Voorzichtige vlinders voor een vriend

12-03-2024 09:42 163 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoog en breed volwassen en toch zo’n topic, wordt de liefde dan nooit makkelijker?!

Sinds een tijd vrijgezel en sinds een lange tijd bevriend met een man die ik ken via een gezamenlijke hobby. Ik kan niet eens echt de vinger erop leggen hoe, wat, wanneer precies maar de laatste tijd lijkt er ineens iets aan ons contact veranderd.
En ik zit me hier maar af te vragen: zijn we nou aan het flirten?

Aanwijzingen: we hebben ineens ook één op één contact buiten de hobby om. Gaan binnenkort samen naar een concert - kwamen er achter dat we dat allebei wilden zien en toen eigenlijk direct kaartjes gekocht. Sinds kort regelmatig een korte omhelzing wanneer we elkaar zien, waar dat eerst gewoon hallo zeggen was. En wellicht als klap op de vuurpijl: een tijdje geleden had ik iets te vieren en toen stuurde hij me een bos bloemen.

En ineens kijk ik heel erg uit naar de keren dat we elkaar weer zien (meestal zo’n 1x per week bij die hobby dus) en word ik vrolijk wanneer ik een appje van hem krijg.

Zijn dit vlinders? Zijn we aan het flirten, of is dit gewoon een zich verdiepende vriendschap?
Hoe breek ik eventueel uit die friendzone?

Hij is overigens erg aangenaam om naar de kijken, dat was me natuurlijk jaren geleden ook al opgevallen maar nu ineens extra lijkt het wel.
Oh en hij is zeker weten vrijgezel, hij vertelde namelijk laatst nog over zijn onsuccesvolle date via een datingapp.
Alle reacties Link kopieren Quote
Miura schreef:
05-07-2024 23:44
Toen ik m daarnaar vroeg zei hij dat dat was omdat hij al die tijd al een oogje had op mij, en daarom iets anders nooit serieus werd

Dat zal dan wel een leugen zijn geweest
Ja, hij heeft je een rooskleuriger plaatje gegeven van de werkelijkheid. Er is helaas vaak wel een reden dat een man zich niet aan een vrouw kan binden en het is meestal geen leuke reden.....
Alle reacties Link kopieren Quote
Miura schreef:
05-07-2024 23:46
Nul fatsoen hoor. Hij laat net via een groepsapp weten dat hij er de komende keer gewoon bij gaat zijn en dat ik daarmee maar moet dealen.
Het is nu heel vers. In de hobbygroep weten de meesten misschien nog niet eens wat er speelt. De volgende hobbyavond kun je wat mensen kort vertellen wat er is gebeurd en dan zullen zij er wellicht ook zo het hunne van denken. En hem hopelijk wat links laten liggen. Waar hij dan maar mee moet dealen, in zijn eigen woorden.

Hij is wel in rap tempo veranderd van vriendelijke, ietwat verlegen man naar een arrogante klootzak, als ik het zo lees. Dat valt vast meer mensen op.
♧ Joost Klein, Droom Groot ♧
Alle reacties Link kopieren Quote
Ongelooflijk...

:hug:
You're not wrong, you're an asshole
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat gemeen.
Sterkte
Alle reacties Link kopieren Quote
Alle Bouquet Reeks boekjes hebben een happy end, waarom deze niet...... :'(
Ik bloei op van een kop koffie!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe gaat het nu met je Miura?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben ook benieuwd hoe het met je is?
Alle reacties Link kopieren Quote
Veel sterkte... wat een dubbel verraad! Jij bent sterker dan dit hoor!
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh noo......

Ik log net na heel lange tijd weer eens in op het forum en lees nu over het niet-happy-end, Miura wat enorm balen voor je!

Ik hoop, dat de ergste pijn inmiddels voorbij is voor je, en dat je alsnog nog steeds je fijne hobby kunt uitoefenen op je vertrouwde plek, met fijne mensen, en hopelijk zonder hem (of dat hij iig normaal doet en niet debiele dingen in groeps apps zit te sturen. Wát een lul zeg. Sneu figuur)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht kom hier even wat vrolijke berichten lezen maar dit heeft toch wel een onverwachte wending gekregen.

Heb je hem al gezien bij de hobby?
Alle reacties Link kopieren Quote
Miura schreef:
05-07-2024 23:46
Hij laat net via een groepsapp weten dat hij er de komende keer gewoon bij gaat zijn en dat ik daarmee maar moet dealen.
Wat een intens lullige, onvolwassen en vieze manier om hiermee om te gaan. De hele groep heeft nu mogen lezen dat jij maar te dealen hebt met zijn aanwezigheid? Wat kun je je toch vergissen in mensen.

Als ik in de hobbyclub had gezeten was me dit wel even een lage sneer waard geweest.
Ik hoop dat de mensen daar er net zo over denken, hij hoeft niet overal compleet pijnloos mee weg te komen hè?

Wat naar voor je, Miura.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe gaat het met je Miura?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven