij verder geen relatie mee wil na de seks vertrekt om geen 'verwachtingen' te creëren en omdat het ongemakkelijk zou voelen, terwijl hij bij de meiden waar hij verliefd op was nog langer en meer wilde genieten door te blijven slapen. Het is toch ook lomp om na de seks te vertrekken, tenzij je echt ergens moet zijn? Mijn huidige nieuwe partner heeft zich na onze eerste keer seks lekker in bed geïnstalleerd en we hebben tot diep in de nacht geknuffeld en gekletst. Als je een echte relatie wil zou ik bij deze man op m'n hoede zijn en zoals al eerder geschreven: niet teveel verwachten.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo is het lomp om te vertrekken na de seks als ze nota bene zelf liever alleen slaapt?

Sowieso hebben ze inmiddels weer contact en staat er een nieuwe date gepland, dus waarom haar zo nodig willen aanpraten dat ze er maar niet te veel van moet verwachten, alleen omdat ze niet samen slapen en jij wel vindt dat dat zo hoort? Wat jij vindt is geen wet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
28-01-2020 09:32
Hoezo is het lomp om te vertrekken na de seks als ze nota bene zelf liever alleen slaapt?

Sowieso hebben ze inmiddels weer contact en staat er een nieuwe date gepland, dus waarom haar zo nodig willen aanpraten dat ze er maar niet te veel van moet verwachten, alleen omdat ze niet samen slapen en jij wel vindt dat dat zo hoort? Wat jij vindt is geen wet.
Het is mij niet duidelijk of zij ZELF tegen hem heeft gezegd: ik wil niet samen slapen dus wieberen of dat hij zelf is vertrokken en zij nu tegen zichzelf zegt dat dat wel 'ok is omdat ze toch een slechte slaper is'. In het eerste geval: prima. In het tweede geval vind ik het een sterke aanwijzing dat hij in ieder geval (nog) niet hoteldebotel is.
Alle reacties Link kopieren
Na een derde date seks hebben is niets mis mee, maar niet bij elkaar blijven slapen en daarna ook weinig horen vind ik geen best teken.
Meestal voel je het wel als iets goedzit. Dan gaat dat contact vanzelf. Wanneer je onzeker en achterdochtig wordt is dat al een teken dat het meestal niet goedzit.
Als het echt heel leuk was geweest, dan hadden jullie veel meer contact gehad. Dan hadden jullie allang bij elkaar op de stoep gestaan. Er wordt altijd een excuus bedacht voor weinig reactie. ‘Iemand zal wel druk zijn’ en dat soort dingen. Zelfs iemand met een overvolle agenda, die jou ontzettend leuk vindt, vindt altijd tijd om contact te hebben.
Dat er weinig contact is is gewoon geen positief teken. Dat weet je denk ik zelf ook. De kans dat dit iets wordt is vrij klein, maar wie weet verandert er ineens van alles.
Ik ben inderdaad degene die niet van logeren houd. Als het aan hem lag was hij gebleven.

Maar het is goed zo hij weet wat ik wil en ik weet wat hij wil.

In ons geval hetzelfde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven