Wat moet ik doen [ Geen OP]

04-06-2020 22:31 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
/
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-10-2020 13:31
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MeisjeVanDeBuurt schreef:
04-06-2020 22:31
Krijg diegene ook niet uit mijn gedachten en voor mijn gevoel is t niet correct afgesloten en hebben we elkaar nodig in elkaars leven.

Zonder te loepen: dit speelt al eeuwen toch? Therapie dan maar?
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
04-06-2020 22:34
Zonder te loepen: dit speelt al eeuwen toch? Therapie dan maar?

Jaaa haha eeuwen ben ik denk je geobsedeerd ? Maar ps sinds een jaar ben ik echt veranderd daarin, voorheen boeide het me allemaal niet zo
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit geloof ik ook al eerder van je gelezen kan dat? Als het al lang geleden is is het beter het los te laten. Door de jaren heen veranderen mensen. Grote kans dat het nu zou tegenvallen
Alle reacties Link kopieren
Laat het lossssss en richt op je jezelf. Dan komen er vanzelf leukere vrienden op je pad.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Anderzijds. Blijkbaar ben je er zo mee bezig dat ik zou zeggen neem contact met die gene op. Misschien dat dat je helpt om het af te sluiten
Alle reacties Link kopieren
Mia1981 schreef:
04-06-2020 22:37
Ik heb dit geloof ik ook al eerder van je gelezen kan dat? Als het al lang geleden is is het beter het los te laten. Door de jaren heen veranderen mensen. Grote kans dat het nu zou tegenvallen
Het is niet overdreven lang nog misschien maar twee maanden en ik vond haar leuk en wilde meer maar eigenlijk hield ik mezef voor de gek en is vriendschap voldoende en wil ik ook niet meer maar wilde ik meer doordat iets onbereikbaar lag was t meer spannend gaan worden of raakte ik in de war door mn gevoelens
Hier hetzelfde gehad. Is nu twee jaar geleden. Er was bij ons niet eens iets aan de hand, ineens wilde ze geen contact meer. Ze heeft nooit aan me uitgelegd waarom niet. Kennelijk speelde het bij haar al langer, maar ze heeft er nooit iets over gezegd. Ik was me dan ook van geen kwaad bewust. Mijn gevoel zei dat ik haar graag een bericht wilde sturen, na een tijdje ook nog. Maar iemand die je zo makkelijk aan de kant zet, daar is mi ook niet een goede vriendschap mee te hebben. En er komen echt wel leukere vrienden op je pad, geen zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Ja nu herinner ik het me weer. Uit m’n hoofd ben je nog jong, jaar of 23 ? En zoekende naar...
Alle reacties Link kopieren
Mia1981 schreef:
04-06-2020 22:43
Ja nu herinner ik het me weer. Uit m’n hoofd ben je nog jong, jaar of 23 ? En zoekende naar...
Ik weet niet wat het was maar ze was mijn steun en toeverlaat denk en dat mis ik heel erg in mijn leven. Mijn tweelingziel ben ik kwijt maar wil dr ook niet terug maar mis het gwn enorm
Alle reacties Link kopieren
Daarom zou ik zeggen neem contact op. Misschien voelt zij het ook zo, misschien niet. Bij niet kan je het wel afsluiten want dat heb jij nodig dan
MeisjeVanDeBuurt schreef:
04-06-2020 22:46
Ik weet niet wat het was maar ze was mijn steun en toeverlaat denk en dat mis ik heel erg in mijn leven. Mijn tweelingziel ben ik kwijt maar wil dr ook niet terug maar mis het gwn enorm
Voor jou was het hechte vriendschap en voor haar liefde?
Alle reacties Link kopieren
Mia1981 schreef:
04-06-2020 22:49
Daarom zou ik zeggen neem contact op. Misschien voelt zij het ook zo, misschien niet. Bij niet kan je het wel afsluiten want dat heb jij nodig dan
Ja ik vind het moeilijk Maar wellichr toch wel echt doen als t niet langer lukt om t volledig achter me te laten.
Wil ook niet diegene voorgoed kwijt zijn eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
Zou je niet eens wat gaan doen aan die hang naar drama?
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
04-06-2020 22:54
Voor jou was het hechte vriendschap en voor haar liefde?
Juist andersom, daarin was ze ook altijd eerlijk gwn maar toch hoopte ik stiekem weer en kreeg t een rare wending want als ik met anderen iets ging doen ging t aan mij knagen en voelde ik me super schuldig daardoor was t ook stuk gegaan was ook zelf niet meer eerlijk
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
04-06-2020 22:56
Zou je niet eens wat gaan doen aan die hang naar drama?
Ik vind t best vervelend als ik als drama persoon word neergezet terwijl t in werkelijkheid meevalt en ik juist alles wel in orde heb alleen soms mentaal ff een inzinking heb door externe factoren. Verder is r niets ernstigs aan de hand met me hoor.
MeisjeVanDeBuurt schreef:
04-06-2020 22:56
Juist andersom, daarin was ze ook altijd eerlijk gwn maar toch hoopte ik stiekem weer en kreeg t een rare wending want als ik met anderen iets ging doen ging t aan mij knagen en voelde ik me super schuldig daardoor was t ook stuk gegaan was ook zelf niet meer eerlijk
Zij was niet verliefd op jou, maar ze wilde niet dat je met andere meisjes datete?
Alle reacties Link kopieren
je hebt 2 keuzess!!

verder gaan met je leven of er alles aandoen om deze persoon weer terug te krijgen in je leven
Ik begrijp het niet precies meer. Was er nu sprake van een vriendschap of een liefdesrelatie? Klinkt als een hele ingewikkelde verhouding.
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
04-06-2020 22:59
Zij was niet verliefd op jou, maar ze wilde niet dat je met andere meisjes datete?
Ze wilde dta ik er alleen eerlijk over was. Ik vond dat ik dr geen verantwoording of iets verschuldigd was maar toch voelde ik me er vies en naar bij toen ik iemand anders ging zien en uiteindelijk ook verteld dus toen contact verbroken maar ik had ook aangegeven behoefte te hebben aan een lange pauze van miss een paar maanden.
Maar nu heb ik spijt.
T klinkt allemaal ingewikkeld, was het ook. Maar eigenlijk kwam t erop neer naar mijn gevoel dat ze me verliefd heeft gemaakt en aan t pijnigen was.
T boeide haar eigenlijk niet, ze vind t natuurlijk wel leuk.
Ik denk wel dat we weer gwn vrienden kunnen zijn maar aan de ene kant van niet. Ze verwacht eerlijkheid maar ben ik haar dat echt verschuldigd?
Tegen mn vrienden vertel ik ook niet alles betreft al mijn dates.
Door t vermelden van heeft t toch wel invloed en uiteindelijk toch nog door t achterhouden of achteraf.
Ze was ook best wel eng want ze voelde alles aan of droomde van alles wanneer er wat was gebeurd. Ik voelde me ook gwn vies en schuldig door t contacten mer anderen en wilde mezelf niet meer belemmeren voor n onzinnige rare band dat nergens naar toe leidt.
Ik ben bang dat als ik of zij te lang wacht dat we beide niet meer voor contact openstaan? Ik weet zelf eigenlijk ook neit zo goed wat ik wil. Nou ja eigenlijk wel maar tis onmogelijk dus moet gwn iemand anders vinden die haar overtreft waardoor ik t volledig kan afsluiten
Alle reacties Link kopieren
MeisjeVanDeBuurt schreef:
04-06-2020 22:58
Ik vind t best vervelend als ik als drama persoon word neergezet terwijl t in werkelijkheid meevalt en ik juist alles wel in orde heb alleen soms mentaal ff een inzinking heb door externe factoren. Verder is r niets ernstigs aan de hand met me hoor.

Euh, je schrijft het toch écht zelf: ''T was meer drama en kreeg meer ingewikkelde zaken maar nu mis ik het enorm ''. Zijn niet mijn woorden hoor (plus je post hierboven, één en al drama. Hoe zou je het zelf willen benoemen dan?). En ik vind het helemaal niet meevallen met alle eindeloze topics die je hierover blijft openen (en nee, dat is echt niet pas van de afgelopen twee maanden, dit speelt al jaren).

En een inzinking door externe factoren? Die externe factoren lees ik niet. En deze obsessie lijkt me ernstig genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Valt ze op vrouwen? (Serieuze vraag)
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
04-06-2020 23:24
Euh, je schrijft het toch écht zelf: ''T was meer drama en kreeg meer ingewikkelde zaken maar nu mis ik het enorm ''. Zijn niet mijn woorden hoor (plus je post hierboven, één en al drama. Hoe zou je het zelf willen benoemen dan?). En ik vind het helemaal niet meevallen met alle eindeloze topics die je hierover blijft openen (en nee, dat is echt niet pas van de afgelopen twee maanden, dit speelt al jaren).

En een inzinking door externe factoren? Die externe factoren lees ik niet. En deze obsessie lijkt me ernstig genoeg.
Ik ben de afgelopen jaar indd geobsedeerd op haar geraakr zonder dat ik het doorhad of tot nu toe zelfs niet eens besefte.

N inzinking is extreem uitgedrukt. Meer dat ik gwn vaak aan iemand denk en soms t extra gevoel van opwinding mis dat me vreugde bracht.

Ik heb jaren lang topics geopend maar dat ging over andere zaken en problemen die allemaal zijn verholpen.

Maar ik weet nu iig dat ik beter verder ga met dr proberen te vergeten en geen contact ga zoeken want vind t best wel zielig van mezelf dat ik iemand mis waarvan t helemaal niet zo veel voorstelde. Maar toch missen jullie t gehele plaatje. Als je iemand zo lang hebt gesproken wil je gwn niet zon afsluiting die onafgesloten is, thats all
Ze klinkt eng inderdaad, maar niet omdat ze dingen aanvoelde, maar omdat ze je manipuleerde.
Ga in therapie, je maakt altijd ruzie met iedereen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven