Vriendin contact met andere jongens [Geen OP]

29-05-2020 06:42 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Edit: aangezien dat mensen denken dat dit fake was heb ik besloten om het te verwijderen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-05-2020 11:04
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
85.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goh nou, gedoe joh.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Een pikante foto met een dikke buik?
Alle reacties Link kopieren
Bah wat een nare situatie. Niet echt advies behalve dat ik je echt afraad om eens in de zo veel tijd haar telefoon te controleren.

Dat kost je alleen maar bakken met energie en tijd en dat is een schijnzekerheid/veiligheid.
Als iemand echt iets wil achterhouden, gebeurt dat toch wel, kom je er uiteindelijk toch wel achter. Ook vind je altijd wel iets als je er echt naar gaat zoeken.

Daarbij, hoe weet jij dan dat ze niets heeft verwijderd/gemanipuleerd, niet een affaire heeft met de buurman terwijl jij naar je werk bent etc.

Kortom, niet aan beginnen, het voorkomt niets (als je iets vindt? is het toch al te laat), kost bakken energie en geeft zo goed als geen zekerheid. Dan kun je beter wel uit elkaar als dit nodig zou zijn voor een vertrouwensband.
tumtum8 wijzigde dit bericht op 29-05-2020 08:58
0.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goh.

Misschien zoekt ze jongensnamen?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje het is me allemaal wat.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Als een vrouw dit zou posten zou het hier helemaal los gaan dat hij een eikel is en dat ze hem moet dumpen.

Nu is het van.....goh
Alle reacties Link kopieren
wat zul je blij zijn, als je weer naar school kunt volgende week
Alle reacties Link kopieren
Uitmaken om een foto, terwijl er een kind op komst is? Telefoonchecken? Ik vraag me af wie van jullie 2 nu kinderachtig bezig is.. iniedergeval goede stabiele gezinssituatie om een kindje in te ontvangen :facepalm:
Man_87_7 schreef:
29-05-2020 08:53
Als een vrouw dit zou posten zou het hier helemaal los gaan dat hij een eikel is en dat ze hem moet dumpen.

Nu is het van.....goh
Nee, hoor. Zou dezelfde reactie oproepen met mogelijk nog een paar tactisch geplaatste opmerkingen over een noord Europees land met elfjes en diens tegenhangers
Alle reacties Link kopieren
Man_87_7 schreef:
29-05-2020 08:53
Als een vrouw dit zou posten zou het hier helemaal los gaan dat hij een eikel is en dat ze hem moet dumpen.

Nu is het van.....goh
alleen bij echte topics

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven