Voel me vreselijk bedrogen en eenzaam...

19-02-2019 23:05 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal! Ik moet eventjes iets van me afschrijven. En graag jullie advies.

Ik ben een vrouw van 35 jaar, 8 jaar getrouwd, 3 kindjes. Mijn man en ik werken beiden als arts, ik wel minder uren om het huishouden en vooral de kindjes op te vangen. Ik vind mezelf een goede moeder, het huishoudelijke interesseert me minder. Maar ik doe er wel mijn uiterste best voor! Van smorgens vroeg tot savonds laat. Maar mijn man vindt het nooit goed genoeg. Hij zegt me dat en in probeer dan nog harder, maar ik ben geen geboren huisvrouw. In mijn werk ben ik gewoon veel beter.

Deze avond stak ik de kindjes in bed. Op de pc vind ik tussen de foto's van ons uitje van dit weekend een chat op whatsapp tussen mijn man en een vrouw die we recent leerden kennen via school vam de kids. De kusjes vliegen heen en weer. Smorgens vragen ze of ze goed hebbem geslapen en savonds een slaapwelzoentje. Hij maakte er dus blijkbaar ook een printscreen van.

Vorige week zag ik dat hij restaurantjes opzzocht! Ik dacht voor Valentijn voor ons 2. Maar we gingen nergens heen op Valentijn...

Dus ik confronteer hem daarmee. En voila. Hij is al een paar keer met haar gaan eten. Hij moet met haar gewoon praten over mij en haar man omdat wij ben blijkbaar ergeren door ons gebrekkig huishouden. Er zou niets zijn.

Mijn hart is gebroken. Ik voel me zo bedrogen. Al die kusjes? Praten over de partners die hem niet begrijpen? Tegen een mama die ik elke dag aan de schoolpoort onder ogen moet komen? Met haar op restaurant gaan terwijl ik in het ziekenhuis zit te werken?

Wat moet ik doen ? Ik durf er met niemand die ik ken over praten. Voel me misselijk van verdriet. Moet ik haar erop aanspreken? Mijn man ziet er geen probleem ib, hij vindt het mijn fout door dat huishouden.


Ik sterf vanbinnen. Ik vind dit even erg als met iemand slapen...

Ik ben zo zo zo triest...
Dus je vindt foto's en laat hem dat weten. Je praat er samen over en hij geeft een verklaring. En dan? Ga je allebei naar bed en over tot de orde van de dag?

En dan schrijf je een topic op het vivaforum.

Ik had mijn man wakker gehouden tot hij mij had laten weten wat we hier samen aan gingen doen OF hoe we de scheiding aan gaan pakken, maar dit slaat toch nergens op?
Alle reacties Link kopieren
Hij moet maar lekker even ergens anders gaan nadenken waar hij nou mee bezig is.
Misschien gaat hij dan inzien wat jij wel allemaal doet en wat hij mist.

En jij kunt even helemaal tot jezelf komen.
En dan besef je hopelijk zelf ook wel wat voor vuile klootzak hij is.
Je moet je eigenwaarde terugvinden.
Als je zo doorgaat maakt hij jou kapot.....
Recht je rug en ga staan voor jezelf. Je verdient echt beter.

Ik vind het heel rot voor je
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Praat met hem...Vertel hem dat dit onacceptabel is.

Als mijn man met een ander zou afspreken om te klagen over hoe slecht ik ben in het huishouden zou zijn koffer klaar staan bij thuiskomst. Met de stofzuiger en dweil ernaast.
RikM schreef:
20-02-2019 09:47
En dit. Met een andere vrouw afspreken omdat hij moet praten over jouw tekortkomingen. Doe even normaal zeg.
+100
Is echt een ontzettende rotstreek van die gast. Zo ga je niet met een ander om.
TO je kunt hem eruit smijten of zelf weggaan maar je bent echt idioot als je nu niet voor jezelf opkomt en het accepteert dat jouw man zo met jou omgaat.
Excuses voor mijn directheid.

Jouw man is verantwoordelijk voor zijn gedrag en acties, maar jij bent dat ook voor die van jou.
Nogmaals het belangrijkste in een relatie is dat je het leuk hebt met elkaar.
Ik hoop toch niet dat jij jouw huwelijk leuk vind. Je verdient iemand die lief voor je is en jouw respecteert, niet zo'n halve gare als jouw man.
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 20-02-2019 10:18
46.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dus hij gaat jouw tekortkomingen in het huishouden bespreken met een andere vrouw , gezellig in een restaurant? Doet dat ook nog eens stiekem als jij aan het werk bent, leuke man.

Als hij nou eerlijk was had hij al die uren die hij er met haar over praat tijdens etentjes in jullie kunnen steken en zijn ergernis bespreekbaar moeten maken en samen naar een oplossing gaan zoeken. Als dit mijn man was had hij nu 2 keuzes; of normaal doen en samen een oplossing zoeken of zijn koffer pakken en wegblijven.
Ana_Isabel** schreef:
20-02-2019 09:31
Virtuele kusjes zijn doorgaans het gevolg van echte kusjes en nog veel meer. Jouw man probeert boven jou te staan met zijn gedrag en jou te kleineren. Jij gelooft toch zeker niet dat dit alleen vriendschap is? Ik zie mijn man al etentjes hebben met een vrouw om zich te beklagen over mijn gebrek aan huishoudelijk inzicht, zogezegd.
Je man is een arrogante hork. Hij zal hiermee door blijven gaan te koste van jouw en je zelfbeeld. Hij heeft duidelijk geen spijt. Ik had weggeweest.
Sterkte.
Dit.
Er is meer aan de hand tussen die twee, ze hebben op zijn minst wel gezoend en misschien allang gesext.
Kumiko schreef:
20-02-2019 10:18
Dit.
Er is meer aan de hand tussen die twee, ze hebben op zijn minst wel gezoend en misschien allang gesext.
Hypothetische aannames.
Heeft TO niks aan.
Phoebe-returns schreef:
20-02-2019 10:20
Hypothetische aannames.
Heeft TO niks aan.
Nou echt wel.
Misschien wordt ze hiermee wel wakker.
Phoebe-returns schreef:
20-02-2019 10:20
Hypothetische aannames.
Heeft TO niks aan.
Man vertoont wel onacceptabel gedrag wat TO betreft.
En hij toont geen spijt, maar praat het gewoon goed. De seks ja of nee zou mij niet eens meer uitmaken. Het feit dat mijn man mij kapot zou zien gaan en zijn schouders daarbij ophaalt, zou voor mij einde relatie betekenen.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk confronteer je deze vrouw op het schoolplein. En die vent zet je er gewoon lekker uit.

Jezus je bent toch geen deurmat?!
Ana_Isabel** schreef:
20-02-2019 10:23
Man vertoont wel onacceptabel gedrag wat TO betreft.
En hij toont geen spijt, maar praat het gewoon goed. De seks ja of nee zou mij niet eens meer uitmaken. Het feit dat mijn man mij kapot zou zien gaan en zijn schouders daarbij ophaalt, zou voor mij einde relatie betekenen.
Mee eens, daarom maakte ik ook een opmerking want het is hypothetisch dat die man ook sekst met die vrouw, en inderdaad hoe hij nu al met haar omgaat is al onacceptabel genoeg.
Ok misschien schudt het haar inderdaad wel wakker, laten we het hopen...

TO ik heb in het verleden ook een soort van relatie gehad/proberen op te bouwen met een arrogante gast die behoorlijk over me heen liep.
Ik snap achteraf ook niet goed waarom ik dat niet eerder zag, maar ik weet wel dat ik er eenzaam en ongelukkig van werd en dat ik in zijn buurt een soort als verdoofd was (ik kan het niet anders uitleggen) en me te zwak voelde om er tegenin te gaan, of überhaupt door te hebben dat hij slecht met me omging.
In gesprek gaan met dit soort types is overigens echt zinloos, geloof me.
Wordt wakker alsjeblieft, deze mannen veranderen niet, als jij deze situatie wil veranderen zul je zelf stappen moeten ondernemen, hij doet het namelijk niet.
attribuutje schreef:
20-02-2019 06:34
Ik kan je hele post niet rijmen met je opleiding e.d.. kritiek op je huishouden, euh het is jullie huishouden, hij laat het net zo goed liggen. En dan het lef hebben daar met een ander over te klagen, dat je dat pikt.

Nee, ik kan dit ook niet rijmen met elkaar. Het niveau van de post spoort niet met het niveau van een arts. Maar kan er naast zitten hoor.
thessy0204 schreef:
20-02-2019 10:03
Praat met hem...Vertel hem dat dit onacceptabel is.

Als mijn man met een ander zou afspreken om te klagen over hoe slecht ik ben in het huishouden zou zijn koffer klaar staan bij thuiskomst. Met de stofzuiger en dweil ernaast.
Dit. Zo respectloos naar jou toe TO
ouwewijsneus schreef:
20-02-2019 09:52
ja hoor, je hebt het bewijs geleverd, ik geloof nu helemaal dat je arts bent!
En House een leuke serie vindt
Alle reacties Link kopieren
Waarom doet jouw man niet beter zijn best in het huishouden? Waarom laat jij je zeggen wat je moet doen? Waarom zeg je niet 'hier is de stofzuiger, ga je gang'? Waarom heb je nog niet gezegd 'als het je niet aanstaat, daar is de deur?'

En vooral, waarom heb je hem er nog niet uitgeschopt? Echt, wat een klootzak is jouw man.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
20-02-2019 11:45
Waarom doet jouw man niet beter zijn best in het huishouden? Waarom laat jij je zeggen wat je moet doen? Waarom zeg je niet 'hier is de stofzuiger, ga je gang'? Waarom heb je nog niet gezegd 'als het je niet aanstaat, daar is de deur?'

En vooral, waarom heb je hem er nog niet uitgeschopt? Echt, wat een klootzak is jouw man.
Ole!
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
20-02-2019 11:45
Waarom doet jouw man niet beter zijn best in het huishouden? Waarom laat jij je zeggen wat je moet doen? Waarom zeg je niet 'hier is de stofzuiger, ga je gang'? Waarom heb je nog niet gezegd 'als het je niet aanstaat, daar is de deur?'

En vooral, waarom heb je hem er nog niet uitgeschopt? Echt, wat een klootzak is jouw man.
ik hou zoveel van hem
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Mijn hart is gebroken. Ik voel me zo bedrogen. Al die kusjes? Praten over de partners die hem niet begrijpen? Tegen een mama die ik elke dag aan de schoolpoort onder ogen moet komen? Met haar op restaurant gaan terwijl ik in het ziekenhuis zit te werken?



Uhm.. wie was er dan bij de kinderen toen jij werkte en hij in het restaurant zat?? en nanny heb je niet...

echt met zo'n man kan je beter alleen zijn...
Hoeveel uur werk jij en hoeveel en hij? Doet hij niets in huis of wel een deel?

Dat hij stiekem gaat eten met andere dames omdat jij niet genoeg in huis doet is toch onzin. Al deed je niets. Nooit. Als hij dan vervelend vind moet hij scheiden. Niet vreemdgaan! Als er niets aan de hand was, waarom vertelde hij het dan niet eerlijk? Ken je haar ook? Zou haar eens vragen wat de bedoeling is en of haar man het ziet zitten met jou eens te gaan eten!
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
20-02-2019 11:55
ik hou zoveel van hem
:O Jij?! Oh jee.....

:proud:

Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
20-02-2019 14:56
:O Jij?! Oh jee.....

:proud:
ja, ik bedacht me al dat het voeding geeft aan de verdenking van dubbelnicken :proud:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
20-02-2019 15:09
ja, ik bedacht me al dat het voeding geeft aan de verdenking van dubbelnicken :proud:
Ghehehe....maar goed dat ik je een beetje ken dan ;)

Verdoving meenemen van t werk, in de betreffende lamlul plaatsen. Opsluiten in de kelder en heropvoeden! Nee je mag er pas uit als je zelf echt heel goed kan poetsen en niet meer zo'n lul bent.
polydox schreef:
20-02-2019 00:16
Niet bijzonder huishoudelijk zijn een reden tot vreemdgaan, het moet niet gekker worden.
Dit. TO, ik zou tegen je man zeggen dat jullie huwelijk voorbij is als hij het contact met deze vrouw niet verbreekt.

Persoonlijk zou ik er nu overigens al klaar mee zijn. Klagen over mij tegen een andere vrouw? Met haar uiteten gaan ipv met mij? Voor mij is dat meer dan genoeg.

Van mij had hij mogen oprotten. Per direct. Dan kan hij leuk met haar gaan samenwonen. En dan kan zij zijn vieze onderbroeken voortaan wassen. Als ik jou was zou ik scheiden van deze man, meer gaan werken en zsm een schoonmaakster inhuren. Serieus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven