Vriendin heeft mij bedreigd?

19-09-2018 11:15 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
---
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-09-2018 11:57
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
jusyine45 schreef:
19-09-2018 20:33
Zij was zomaar omgeslagen. Al die maanden deed zij normaal en nu opeens BAMNNN gedragen als een gek. Blijkbaar kon zij het niet meer inhouden. Het is overduidelijk dat zij alleen maar vrienden wilden worden om mij vervolgens te intimideren
Lees nou eerst even je eigen posts voor je gaat liegen.

En nogmaals: waarom belden jullie niet?
lilalinda wijzigde dit bericht op 19-09-2018 22:09
0.12% gewijzigd
Ben je er weer? Je bent echt veel te makkelijk te herkennen. Daar zou ik toch eens wat aan doen, om het voor ons een klein beetje moeilijker en dus leuker te maken.
Alle reacties Link kopieren
jusyine45 schreef:
19-09-2018 20:33
Zij was zomaar omgeslagen. Al die maanden deed zij normaal en nu opeens BAMNNN gedragen als een gek. Blijkbaar kon zij het niet meer inhouden. Het is overduidelijk dat zij alleen maar vrienden wilden worden om mij vervolgens te intimideren
Dit komt niet overeen met wat je eerder zei.
Alle reacties Link kopieren
Vixxen schreef:
19-09-2018 11:39
Wat een aso bedoeling. Hoog tokkie gehalte.


Negeren die vriendin.
ja dat doe ik dus ook maar ze blijft doorgaan met zeggen dat ik mij niet normaal gedroeg.
“Ik moest na een half uur naar de WC, ik moest overgeven. Ik had haar dat vermeld. Zij zei : ok, is goed.” :HA:

Hilarisch dit

Hey skattie, ik ga ff kotsen. Ok, is goed. Kots-ze hè ! Laterrrr.

In mijn omgeving betekend overgeven dat je een akelig virus te pakken hebt. Blijkbaar is het in de omgeving van TO een normale activiteit tijdens het uitgaan :-D
Alle reacties Link kopieren
nou bedankt voor jullie serieuze reacties
Alle reacties Link kopieren
jusyine45 schreef:
20-09-2018 15:13
nou bedankt voor jullie serieuze reacties
geef jij dan even serieus antwoord, waarom jullie elkaar niet belden.
(appen mag ook, smsje zelfs).
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan is ze vanaf nu niet meer je vriendin en klaar. Iemand die mij zo benaderd kan lekker ophoepelen en weg blijven. Klaar en verder gaan. Zo'n ramp of drama is het nou ook weer niet. Een of ander onvolwassen wijf met een grote bek. Afstand nemen en je vrienden beter uitkiezen. Maak het zelf ook niet groter dan het is nu.
Alle reacties Link kopieren
Wauw Nicole, je verandert de namen niet eens heel erg meer. De laatste keer wast je Justine en Jusyine. Je moet het wel even wat moeilijker maken voor ons hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven