Clithood piercing

15-09-2015 17:48 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey,



Wat ik me afvroeg, hoe reageren nieuwe sekspartners op een clithoodpiercing? Turn-off of turn-on?

Doet het eigenlijk veel pijn om het te laten zetten? Want ik wil er heel graag een en ben benieuwd hoe anderen het ervaren hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:RozaRomee71 schreef op 04 november 2015 @ 18:10:

Ik heb ook al jaren een clithoodpiercing. Ik weet nog wel dat ik tijdens het zetten, de piercer een trap wilde verkopen. Ik hou van piercings, heb er meerdere, en deze is juist speciaal. De bedpartners reageerden tot nu toe positief, ze vonden het geiler dan zonder. En vooral verrassend. Zelf merk ik niks van dat ding. Ben het zo gewend.



Ik zou ook wel een tepelpiercing willen, maar ben stiekem bang dat ik dan een grotere tepel ervan krijg. Want dat valt me wel op, dat ze vaak van die grote tepels hebben.Mijn tepel met is nog steeds even groot als die zonder en heb geen apart grote tepels ofzo.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Ik zie tijdens kinkypartys echt vaak grote tepels met daarin een piercing. Vandaar dat ik dacht dat het daardoor kwam.



Misschien toeval dan.
Alle reacties Link kopieren
Ik als man zijnde vind het prachtig. .Mijn vrouw heeft ook al een paar jaar een VCH en is er nog steeds blij mee. Tijdje terug heeft ze de piersing een weekje moeten missen door omstandigheden en ze was blij dat hij weer er terug in ging. Zoals beschreven is de prik even klote maar daarna no problem...
you can't handle the truth
Alle reacties Link kopieren
quote:peaches100 schreef op 04 november 2015 @ 18:20:

[...]





Ja beetje onsamenhangend verhaal, ik bedoel als je een afgesloten vagina hebt dan zie je deze verder niet. Inderdaad wanneer je wijdbeens gaat? Of ligt dit aan het sieraad?

Bij afgesloten vagina moet ik denken aan een paar ringen in je lippen die met een slotje vastzitten. Ook leuk maar daar gaat dit topic niet specifiek over.

De natuur heeft het zo geregeld dat je kut beschermd wordt door een paar lippen en die zorgen er dus ook bedoeld of onbedoeld voor dat de boel pas zichtbaar is als je dat wilt.

Of je moet er al een sieraad van een paar cm lang in hangen maar daar zit ik persoonlijk niet zo op te wachten.
...
Alle reacties Link kopieren
@Roos4.0.



Eens en herkenbaar.

Mijn VCH is als ik sta of loop echt niet (duidelijk) zichtbaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag eind van de middag een clithoodpiercing gezet, alleen ik zie het onderste balletje niet zitten. Ik ben bang dat het te diep is gezet, maar mijn vriendin zegt dat dit waarschijnlijk komt omdat alles is opgezwollen, en er later een andere piercing inkomt zodat het wel zichtbaar is.
Ik ben zó bang dat ik deze pijn voor niets heb gehad, dus iemand ervaring met dit zelfde “probleem” ?

Groetjes Mij
Alle reacties Link kopieren
Wat je vriendin zegt klopt volgens mij niet, er wordt (voor zover ik weet) niet later een andere piercing in gezet en bij mij was de boel ook niet opgezwollen. Geen idee trouwens wat je met onderste bolletje bedoelt, heb je een verticale clithoodpiercing met een staafje wellicht?

Heb je pijn? Heb je je piercer al gebeld met deze boodschap?
...
Alle reacties Link kopieren
Hey roos, dankjewel voor je antwoord:
Ik heb idd een verticale, en de piercer zelf zei dat ik de aankomende tijd eerst een ander soort piercing erin moet houden ivm zwelling en knellen..
Ja het is een beetje moeilijk uit te leggen wat ik bedoel met het onderste balletje, maar je moet echt de boel wat omhoog schuiven wil je de gehele piercing zien..

Nee het doet geen pijn ofzo! Ik ga er morgen even langs, hoop echt dat ik de piercing kan krijgen zoals ik het in gedachten had, want opnieuw zetten zie ik niet heel erg zitten
Alle reacties Link kopieren
Smaken verschillen. Daarbij zou ik het absoluut niet eens durven!
Ik ga mijn genotsknopje niet mishandelen met een stuk metaal erdoor.
Dat het spannend en seksy gevonden wordt snap ik wel, het is toch een intiem plekje.
Piercings in het gezicht en helemaal die skin stretching, dat vind ik echt zelfverminking.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
10-12-2018 00:46
Ik ga mijn genotsknopje niet mishandelen met een stuk metaal erdoor.
Ik ook niet.
Lees je even in voor je een mening vormt ;-D
...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op dat gebied nogal ouderwets en heb he-le-maal niets met piercings, althans, op de intieme delen dan. Integendeel, stoot eerder af. In navel, neus, oor enz kan het best mooi zijn.
.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
10-12-2018 14:11
Ik ook niet.
Lees je even in voor je een mening vormt ;-D

Is gewoon mijn mening.. aan mijn muts geen ijzerwaren. Hoeft toch geen studie aan vooraf?
Alle reacties Link kopieren
Piercings, tattoos, allemaal bij mensen met een minderwaardigheidscomplex.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
10-12-2018 18:29
Is gewoon mijn mening.. aan mijn muts geen ijzerwaren. Hoeft toch geen studie aan vooraf?
Hoeft niet, kan wel. Dan blaat je in elk geval geen onzin. Een clithood gaat niet door je clit maar door het velletje erboven en brengt dus geen schade aan je clit.
Heeft met jouw mening dus sec genomen niks te maken.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
10-12-2018 22:18
Hoeft niet, kan wel. Dan blaat je in elk geval geen onzin. Een clithood gaat niet door je clit maar door het velletje erboven en brengt dus geen schade aan je clit.
Heeft met jouw mening dus sec genomen niks te maken.
mijn hemel, velletje boven, onder, links of rechts! Het blijft toch gewoon je klit! Dat vind ik dus! en dat ik dat dus liever orrigineel laat.
En verder schreef ik toch dat ik me best kan voorstellen dat men het seksy of spannend vind?
Maar jij selecteerd er gewoon regels tussenuit om over door te zeuren.
Nou t'is al goed met je hoor! :blabla:
Alle reacties Link kopieren
Je impliceert dat het sieraad door je clit gaat en ik vertel je dat dat niet waar is. Ik blaat niet door de regels heen, ik vind het gewoon niet wijs om op dit soort topics met onjuiste informatie te komen. Het is prima dat jij de inhoud van je broekje graag met rust laat, dat staat je vrij. Ik vind het trouwens nogal een verschil, een stuk metaal werkelijk door je clit of door het velletje erboven. En ik denk dat menig arts/piercingzetter het roerend met me eens is ;-)

Dus ik bla nog even verder.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
11-12-2018 12:19
Je impliceert dat het sieraad door je clit gaat en ik vertel je dat dat niet waar is. Ik blaat niet door de regels heen, ik vind het gewoon niet wijs om op dit soort topics met onjuiste informatie te komen. Het is prima dat jij de inhoud van je broekje graag met rust laat, dat staat je vrij. Ik vind het trouwens nogal een verschil, een stuk metaal werkelijk door je clit of door het velletje erboven. En ik denk dat menig arts/piercingzetter het roerend met me eens is ;-)

Dus ik bla nog even verder.

Lees mijn reacties nog eens goed.
Je verdraait simpelweg mijn woorden.
Alle reacties Link kopieren
Nu ben ik nooit de lulligste dus vooruit, ik heb je reacties even doorgenomen. Daarna ben ik er ook wel klaar mee dus hierbij krijg je het laatste woord:
Pindakaasjes schreef:
10-12-2018 00:46
Ik ga mijn genotsknopje niet mishandelen met een stuk metaal erdoor.
Genotsknopje = clit
Erdoor = doorheen.

Oftewel: door mijn clit heen geen ijzerwaren.

Niks over een velletje.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
11-12-2018 12:42
Nu ben ik nooit de lulligste dus vooruit, ik heb je reacties even doorgenomen. Daarna ben ik er ook wel klaar mee dus hierbij krijg je het laatste woord:



Genotsknopje = clit
Erdoor = doorheen.

Oftewel: door mijn clit heen geen ijzerwaren.

Niks over een velletje.

velletje zit aan klit vast dus hoort bij klit!
Pindakaasjes schreef:
11-12-2018 12:57
velletje zit aan klit vast dus hoort bij klit!
En je oog zit in je hoofd dus als ik zeg teen is het je oog, duh.
Alle reacties Link kopieren
Het heet toch niet voor niets clithood??
Het is dus gewoon het kapje/de voorhuid van je clitoris. Alsof we het echt over compleet verschillende lichaamsdelen hebben, er echt vele centimeters lichaam tussen zitten...


grandioos vergelijk, een oog en een teen! moest je vast lang over nadenken, over zulk een wijze toevoeging!

Tjonge, jonge...
Joh, je hebt gelijk!
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
11-12-2018 13:19
Joh, je hebt gelijk!
:yes:
:roll:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven