Wat moet ik hiervan denken? [Lege OP]

08-05-2024 00:05 59 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weg wegens herkenbaarheid
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-05-2024 12:12
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
93.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
In mijn relatie moet dit kunnen. Maar ga ik eventueel drama niet op de dag zelf laten aankomen. Dat hebben we dan allang uitgesproken. Getrouwd zijn heeft er geen hol mee te maken en dat vind ik wel een 🚩argument. Alsof je nu niet serieus genoeg bent?

Waarom is dat uitspreken bij jullie niet (voldoende) gebeurd?
logingedoe wijzigde dit bericht op 08-05-2024 00:14
26.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij wil zich niet verantwoorden en jullie zijn geen getrouwd koppel? Dat is serieus de hele reikwijdte van zijn antwoord? Daar zou ik wel hele grote moeite mee hebben.

Logeerpartij zou afhangen van de context. Komt dit opeens uit de lucht vallen, doen ze dit al jaren zo vriendschappelijk. Geeft ze een feestje, blijven er ook andere mensen slapen omdat ze dan niet dronken naar huis hoeven te rijden etc? Het waarom zou voor mij best belangrijk zijn.

Als ze hem een paar flirterige appjes heeft gestuurd en hem met een vaag verhaal bij haar heeft uitgenodigd, dan zou ik er wel issues mee hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou het niet leuk vinden. Aan de andere kant, als ze iets willen doen samen, dan doen ze het toch wel en is daar niet per se dit logeerpartijtje voor nodig. En ik ben het ook wel weer met je vriend eens, dat je hem niks kan verbieden en hij zich niet hoeft te verantwoorden voor zoiets. Ook niet als je wel getrouwd zou zijn trouwens, ik zie niet in wat wel of niet getrouwd ertoe doet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou hier wel moeite mee hebben.

Wat is de reden dat hij daar blijft slapen? Is het de opzet omdat het gezellig is, of wil hij drinken en kan dan niet meer naar huis rijden?

Zijn reactie zou me het meest storen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Weg wegens herkenbaarheid
proetel wijzigde dit bericht op 08-05-2024 12:20
82.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb dit bericht hier al een keer eerder gelezen maanden geleden. 🙄 Waarom hetzelfde topic nog een keer openen?

Dat gezegd hebbende zou ik er wel wat van vinden. Mijn partner hoeft zoiets echt niet te flikken, al helemaal niet als er een seksueel verleden aan kleeft
Alle reacties Link kopieren Quote
Jullie zijn dan geen getrouwd koppel maar wat voor beeld heeft hij dan wel bij jullie relatie? Latten doet toch niets af aan exclusiviteit? Of toch wel?

Natuurlijk heeft hij geen logeerpartijtje nodig om vreemd te gaan maar dat ter zijde. Ik weet verder niets van jullie relatie maar als mijn vriendin middernacht topics gaat openen op Viva omdat ik zonodig bij een ex-scharrel moet logeren, dan doe ik sowieso iets verkeerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ophalen? Ben je z'n moeder ofzo?
Alle reacties Link kopieren Quote
Pimpelmeesje87 schreef:
08-05-2024 00:53
Ophalen? Ben je z'n moeder ofzo?
:HA: een taxi had hij ook kunnen nemen natuurlijk.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Weg wegens herkenbaarheid
proetel wijzigde dit bericht op 08-05-2024 12:21
90.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou daar ook niet blij mee zijn.
Getrouwd zijn of niet heeft daar helemaal niks mee te maken.
Jullie zijn in een relatie samen.
Hij wil zich niet verantwoorden: slecht teken. Hij wil zijn eigen gang gaan. En als jij daar wat van vindt dan heb je pech gehad.
Hij neemt jouw gevoelens zeker niet serieus.

Sorry to say that.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij zet jou vandaag voor het blok. Dat is niet zo sympathiek eb zou ik moeilijk verteren van mijn partner.

Dat slapen bij iemand vind ik geen punt en mijn partner ook niet. Maar dit voelt funny. De manier waarop zou me dwars zitten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Weg wegens herkenbaarheid
proetel wijzigde dit bericht op 08-05-2024 12:21
93.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Jij moet iets met die enorme paniek. Dat is wel een erg heftige reactie. En hem straffen voor wat een ander je heeft aangedaan is niet oké. Het lijkt me voor jezelf op lange termijn ook onthoudbaar. Een flinke irritatie is wel op zijn plek.

En verantwoording, verantwoording. Gewoon overleg. Mijn ex moest er aan wennen dat ik graag wel wilde weten wat hij ongeveer van plan was/waar hij mee bezig was, maar dat dat nooit betekende dat hij toestemming moest vragen ofzo.
Ik ben niet van toestemming geven. Maar niet geïnformeerd/buitengesloten voelen, vind ik niet oké.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het raar en zou het niet accepteren dat mijn partner bij een andere vrouw blijft slapen. Dus ik snap wel dat jouw alarmbellen gaan rinkelen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou dit ook niet fijn vinden. Als mijn partner het dan toch zou doen en zou zeggen; ik hoef geen verantwoording af te leggen, zou het voor mij sowieso klaar zijn. Een partner hoort ook rekening met je gevoelens te houden en niet met drank te veel op bij een ex-n**kertje te 'slapen'. Bij mij zou het over en uit zijn. Een grensje of twee te ver
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier zou het hele verhaal toch écht einde relatie betekenen.

Je blijft niet bij een ex slapen en je respecteert mijn grenzen.
Kan dat niet en wil je bovendien allerlei statements maken dan is het duidelijk dat we niet matchen.

Je zet het bovendien ook niet op een zuipen als je alleen bent met een ex, want dan weet ik ook vantevoren al waartoe dat leidt.
Iets met kat en melk.


Hoezo ben je trouwens al meer dan een jaar samen, maar had je tot vannacht het adres van zijn "beste vriendin" niet?
Ik neem aan dat als het dan toch "zijn beste vriendin" is je haar het afgelopen jaar al een aantal keer ontmoet hebt?

Ik wil gewoon weten wie de beste vrienden van mijn partner zijn, waar ze wonen, ... om zo ook een inschatting te pogen maken heb met wie en welk type mensen ik te maken heb.
(Zelfs dus al gewone vrienden. Geen exen.)
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
Wissewis schreef:
08-05-2024 03:24
Hier zou het hele verhaal toch écht einde relatie betekenen.

Je blijft niet bij een ex slapen en je respecteert mijn grenzen.
Kan dat niet en wil je bovendien allerlei statements maken dan is het duidelijk dat we niet matchen.

Je zet het bovendien ook niet op een zuipen als je alleen bent met een ex, want dan weet ik ook vantevoren al waartoe dat leidt.
de kat op het spek binden? Iets met kat en melk.


Hoezo ben je trouwens al meer dan een jaar samen, maar had je tot vannacht het adres van zijn "beste vriendin" niet?
Ik neem aan dat als het dan toch "zijn beste vriendin" is je haar het afgelopen jaar al een aantal keer ontmoet hebt?

Ik wil gewoon weten wie de beste vrienden van mijn partner zijn, waar ze wonen, ... om zo ook een inschatting te pogen maken heb met wie en welk type mensen ik te maken heb.
(Zelfs dus al gewone vrienden. Geen exen.)
Tja een relatie heb je samen en je bepaalt samen de spelregels. Ik zou daar geen zin in hebben.
Gaat u anders ondertussen even wat voor u zelf doen. (Viktor)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat je wel kan stoppen met hem je partner noemen. :hug:
Wat een vervelende kerel.
Is dit echt uit het niets?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij heeft een heel ander beeld van jullie relatie dan jij
Dus... of praten tot je het eens bent
Of... het is uit
Alle reacties Link kopieren Quote
Is dit echt een serieuze relatie die jullie hebben? Of is het dat alleen voor jou?
My illness is chronic but my tits are iconic
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou hier heel snel klaar mee zijn.
Dan kan hij lekker bij zijn ex neukertje blijven.

Wat maakt dat jij deze man nog zo leuk vindt?
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Alle reacties Link kopieren Quote
Proetel schreef:
08-05-2024 01:17
Hij zegt dat hij zich gecontroleerd voelt maar ik voel mij niet serieus genomen en snap ook totaal niet waarom iemand perse bij een ex-scharrel zou moeten slapen. Ook al is er niks gebeurd…

Het enige wat hij zegt is dat het van mijn kant uit niet ok is om er drama over te maken. Maar ik voel er mij zo slecht bij.

Met de uren die verstrijken voel ik er mij ook steeds slechter om.

Ik heb hem daarnet gebeld en hij stuurde haar adres door. Dus ik ben naar daar gereden omdat ik dacht dat hij mee zou gaaan… maar hij wou niet mee en zei dat hij hiermee een statement wou maken.
Deze relatie is over
lorrelies wijzigde dit bericht op 08-05-2024 09:13
0.51% gewijzigd
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze zijn van plan daar zo veel te drinken dat jij niet meer naar huis kan rijden? Tja....

In een LAT relatie ben je even veel een koppel als mensen die getrouwd zijn.
Maar blijkbaar vind hij zelfs niet dat jullie een relatie hebben want hij wil volledig vrij zijn in zijn doen en laten als in 'met jou geen rekening houden'
Sterkte

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven