Seks
alle pijlers
Anaaldilo van vriend ontdekt
maandag 11 juni 2018 om 13:53
Hai meiden,
Ben net terug van een koffieafspraak met een vriend.
Ontdekte tijdens het bezoek aan de wc / badkamer van deze vriend een toy die in de douche hing die ik niet kon plaatsen..
Na terugkomst eens nagevraagd (nee, geen oogje op, omdat ik net uit een relatie kom). Het bleek een speciale prostaat-toy te zijn. Traint als het dus zijn …-spieren waardoor hij dus een orgasme kan creëren zonder normale ejaculatie, wat een positief effect heeft voor de normale penetratie vertelde hij mij mij.
Voor mij voor het eerst dat ik een hetero vriend tref, die het plezierig vindt om zijn prostaat te stimuleren.
Indruk dat hij bij een relatie met een nieuwe vriendin naar mening beter weet wat ie moet doen, en laten op het juiste tempo qua anaal. Fijn omdat de meeste mannen die ik ken anaal alleen willen geven... i.p.v. geven en ontvangen.
Hoe had jij gereageerd of had je het genegeerd... negeren daar ben ikzelf te direct voor.
Welke vragen had jij aan hem gesteld ?
Ben net terug van een koffieafspraak met een vriend.
Ontdekte tijdens het bezoek aan de wc / badkamer van deze vriend een toy die in de douche hing die ik niet kon plaatsen..
Na terugkomst eens nagevraagd (nee, geen oogje op, omdat ik net uit een relatie kom). Het bleek een speciale prostaat-toy te zijn. Traint als het dus zijn …-spieren waardoor hij dus een orgasme kan creëren zonder normale ejaculatie, wat een positief effect heeft voor de normale penetratie vertelde hij mij mij.
Voor mij voor het eerst dat ik een hetero vriend tref, die het plezierig vindt om zijn prostaat te stimuleren.
Indruk dat hij bij een relatie met een nieuwe vriendin naar mening beter weet wat ie moet doen, en laten op het juiste tempo qua anaal. Fijn omdat de meeste mannen die ik ken anaal alleen willen geven... i.p.v. geven en ontvangen.
Hoe had jij gereageerd of had je het genegeerd... negeren daar ben ikzelf te direct voor.
Welke vragen had jij aan hem gesteld ?
maandag 11 juni 2018 om 13:59
Welke vragen had ik aan hem gesteld? Uh, geen? Want het zijn mijn zaken niet?
'Joh hee, Bart, ik zag net een mooie dildo in de badkamer liggen. Mag ik vragen hoe dat in zijn werking gaat? Gebruik jij glijmiddel erbij of..?'
Verder ieder zijn meug. Niet bijzonder of opvallend als een man daarvan geniet, want dat doen er wel meer. Ik kijk er in ieder geval niet van op.
'Joh hee, Bart, ik zag net een mooie dildo in de badkamer liggen. Mag ik vragen hoe dat in zijn werking gaat? Gebruik jij glijmiddel erbij of..?'
Verder ieder zijn meug. Niet bijzonder of opvallend als een man daarvan geniet, want dat doen er wel meer. Ik kijk er in ieder geval niet van op.
maandag 11 juni 2018 om 14:12
Uit intresse. Was de eerste keer dat ik dit meemaakte.QueenArachnia schreef: ↑11-06-2018 14:08Ik zou er net zo min over beginnen als bij een vriendin die haar vibrator per ongeluk in haar badkamer had laten liggen. Hoezo moet je het daar over hebben?
maandag 11 juni 2018 om 14:13
Tja.. gelukkig is het type man die directheid kan waarderen.sneeuwwitje80 schreef: ↑11-06-2018 14:02Ik had het genegeerd. Het is voor mij niet echt een passend onderwerp die ik zo even op tafel smijt bij een koffie date.
maandag 11 juni 2018 om 14:14
Goede zin. Ga ik onthoudenDulceLoco schreef: ↑11-06-2018 13:59Welke vragen had ik aan hem gesteld? Uh, geen? Want het zijn mijn zaken niet?
maandag 11 juni 2018 om 14:30
Er is een verschil tussen directheid en onbeschoftheid. Fijn dat hij het kon hebben, maar ik hoop dat je weet bij wie en wanneer je je mond wel beter houdt en iemands privacy respecteert . Echt normaal is het niet om hier vragen over te stellen.
maandag 11 juni 2018 om 14:35
Nu kan ik het helemaal fout hebben, geen ervaring, maar met prostaat stimulatie kom je klaar d.m.v. ejaculatie..toch?
dus waar die vriend mee bezig is weet ik niet maar ik vind het maar een vreemd verhaal wat hij jou vertelde.
als het verhaal waar is
maandag 11 juni 2018 om 14:40
Hij zal het waarschijnlijk gewoon lekker vinden om zo n ding in zijn kont te hebben maar vond het misschien niet fijn om te zeggen.ouwewijsneus schreef: ↑11-06-2018 14:35Nu kan ik het helemaal fout hebben, geen ervaring, maar met prostaat stimulatie kom je klaar d.m.v. ejaculatie..toch?
dus waar die vriend mee bezig is weet ik niet maar ik vind het maar een vreemd verhaal wat hij jou vertelde.
als het verhaal waar is
maandag 11 juni 2018 om 14:49
maandag 11 juni 2018 om 14:59
goh, toevallig net dit weekend goed gesprek met jongste dochter (13) over welke vragen je wel en niet hoort te stellen.
Jouw vragen vallen echt in de categorie: Dat Vraag Je Niet!
Je doet braaf net of je dat ding niet ziet hangen, pas als hij zegt:?, kun je het er over hebben.
Onze werkster heeft ook wel eens anaal-glijmiddel gevonden (wist ik, omdat het plots op het nachtkastje stond toen ik thuiskwam, en ik me besefte, dat het onder het bed gelegen moest zijn). Ben toch blij dat ze me niet vroeg: of ik dat nou lekker vind.
Jouw vragen vallen echt in de categorie: Dat Vraag Je Niet!
Je doet braaf net of je dat ding niet ziet hangen, pas als hij zegt:?, kun je het er over hebben.
Onze werkster heeft ook wel eens anaal-glijmiddel gevonden (wist ik, omdat het plots op het nachtkastje stond toen ik thuiskwam, en ik me besefte, dat het onder het bed gelegen moest zijn). Ben toch blij dat ze me niet vroeg: of ik dat nou lekker vind.
maandag 11 juni 2018 om 15:17
Ik krijg plaats vervangende schaamte als ik dit lees.
Vind je het zelf niet een beetje onbeschoft om dit zomaar te vragen?
Daarbij is in dit geval google je beste vriend. Als je voortaan een raar speeltje bij een van je vrienden ziet liggen, www.google.nl en typ seksspeeltje in. Er gaat een wereld voor je open.
Wat ik ook een beetje apart vind, hoezo weet je niet hoe een anaal speeltje eruit ziet?
Daarbij is in dit geval google je beste vriend. Als je voortaan een raar speeltje bij een van je vrienden ziet liggen, www.google.nl en typ seksspeeltje in. Er gaat een wereld voor je open.
Wat ik ook een beetje apart vind, hoezo weet je niet hoe een anaal speeltje eruit ziet?
maandag 11 juni 2018 om 19:29
Nee. Juist ontdekt dat hij open is over dit onderwerp. Wel zo fijn.Dansenmetperen schreef: ↑11-06-2018 15:17Ik krijg plaats vervangende schaamte als ik dit lees.
maandag 11 juni 2018 om 19:46
ik herhaal mezelf maar eens ... Ruby??ouwewijsneus schreef: ↑11-06-2018 14:35Nu kan ik het helemaal fout hebben, geen ervaring, maar met prostaat stimulatie kom je klaar d.m.v. ejaculatie..toch?
als het verhaal waar is