Zal ik mijn vrindin aannemen?

21-02-2019 00:22 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar mensen. Ik stop hiermee
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-02-2019 13:56
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
98.00% gewijzigd
Natuurlijk neem je haar niet aan. Werk en privé zou ik gescheiden houden.
Alle reacties Link kopieren
Kortom, je gaat vreemd, verkloot je huwelijk, maar je neukt haar niet dus je bent goed bezig
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Wat gaat ze doen? Je teksten redigeren?
En dadelijk gaat het op de werkvloer niet goed, kun je haar contract niet verlengen en gaat zij uit wraak de vuile was buitenhangen. Klinkt als een goed plan.
Iets met schoolvakanties?
Alle reacties Link kopieren
Iets met kat en spek?
Alle reacties Link kopieren
Blijenvrij schreef:
21-02-2019 07:27
Iets met schoolvakanties?
Denk helaas van niet.

Hou zakelijk en prive gescheiden en dan is er ook nog iets met een een kat en wat spek.

Je bent btw al emotioneel aan het vreemdgaan. Je vrouw (en haar man) weten hier namelijk allemaal niets van af en jullie doen je best dat zo te houden.
Alle reacties Link kopieren
Blijenvrij schreef:
21-02-2019 07:27
Iets met schoolvakanties?
Ja, dan komt vaak de aap (Casper) uit de mouw. :popcorn:

TO, als jij echt een eigen bedrijf zou hebben en je bedient je van dergelijk Nederlands, zou ik geen zaken met je willen doen.
Maar goed, maandag weer goed opletten bij de les Nederlands! :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Je gaat emotioneel vreemd en praat dat goed voor jezelf. Maar het is niet minder erg dan neuken. Misschien zelfs wel erger. Anders zou het ook geen geheim hoeven zijn toch? Met het oog op respect en het juiste doen zou je antwoord op je eigen topicvraag moeten kunnen geven lijkt mij. Wat een verdraaide moraal laat je zien en wat een egoïsme. Je vrouw verdient beter.

Maar ik ga ervan uit dat de schoolvakantie is begonnen eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Blondkoppie schreef:
21-02-2019 07:14
Wat gaat ze doen? Je teksten redigeren?
In dat geval zou ik het doen!
Alle reacties Link kopieren
Echt, als je denkt dat het niet erger kan lees je z’on verhaal. Maar ik ga niet vreemd hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ook zal ik altijd voor haar kiezen en niet voor het bedrijf.

(Ik zal net doen of dit topic echt is.)
Licht in dat geval je vrouw wel even in, zodat zij kan zorgen dat ze financieel onafhankelijk wordt/blijft.
Beter nog: ga scheiden, dat is wel zo eerlijk tegenover jullie partners.
Je kunt geen normaal woord op papier krijgen en dan stel je hier ook nog eens een te domme vraag waar je zelf het antwoord op weet. Wat voor een bedrijf heb je in godsnaam? Verkoop je wc-papier of wat voor iets doe je waarbij je blijkbaar niets hoeft te kunnen?
Niet doen.
In een werksituatie ben je het soms niet met elkaar eens. Dat is lastig als je vrienden bent. Ik heb echt tientallen voorbeelden van mensen en bedrijven bij wie dat niet goed uitpakte. Ofwel slecht voor het bedrijf, ofwel slecht voor de vriendschap.
Mocht je een volwassen man zijn, dan zou ik overigens wel een goede secretaresse aannemen die je teksten corrigeert. Want je formuleert en spelt als een scholier.
Alle reacties Link kopieren
Loes10 schreef:
21-02-2019 07:49
In dat geval zou ik het doen!
:HA:
Raar.
Alle reacties Link kopieren
Ook zal ik altijd voor haar kiezen en niet voor het bedrijf.
En dus moet je haar niet aannemen.
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
21-02-2019 07:57
(Ik zal net doen of dit topic echt is.)
Licht in dat geval je vrouw wel even in, zodat zij kan zorgen dat ze financieel onafhankelijk wordt/blijft.
Beter nog: ga scheiden, dat is wel zo eerlijk tegenover jullie partners.
Inderdaad. Bijzonder dat je liever wil dat jouw deel van het gezinsinkomen wegvalt dan dat je vriendinnetje gekrenkt wordt.

Je gaat gewoon keihard vreemd, hoe kwijlerig je over je vriendinnetje praat lijkt me voor je vrouw kwetsender dan fysieke seks.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Monchu69 schreef:
21-02-2019 08:01
Je kunt geen normaal woord op papier krijgen en dan stel je hier ook nog eens een te domme vraag waar je zelf het antwoord op weet. Wat voor een bedrijf heb je in godsnaam? Verkoop je wc-papier of wat voor iets doe je waarbij je blijkbaar niets hoeft te kunnen?
Ik denk een eigen overheidje, aangezien vriendin de prefecten kandidaat is! :idee:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
- Ga scheiden;
- Zorg dat er iemand jouw zakelijke communicatie redigeert;
- Houd zakelijk en privé gescheiden;
- Verkoop het bedrijf.

Dat laatste gezien de opmerking dat jouw "speciale vriendinnetje" altijd voor het bedrijf zal gaan. Aangezien je twijfelt of je haar aan gaat nemen, ga ik er vanuit dat je personeel in dienst hebt. Jouw personeelsleden hebben ook hun gezinnen te onderhouden en verdienen een werkgever die denkt met zijn hersenen i.p.v. met zijn p..
Alle reacties Link kopieren
zolang je iemand als vriendinnetje ziet, wordt het nooit iemand die jij respecteert.

familie en vrienden aannemen in je bedrijf is vaak een slechte zaak. want hoe jij het went of keert, jij ben de baas en leidinggevende.

weet je vrouw over dit vriendinnetje?

Ik heb geen moeite met vrienden van het andere geslacht. Om mee te praten, te sporten of in de kroeg te hangen. Zolang je partner er van weet. Dus weet je vrouw wat je bespreekt met dit vriendinnetje en de emotionele band? Zo nee, dan ben je gewoon aan het vreemd gaan.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
thessy0204 schreef:
21-02-2019 08:43
- Ga scheiden;
- Zorg dat er iemand jouw zakelijke communicatie redigeert;
- Houd zakelijk en privé gescheiden;
- Verkoop het bedrijf.

Dat laatste gezien de opmerking dat jouw "speciale vriendinnetje" altijd voor het bedrijf zal gaan. Aangezien je twijfelt of je haar aan gaat nemen, ga ik er vanuit dat je personeel in dienst hebt. Jouw personeelsleden hebben ook hun gezinnen te onderhouden en verdienen een werkgever die denkt met zijn hersenen i.p.v. met zijn p..
Inderdaad.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Als je de mooie woorden waarmee je over je vriendin denkt, nu eens op je echtgenote projecteert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven