Hoeveel bedpartners hebben jullie (gehad)?

19-03-2023 16:50 179 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey Forummers,

Soms maak ik me ‘zorgen’ over de hoeveelheid bedpartners of met wie ik het bed heb gedeeld waarvan ik later dacht, had ik maar niet gedaan.
Hebben jullie ‘veel’ bedpartners gehad? Of wel eens spijt van de persoon? Maar die bijv. wel heel graag mag. Misschien denk ik hier te diep over na haha. Maar ben best benieuwd.

Liefs! En alvast bedankt voor de reacties.
Alle reacties Link kopieren Quote
2 bedpartners. Van de eerste geen spijt, maar was niet netjes (hij zat in een relatie en dat wist ik). Geen kinderen in het spel, en we waren 20. Toch had ik het achteraf anders gedaan. Met nummer 2 ben ik inmiddels 10 jaar samen
Alle reacties Link kopieren Quote
TO begint, dus hoeveel heb jij er gehad?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Duizenden
Hoeveel heb jij er gehad To?
6 en op weg naar 7 :proud:
Maar wat boeit dat? Bedoel zegt echt niks, veel of weinig? Niemand weet dat over het algemeen toch ook? Hoeft niet op je cv.
Ik gok dat ik sowieso de 10 nog wel ga halen :cheer:
anoniem_6458a8d7e9653 wijzigde dit bericht op 19-03-2023 17:04
77.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb nooit spijt van een bedpartner, waarom zou ik? Ik kies zelf uit met wie ik naar bed wil en op dat moment is het altijd leuk! Ook als ik degene daarna niet meer zie of het vervelend eindigt. Spijt van dat moment heb ik nooit.

Ik ben de tel kwijt maar gok ergens rond de 40/50? Ik ben bijna 50 en al 10 jaar single.
eidde wijzigde dit bericht op 19-03-2023 19:36
Reden: Het waren er toch wat minder
0.78% gewijzigd
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk meer dan 30. Helemaal geen spijt van, al zaten er ook waardeloze tussen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eidde schreef:
19-03-2023 17:02
Ik heb nooit spijt van een bedpartner, waarom zou ik? Ik kies zelf uit met wie ik naar bed wil en op dat moment is het altijd leuk! Ook als ik degene daarna niet meer zie of het vervelend eindigt. Spijt van dat moment heb ik nooit.
Dit. Er zitten er tussen die ik net zo goed had kunnen laten, maar dat weet je niet van tevoren natuurlijk. Ik vind niet dat het aantal iets over mij zegt, al helemaal niet in negatieve zin, dus heb daar verder geen spijt van ofzo. Afhankelijk van je definitie van seks zit ik tussen de 20 en 40 bedpartners, het precieze aantal weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pillenpot schreef:
19-03-2023 17:02
Hoeveel heb jij er gehad To?
8/9
Alle reacties Link kopieren Quote
Handvol en al 13 jaar samen met de laatste :lol:
Voor iedereen een groene tuin
lobidabasi schreef:
19-03-2023 17:18
8/9
Dat is niet zoveel toch? En spijt, ach, dat hoef je niet te hebben. Je leert van ervaringen waarvan je later denkt "had ik beter niet kunnen doen".
Alle reacties Link kopieren Quote
Daar vraag je me wat. Minder dan het aantal vingers van één hand in ieder geval.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren Quote
Een stuk of 6 volgens mij. Ik ben 40 en momenteel bijna 16 jaar samen met de laatste in dat rijtje. En spijt? Nee, ik wou het telkens zelf ook, en ik heb ervan genoten (nu ja, bij de meeste dan toch... 😁) dus waarom zou ik? 😁

Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor, seks hebben is toch heel erg normaal? Zolang alles met wederzijdse toestemming gebeurd en je er niemand anders mee kwetst, niet teveel over nadenken en gewoon genieten!
nat1983 wijzigde dit bericht op 19-03-2023 18:18
51.41% gewijzigd
The great pleasure in life is doing what people say you cannot do.
Alle reacties Link kopieren Quote
8 bedpartners
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom zorgen maken over aantal bedpartners?
Het is maar seks he?

Ik heb zelf maar één bedpartner gehad. Vroeg verkering op mijn 16de en 31 jaar later nog steeds samen.
Dat vind ik pas jammer soms. Ik zou soms willen dat ik meer rondgekeken had, meer had uitgeprobeerd en dat ik mijn huidige partner pas zes of zeven jaar later was tegengekomen.
Alle reacties Link kopieren Quote
2 inclusief mijn man. ;)

Voor mij heel logisch, want ik kan seks en liefde absoluut niet scheiden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoezo spijt? Of je het 3 x per week met je eigen partner doet, of 3 x per jaar als vrijgezel met een ander - en 5 jaar of langer single bent....
Ik ben de tel al jaren kwijt. En spijt, ja er zitten er wel een paar tussen die tegen vielen of eigenlijk helemaal niet de eer waard waren. Ach ja, zo gaat dat als je regelmatig casual seks hebt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Stuk of 20, een aantal in een relatie maar ook wel behoorlijk wat one night stands.

Zou niet weten waarom ik me daarvoor moet schamen. Ik heb ook geen spij, de een was beter dan de ander maar dat resulteert nooit in spijt.
Eidde schreef:
19-03-2023 17:02
Ik heb nooit spijt van een bedpartner, waarom zou ik? Ik kies zelf uit met wie ik naar bed wil en op dat moment is het altijd leuk! Ook als ik degene daarna niet meer zie of het vervelend eindigt. Spijt van dat moment heb ik nooit.

Ik ben de tel kwijt maar gok ergens rond de 60? Ik ben bijna 50 en al 10 jaar single.

Eens!

Ik ben de tel kwijt, althans het precieze aantal. Ik denk rond de 25 ofzo? Schamen doe ik me in ieder geval nergens voor. Heb leuke en minder leuke ervaringen. Wel lekker geëxperimenteerd op het gebied van seks ook met mijn man. Genoeg om te weten wat ik wel wil, wat ik niet wil en niks meer wat ik ooit nog wil proberen.
anoniem_65c29b33320d9 wijzigde dit bericht op 19-03-2023 18:58
20.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet het eigenlijk niet zo precies. En eigenlijk interesseert het me niet meer.

Toen ik student was, maakte ik me er nog wel druk om; of ik er niet te weinig of te veel had. En of mijn vriendje destijds niet te veel 'vergelijkingsmateriaal' zou hebben en of ik dan wel mooi en leuk genoeg was. Maar inmiddels ligt die onzekerheid ver achter me.
Alle reacties Link kopieren Quote
Stuk of 35.
Ik schaam me er niet voor en heb ook nergens spijt van. Wel keuzes/dingen waarvan ik achteraf concludeerde dat het niet he!emaal verstandig was (eerste keer was ik er eigenlijk nog niet aan toe) of dat het niks voor mij was (seks zonder connectie), maar dat zie ik allemaal als leermomenten.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
1 dit jaar 40 jaar getrouwd
Alle reacties Link kopieren Quote
6. De laatste 15 jaar met dezelfde.
Maar ik ben misschien op weg (legaal) naar nummer 7.

Ik vond het toen ik 24 of zo was wel veel belangrijker dan nu. Ik was van 1 partner van 6 jaar relatie in anderhalf jaar tijd naar 6 partners gegaan en ook al waren het fijne ervaringen, toch had ik zoiets van: ik wil niet dat het meer wordt dan dit want ik schaamde me een beetje. Ik vond het een beetje goedkoop voelen of zo. Seks is niet iets wat je zomaar doet, dat hoort niet.

Nu ben je een stukje ouder en wijzer en hecht ik er helemaal niet meer zoveel belang aan.

Er was een bedpartner waar ik me een beetje te snel door heb laten meeslepen. Een eenmalige vrijpartij. Niet slecht, maar had ook geen toegevoegde waarde.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven