Hoe veel bedpartners?

16-12-2023 10:47 75 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi!

Gister vroeg iemand aan mij: hoe veel bedpartners heb jij eigenlijk gehad? Ik moest eerlijk bekennen dat ik dat niet zo goed meer wist. 4 langere relaties, een paar scharrels en een paar one night stands.

Vanmorgen ben ik er toch even voor gaan zitten en wat me opviel dat ik van sommige wat spijt had dus echt gewoon geblokt had in mijn geheugen. Er popte steeds weer iemand op dat ik dacht, aaagggwgwws neeee…

Ik was al erg vroeg seksueel actief vanaf mijn 13e. Ik ben nu 32 en ik ben uitgekomen op 13 bedpartners.

Hoe zit dat bij jullie? Op internet lees ik een gemiddelde van 6 bedpartners daar ga ik dan wel flink overheen terwijl ik mezelf echt niet zie als iemand die met Jan en alleman het nest in duikt.

Ben super benieuwd naar de antwoorden 🥰
seks/hoeveel-bedparnters-hebben-jullie- ... ges/497359
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het zo nietszeggend. Als je nu nog samen zou zijn met je jeugdliefde vanaf je 13e dan had je maar 1 bedpartner, maar wel 2000x seks gehad in al die jaren. Als van je 20e tot je 27e single was geweest maar wel een seksbehoefte had, had je nu wellicht 30 bedpartners gehad, maar gedurende die 7 jaar wel maar 20x seks gehad (3x per jaar een onenightstand). En dat zou dan ineens erger zijn dan die ene bedpartner al die jaren?
Coffee is never my cup of tea
Alle reacties Link kopieren Quote
Marianneke schreef:
16-12-2023 12:39
Ik vind het zo nietszeggend. Als je nu nog samen zou zijn met je jeugdliefde vanaf je 13e dan had je maar 1 bedpartner, maar wel 2000x seks gehad in al die jaren. Als van je 20e tot je 27e single was geweest maar wel een seksbehoefte had, had je nu wellicht 30 bedpartners gehad, maar gedurende die 7 jaar wel maar 20x seks gehad (3x per jaar een onenightstand). En dat zou dan ineens erger zijn dan die ene bedpartner al die jaren?
100% mee eens!
Alle reacties Link kopieren Quote
Blondie1991 schreef:
16-12-2023 13:01
100% mee eens!
Waarom zoek je bevestiging van onbekenden?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb geen idee. Van velen weet ik niet eens meer de namen
Alle reacties Link kopieren Quote
Maakt het wat uit? Ik heb een wilde tijd gehad als twintiger, vriend heeft ook het nodige gescharreld. Ik denk dat ik wellicht de 100 wel aantik, maar ik ben al jarenlang in een monogame relatie en ook daarvoor een lange monogame relatie gehad. Als een man een issue zou maken van mijn verleden, is het niet de man voor mij.
Alle reacties Link kopieren Quote
x
coolbestfruitontbijt wijzigde dit bericht op 26-03-2024 21:29
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ergens tussen de 1 en 348.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gezien de jaren met niks, is het antwoord sowieso 'te weinig'
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind zo'n gemiddelde ook nietszeggend. Ook een cijfer zegt niet zo veel. Ik ben ook begin 30, maar pas op mijn 25e ontmaagd (ik was een heel verlegen puber/jongvolwassene). Ikheb geloof ik ook zo'n 13 partners in totaal. Waarvan 5 in het afgelopen half jaar. Ik moest even wat inhalen geloof ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het zegt inderdaad niet zoveel. Ik ben eind twintig, tussen de 30 - 40 bedpartners gehad maar ook al 100 jaar single. En inmiddels door omstandigheden al een jaar of 4 nauwelijks seks, dus ik voel me eerlijk gezegd ook weer maagd qua onervarenheid, onzekerheid en angst :hihi:
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoevaak gaat dit topic nog weer komen 😅.

Ik ben de tel kwijt overigens.
Alle reacties Link kopieren Quote
25
Alle reacties Link kopieren Quote
Vier. Met drie had ik een langdurige relatie. Een was echt een vergissing. Hoe kon ik dat nou doen! Ik schaam me nog steeds en inderdaad net als jij geblokkeerd in mijn herinnering. Gewoon stom. Wat dacht ik. Waarom verwachtte ik er iets van. Casual seks, behalve die ene, heb ik nooit gehad. Hoewel het mode was om het met iedereen en zijn paard te doen heb ik daar nooit iets aantrekkelijks in gezien.
Dan moet het maar zoals het kan
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank jullie voor de eerlijke antwoorden. Interessant wel om een beetje rond te vragen. ☺️
Alle reacties Link kopieren Quote
Meer dan 1, so to speak
Alle reacties Link kopieren Quote
Blondie1991 schreef:
26-12-2023 22:16
Dank jullie voor de eerlijke antwoorden. Interessant wel om een beetje rond te vragen. ☺️
Waarom vraag je dit niet gewoon aan vriendinnen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Blondie1991 schreef:
26-12-2023 22:16
Dank jullie voor de eerlijke antwoorden. Interessant wel om een beetje rond te vragen. ☺️
en hoe weet je, dat het Eerlijke antwoorden zijn?
Alle reacties Link kopieren Quote
Vijf (in 17 jaar) :)
Alle reacties Link kopieren Quote
1. Alleen mn man, waar ik al van behoorlijk jong mee samen ben.
1 vrijwillig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinds mijn 22e samen met mijn man (nu 32jr). Tussen 15 jr en 22 jr 11 bedpartners gehad, ff omgerekend is dat per jaar maar 1.5 man ( :mrgreen: ) en ik dook ook zeker niet makkelijk met iemand het bed in.
Dus gemiddeld 6 bedpartners in totaal in je leven lijkt me erg weinig.
Alle reacties Link kopieren Quote
In totaal 9 bedpartners (6 mannen en 3 vrouwen). Ik word binnenkort 40.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven