Daten met "dienstverlener"?

09-10-2021 11:45 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie ervan om iemand die jou een (betaalde) dienst verleend, waar je dus in principe een zakelijke relatie mee hebt, om die te vragen om wat te gaan drinken?

Denk in de categorie opticien, apotheker, vaste fitnessinstructeur.

Dus iemand waar je klant bent, geen patiënt en waar in principe geen lichamelijk contact bij komt kijken.
Maar waar je dus wel iets (service) van nodig hebt.
Dat kan prima toch. Als ik een leuke opticien had, hij zou single zijn etc, dan zou ik een poging wagen hoor! :proud:

Of fitness instructeur, misschien beter! :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat veel mensen hun partner zo ontmoeten. Lijkt mij prima, je moet er wel rekening mee houden dat het antwoord nee kan zijn.
Slagroomsoesje1988 schreef:
09-10-2021 11:47
Dat kan prima toch. Als ik een leuke opticien had, hij zou single zijn etc, dan zou ik een poging wagen hoor! :proud:

Of fitness instructeur, misschien beter! :hyper:

Hoe weet je of je opticien single is?
Alle reacties Link kopieren
vragen kan altijd
en stel dat het een relatie wordt, kun je altijd nog naar een ander sportschool/opticien/tandarts, als jullie dat beiden willen
Alle reacties Link kopieren
Het heerschap in kwestie heeft al meerdere keren laten vallen dat hij (sinds enkele maanden) single is, dus dat is in elk geval oké. Ik weet al eea van hem omdat hij dit vrij open deelt. We praten best wat over persoonlijke dingen.

Het antwoord kan inderdaad "nee" zijn, en ik zou het jammer vinden als hij me dan niet meer zou willen helpen. Ik kan zelf zakelijk en privé prima scheiden.
Ik ben niet op zoek naar een relatie, maar iets casuals zal misschien wel leuk zijn.

Maar ik moet het wel een beetje tactisch inkleden denk ik. :loveit:
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen. Nee heb je, ja kan je krijgen. Ik vind er verder niet zoveel van.
Alle reacties Link kopieren
Geen probleem toch? Al wil ik je wel waarschuwen voor ‘de fitnesstrainer’. Die zijn én heel gek op hun eigen spiegelbeeld en doen daar alles voor. Lees gekke eetgewoontes, shakes, diëten en trainen op de gekste momenten én deze knappe kerels heb je zelden alleen.
Zo kwamen mijn vriendinnen die samen ergens trainden er achter dat ze allebei een fling hadden met dezelfde knappe trainer :P . Maar goed, ze zijn vast niet allemaal hetzelfde..
Lach hard, duik diep, kom terug..
Oow, dus hij heeft de voorzet al gegeven? Dan zou ik er gewoon voor gaan. Hoeft niet eens heel tactisch dan.
En gelijk seksen?
bumbly schreef:
09-10-2021 12:25
Geen probleem toch? Al wil ik je wel waarschuwen voor ‘de fitnesstrainer’. Die zijn én heel gek op hun eigen spiegelbeeld en doen daar alles voor. Lees gekke eetgewoontes, shakes, diëten en trainen op de gekste momenten én deze knappe kerels heb je zelden alleen.
Zo kwamen mijn vriendinnen die samen ergens trainden er achter dat ze allebei een fling hadden met dezelfde knappe trainer :P . Maar goed, ze zijn vast niet allemaal hetzelfde..

Had ik met mijn salsa leraar :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou alleen zorgen voor een plan B voor als het na een of meerdere dates toch niks blijkt te worden, of je beeld van hem dusdanig is veranderd dat je geen bril/medicatie/trainingen meer van hem hoeft te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Dat hangt natuurlijk af van hoe belangrijk zijn service voor je is. Is hij de fijnste trainer die je ooit hebt gehad of de opticien met de leukste brillen die ook nog eens goed te betalen zijn, dan is het misschien niet zo handig. Maar is zijn dienst volkomen inwisselbaar, op elke straathoek te vinden en zijn al zijn collega's ook supergoede trainers dus geen enkel probleem om te wisselen, dan zou ik er voor gaan.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Hou er wel rekening mee dat er waarschijnlijk geen "weg terug" is.
Ik bedoel dat als het niet gaat werken, jullie zakelijke relatie daarna ook verstoord zal zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ooit een klein jaartje gescharreld met mijn fitness instructeur eeuwen geleden.

Toen onze wegen splitsten was daar fitnessen geen optie meer maar had geen spijt was leuk voor dat moment en ik was daar toch niet eeuwig blijven sportsn
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
09-10-2021 12:40
Dat hangt natuurlijk af van hoe belangrijk zijn service voor je is. Is hij de fijnste trainer die je ooit hebt gehad of de opticien met de leukste brillen die ook nog eens goed te betalen zijn, dan is het misschien niet zo handig. Maar is zijn dienst volkomen inwisselbaar, op elke straathoek te vinden en zijn al zijn collega's ook supergoede trainers dus geen enkel probleem om te wisselen, dan zou ik er voor gaan.
Dit.
Alle reacties Link kopieren
Birdie schreef:
09-10-2021 12:27
Had ik met mijn salsa leraar :biggrin:
Willem?
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
09-10-2021 13:13
Willem?
Of Khalid.

https://dvhn.nl/groningen/Dansschooller ... 60892.html
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
smulrol schreef:
09-10-2021 13:13
Willem?

Nee en ook geen Khalid :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Vind ik doodnormaal. Dwz, wel in de beroepen die jij noemt. Wel anders wanneer de geleverde dienst een zorgproduct is. Dan sowieso not done in iedere GGZ situatie en de meeste andere reguliere zorgsituaties.
Ik had een tijdje terug een hele leuke optometrist bij de opticien en ik heb heel even overwogen om haar te vragen of ze een vriend had, maar ik durfde niet. :$
Daar zit zo'n vrouw toch niet op te wachten dacht ik, die komt daar om te werken.

Ik moet binnenkort weer eens langs de opticien, bedenk ik me nu.
Alle reacties Link kopieren
Dit topic lijkt erg op een eerder topic over een TO die een oogje had op de opticien en tips vroeg om tot een date te komen. Wel erg toevallig...
Alle reacties Link kopieren
Sluikreclame voor "Hans"?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht op basis van de titel dat je met een prostituee wilde daten
Alle reacties Link kopieren
Als het alleen voor de leuk en de neuk is, zou ik iemand anders zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven