Wat is hier aan de de hand?

08-06-2024 21:20 113 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn man doet raar. 15 jr getrouwd. Een kind. Beide midden 40. Goede banen, prachtig huis en alles voor elkaar. Dacht ik.

Hij zit sinds kort op salsa les. Wekelijks gaat ie daar naar toe. Gaat ook naar van die salsa feestjes zoals vanavond. Geen idee waar ie is en met wie. Kleedt zich anders (stoerder) en gaat nu ook twee x per week op zwemmen. Is erg met z’n gezondheid bezig. Pillen etc.
Mij vindt ie niet meer zo leuk en aantrekkelijk. Wil niet meer naast mij slapen sinds paar maanden. Is al jaren ongelukkig met mij vertelde ie. En dat ligt aan mij. Ik doe ‘niks’ om het leuk te houden; aldus hem.
Op mijn vraag of er een ander is zegt ie dat dat niet zo is.

Ik zeur er niet over. Laat hem volledig gaan. Hij doet maar.
Is dit een midlife issue of wat? Scheiden wil hij niet. Hij is verder ook vriendelijk en aardig maar er hangt heel naars in de lucht. Dat voelt hij niet denk ik. Ik probeer ook zo normaal mogelijk te doen maar het breekt me op.

Is het normaal dat een getrouwde vent naar zulke dansavonden gaat?????

Een verwarde vrouw.
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
09-06-2024 19:34
Ja, net zo fout als stijldansen. Maar dan heb ik het over witte middelbare mannen, waar ik even over aannam dat man van TO in die categorie valt.
Mijn ex ging ineens op slasales, binnen een maand dat ik gezegd had klaar met hem te zijn. Hij had in zijn hele leven nog geen 10 seconden gedanst. Zo sneu :lol:
Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.
Alle reacties Link kopieren Quote
FaceofOZ schreef:
09-06-2024 19:44
In een relatie ben je allebei voor 50% verantwoordelijk.
Duffe uitspraak en natuurlijk niet altijd waar.
Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.
Alle reacties Link kopieren Quote
Raver schreef:
09-06-2024 19:41
Ik denk dat To stoer aan het doen is. Dat ze nonchalant en weinig geïnteresseerd wil zijn en overkomen. Terwijl ze eigenlijk ontzettend bang is dat hij er vandoor gaat. En dat zij tot de conclusie moet komen naar haarzelf toe dat ze gefaald heeft op vele fronten (zij denkt dat dan, ik niet). Dan is het, op dit moment, minder pijnlijk om zo uitgecheckt te doen en wel zo dat ze het zelf haast gaat geloven. Ik denk dat To zichzelf al een tijdje kwijt is. En ik vind het eigenlijk heel erg naar voor haar. :(
Zou goed kunnen. Maar TO, dan moet je dus nu in actie komen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Selene schreef:
09-06-2024 19:44
Mijn ex ging ineens op slasales, binnen een maand dat ik gezegd had klaar met hem te zijn. Hij had in zijn hele leven nog geen 10 seconden gedanst. Zo sneu :lol:
:proud: sla-sales? On-topic, als mijn partner ineens gaat dansen, moet er wel iets heel raars aan de hand zijn :HA:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
FaceofOZ schreef:
09-06-2024 19:44
In een relatie ben je allebei voor 50% verantwoordelijk.

Je bent altijd, overal en in iedere situatie 100% verantwoordelijk voor je eigen gedrag. (Medische condities etc. daargelaten uiteraard)
sprankelend wijzigde dit bericht op 09-06-2024 19:49
9.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
09-06-2024 19:47
:proud: sla-sales? On-topic, als mijn partner ineens gaat dansen, moet er wel iets heel raars aan de hand zijn :HA:
Serieus! Ik wist dat er wat fout stond. Maar kon er niet achter komen wat :proud:

Verlepte sla dan.
Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.
Alle reacties Link kopieren Quote
Selene schreef:
09-06-2024 19:48
Serieus! Ik wist dat er wat fout stond. Maar kon er niet achter komen wat :proud:

Verlepte sla dan.
:HA: vandaar dat al die mannen op zoek zijn naar frisse blaadjes sla :lol:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
09-06-2024 19:50
:HA: vandaar dat al die mannen op zoek zijn naar frisse blaadjes sla :lol:
:idee:
Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
09-06-2024 19:50
:HA: vandaar dat al die mannen op zoek zijn naar frisse blaadjes sla :lol:
:HA:
Alle reacties Link kopieren Quote
De buurman ging ook op salsales. Een tijd later kwam hij uit de kast. Bij salsa staan dames in de rij omdat er te weinig partners zijn.

Maar to:
- apart slapen
- jouw onaantrekkelijk vinden
- nieuwe activiteiten ondernemen
- jij bent nergens een onderdeel van
- EN vooral: jullie hebben nergens serieuze en diepgaande gesprekken over.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk verder ook dat het helemaal nog niet zo erg is dat er een tikkende bom onder de relatie ligt. Geeft to de kans uit haar haast apatische toestand te geraken. En de kans is groot dat het huwelijk het niet redt.
Alle reacties Link kopieren Quote
evelien2010 schreef:
09-06-2024 19:53
De buurman ging ook op salsales. Een tijd later kwam hij uit de kast. Bij salsa staan dames in de rij omdat er te weinig partners zijn.

Maar to:
- apart slapen
- jouw onaantrekkelijk vinden
- nieuwe activiteiten ondernemen
- jij bent nergens een onderdeel van
- EN vooral: jullie hebben nergens serieuze en diepgaande gesprekken over.
Zo ken ik ook iemand die op allerlei soorten dans zit, zoals estetic dance, om best intiem met leuke dames te dansen :lol:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Paska schreef:
09-06-2024 19:23
Dansende mannen zijn dungezaaid. Hij heeft de salsa vrouwen voor het uitkiezen
De Viespeuk
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
09-06-2024 19:26
En mannen die meerijden met een chaufferende mevrouw toch?

Het lijkt wel een obsessie te worden, die rare conceptie van mannelijkheid van jou.
Vreselijk

Obsessie valt wel mee, maar ik vind snel iets een afknapper bij mannen/mensen.
In het dagelijks leven houd ik dat voor me, maar hier kan ik er voor uitkomen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
To, waar ben je?
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ladylola2022 schreef:
10-06-2024 06:12
To, waar ben je?
(O) (O) Zo jammer weer, eerste post van een nieuwe forummer. Wij buitelen over elkaar heen en to is nergens meer te bekennen.
Gaat u anders ondertussen even wat voor u zelf doen. (Viktor)
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
09-06-2024 17:43
Wat ik me nou wel afvraag: hoe vertel je iemand op een vriendelijke, aardige manier dat je niet meer naast haar wilt slapen en dat je al jaren ongelukkig met haar bent?
Niet. Met zulke boodschappen kan niemand iets. En als je al die jaren ook je waffel hebt gehouden om zaken te proberen veranderen in je relatie, dan al helemaal.

Dus dat hou je voor je en dan maak je bekend dat je liefde veranderd is en wilt scheiden. Je gaat een ander niet de grond intrappen waar je jarenlang je leven (en neem aan liefde) mee gedeeld hebt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
09-06-2024 17:13
Ik snap je man wel. Het kan jou blijkbaar geen zak schelen wat hij vindt, voelt en doet, en dat gaat natuurlijk een keer tegen je werken.
Mwa. Als mijn partner niet meer naast mij wil slapen of bij mij wil zijn dan is het echt aan hem om aan te geven hoe of wat. Ik hou niet van spelletjes. Ik zou vragen wat er aan de hand was en verder ga ik 'm toch echt niet smeken. Als onze relatie geen prioriteit meer is voor hem, moet ik dan achter hem aanrennen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Mocht dit verhaal echt zijn, ga dan eens een avond samen zitten om te kijken hoe jullie de toekomst voor je zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
pokkewijf schreef:
10-06-2024 07:05
(O) (O) Zo jammer weer, eerste post van een nieuwe forummer. Wij buitelen over elkaar heen en to is nergens meer te bekennen.
Als het eerste post is heeft ze misschien nog niet gezien dat het eindelijk geplaatst is. Dat duurt volgens mij best wel even bij je eerste post.
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

TO is de hort op met een nieuw speeltje
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Alle reacties Link kopieren Quote
Muselet schreef:
10-06-2024 09:46
Afbeelding

TO is de hort op met een nieuw speeltje
:biggrin:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook opvallend dat je vraag is of het normaal is dat hij naar 'dansavonden' gaat, terwijl hij aangeeft dat jullie relatie eigenlijk stuk is.
Alle reacties Link kopieren Quote
MaanZon schreef:
10-06-2024 13:21
Ook opvallend dat je vraag is of het normaal is dat hij naar 'dansavonden' gaat, terwijl hij aangeeft dat jullie relatie eigenlijk stuk is.
Struisvogelen
Alle reacties Link kopieren Quote
To, ben je veel veranderd de laatste jaren? Omdat je schrijft: 'Mij vindt hij niet meer zo leuk en aantrekkelijk'? Waarom wil hij niet meer naast je slapen sinds een paar maanden? Wil jij nog met hem verder? Praten jullie hier ook over?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven