Minnaar, deel 29.

09-05-2015 18:23 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

.
Ik denk omdat ik de afspraak van afgelopen vrijdag moest afzeggen. Vond hij niet leuk. Hij zou m'n kinderen wel even laten weten wie hun moeder echt is. Hij is vrijgezel als hij zich wil laten vollopen heb ik geen probleem mee.

Ik moet zeggen dat ik er wel onderste boven van ben. Wie kan je dan wel vertrouwen?
Roos zo zie ik het ook, ik gun ook de kinderen nog zo lang het kan een normaal gezin. De sfeer is goed momenteel. Mijn man had nog wel moeite met de situatie maar ik heb het idee dat hij zich er bij neer heeft gelegd. Hij wil het nog steeds niet weten als ik een date heb en ik zorg dat hij het niet merkt en dat gaat best goed. Het zou wel veel makkelijker zijn als hij ook die behoefte zou hebben maar dat heeft hij niet. Hij wil eerst alles in zijn hoofd op orde hebben en dat snap ik wel alhoewel ik het betwijfel of hij het dan wel zou doen.

We hebben, toen we die afspraken maakten, ook gezegd, we zien wel waar we uitkomen. We hebben eigenlijk allebei geaccepteerd dat hier een eind aan komt, we weten alleen niet wanneer. We vinden het erg moeilijk tegenover de kinderen. Een van de kinderen zei laatst, ik ben zo gelukkig want we hebben zo'n fijn gezin. Dat komt wel binnen moet ik zeggen.
Dragon wat een moeilijke situatie. Het zou wel heel laf van hem zijn als hij je kinderen hierin betrekt. Hij heeft niks te verbergen natuurlijk en zo denkt hij sterk te staan, zeker geen fijn idee maar aan de anderen kant wint hij er niks mee als hij dat zou doen, hij zou je er zeker niet mee terug krijgen.
Wat heftig zeg, ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit mijn fb gegevens zou geven aan mijn minnaar.
Amante dat is toch niet zo moeilijk als je iemand zijn naam weet en als je elkaar al zolang ziet is dat toch normaal. Mijn ene minnaar gaat ook vreemd en ik weet veel meer dan alleen zijn naam, een kwestie van vertrouwen vind ik.
Pearl mij teveel risico dan kan hij mijn familie achterhalen collega's vriendinnen etc. Dat komt voor mij echt veel te dichtbij..
Wel dichtbij maar een achternaam is zo te vinden op FB.

Ik kan alleen maar afwachten
Hallo, ik ben hier nieuw en het is best herkenbaar wat jullie vertellen.

Ook ik heb dus een minnaar, terwijl we allebei een relatie hebben. We kennen elkaar al erg lang en er is altijd een spanning tussen ons geweest. Ik heb een relatie van 9 jaar en in die tijd zijn minnaar en ik elkaar een aantal keren tegen gekomen dat we ons behoorlijk moesten inhouden. Ongeveer een jaar geleden kwamen we elkaar weer tegen en de spanning tussen ons werd alleen maar groter. Die avond is ook het een en ander gebeurt. Sindsdien spreken we regelmatig af, ongeveer 1x in de 4 a 5 weken. Het rare is misschien wel dat ik me totaal niet schuldig voel tegenover mijn man. Terwijl ik nooit had gedacht dat ik vreemd zou kunnen gaan. Wie heeft dit nog meer?
quote:Dragon99 schreef op 07 september 2015 @ 22:04:

Wie kan je dan wel vertrouwen?Kan je man jou vertrouwen?
Ladlips,ik kan je daar niks over zeggen,ben zelf nog nooit vreemd gegaan binnen een relatie.Mijn ex wel en dat vond ik niet leuk

Ik vertrouw mijn minnaar 100% als ik ook maar enige twijfel had zou ik er niet eens meer aan beginnen.
ladips, hier ook niet echt schuldgevoel. Ik denk dat het voor mijn 1 veel leuker is geworden sinds er een 2 in t spel is waar hij niets van weet...

Bekendheid. Mijn 2 weet me ook te vinden en mn kinderen ook. Hij is nu weer vrijgezel, dus voor hem is het wel minder erg, maar hij staat heel goed aangeschreven en is redelijk bekend in bepaalde kringen dus voor zijn zaken zou het ook heel slecht zijn als hij zich zou gaan misdragen.. en ik denk zomaar dat hij er nog makkelijker mee zou kunnen stoppen dan ik. Hij is 10 jr ouder en iets geharder in het relatiegebeuren.
Dragon, ik ben vrij goed van vertrouwen enerzijds en heb een redelijk gezond wantrouwen anderzijds, ik heb wel echt een kijkje op alcoholmisbruikers. Wat iemand doet in zijn vrije tijd is zijn zaak maar ik ga met een grote boog om veeldrinkers heen. Je kan nu inderdaad alleen maar afwachten.

VanDreeswijk heeft wel een punt trouwens, hoe betrouwbaar ben je nu eigenlijk zelf?

Ladips, ik ken maar weinig lui die vrolijk het bed in duiken met een andere terwijl ze kapot gaan van schuldgevoel. Zou ook een beetje een gekke combi zijn vind je niet?

Vaak onderdruk je het schuldgevoel of je hebt allerlei excuses voor jezelf bedacht zodat je jezelf dit kan toestaan.

Het schuldgevoel komt vaak wel ineens als het vreemdgaan aan het licht komt. Heel vreemd.
.
Ik heb ook wel vrij goede alarmbellen. Ik moet iemand wel kunnen vertrouwen wil ik er ooit seks mee hebben. Alle minnaars weten mijn naam en een enkele is ook wel hier thuis geweest en ik bij hem. Ik zou het echt heel naar vinden om niet open te kunnen zijn met mijn eigen minnaar. Veeldrinkers heb ik dan ook niks mee.
Wat een engerd Dragon, brrr. Hopelijk was het meer bluf van hem, maar het zegt wel genoeg over hem. Hopelijk houdt hij zich koest.

Minnaar en ik kennen elkaars privé-leven zeker wel, wat dat betreft zijn we ook wel kennissen. Maar we hebben allebei evenveel te verliezen als het uitkomt, dus daar houd ik me maar aan vast. Sowieso schat ik hem niet zo rancuneus in.

Schuldgevoel heb ik ook niet, ben gestopt met mezelf af te vragen waarom niet. Het is ook lastig uit te leggen. Voel me vaak wel 'naar' als ik na een paar uur hotel naar huis rijd en dan die eerste momenten binnen kom. Ben dan altijd bang dat no1 iets ziet of ruikt.
Ik vond het altijd zo moeilijk om niet met een smile tot achter mijn oren te vertrekken en thuis te komen. Als een kat die van de room heeft gesnoept... Zo opgewekt en vrolijk dat het volgens mij wel moest opvallen.

Schuldgevoel niet, totaal niet. Wel een schuldgevoel over het feit dat je je niet schuldig voelt...
Elk einde is een nieuw begin
quote:Minniemous1981 schreef op 08 september 2015 @ 09:55:

Wel een schuldgevoel over het feit dat je je niet schuldig voelt...

Ik moet na een ontmoeting met no2 ook altijd wel even tot mezelf komen, ga dan eerst een extra stuk rijden of even ergens zitten voordat ik naar huis ga. Anders ben ik echt bang dat het op m'n voorhoofd geschreven staat.
Druk hier

Een open relatie is niet allemaal pais en vree hoor. Het is een gewone relatie, net als iedere andere, met onze eigen ups and downs. Alleen leggen we elkaar geen beperkingen op. Als er discussie is, gaat het zelden over het 'open' stukje, maar over allerlei andere dingen. Over verdeling van zorgtaken, het huishouden, teveel focus op werk enz. Af en toe staan hier ook wel van die paarse olifanten in de kamer die we allebei zien en waar we omzichtig omheen lopen, totdat een van ons er aan toe is om daarover het gesprek aan te gaan. Ik heb geen enkele behoefte om daarover hier te schrijven en beperk me tot het minnaren. En ook dat is zeer regelmatig niet hallelujah. Onze volgende geplande date gaat bijvoorbeeld niet door :( En dan kan het ivm verschillende werk/vakantieperikelen zomaar weer een paar weken duren.

Look: blikjes verzamel ik vaak op momenten dat ik teveel vrije tijd heb en te weinig aandacht krijg. Dan gooi ik mijn profiel weer van pauze en rollen ze weer binnen. Er zitten nu echt een paar hele leuke en lekkere bij, maar nu heb ik het met diverse dingen echt te druk en heb ik gewoon geen tijd voor ze. Of ik op een nieuwe 1,5 zit te wachten? Nou nee, niet echt. Hij schopte mijn gevoelsleven wel behoorlijk overhoop en dat zie ik niet zitten nu.
Hier kan ik gelukkig ook heel open zijn.
Hoi Ladips! Hier ook geen schuldgevoel nee, en sinds ik aan twee vriendinnen over mijn minnaar heb verteld voel ik me ook daar niet meer rot over.

Ik heb net zo'n heerlijke date-ochtend gehad! Uitgebreid gesekst bovenop een duin en daarvoor en daarna heel fijn gekletst en gezoend. We zijn verbonden in onze eigen wereld en dat vind ik heel fijn. Ik geniet hier meer van dan van gewoon sex met een lekkere man. Lijk wel een soort hippie nu met twee liefdes, mijn eigen vriend en mijn minnaar. Wil geen van beide inruilen.

Ik kan me nu even niet voorstellen waarom ik ook nog hengel met de minnaar van vrijdag, maar ik weet inmiddels dat als deze gelukswolk weer neerdaalt dat ik weer om aandacht verlegen zit. Voor nu bloos en gloei ik gewoon lekker na
Klinkt lekker Beterdanooit!

Hoe passen jullie je dates in binnen je dagelijks leven? Voor een snelle date kan ik nog wel een smoes bedenken, maar een hoteldate is toch lastiger. En zoveel vakantiedagen heb ik niet...
Ik ben zzp'er en denk wel eens dat dit de ware reden is waarom ik ooit wilde freelancen Ik spreek dus meestal overdag af. Hoteldate was vorige week overdag en volgende week donderdag ook. Af en toe spreek ik 's avonds af en dan zeg ik dat ik met een collega/vriendin ga eten. Zij zitten in het complot en vinden het ok, vriend kent ze alleen van naam en zo gaat dat wel prima.

Ik broed nu op een plannetje om een keer met minnaar een nachtje weg te gaan en dan naar een concert of zo, met hotel daarna. lijkt me heerlijk.

Minnaar en ik weten veel van elkaar. achternaam, waar we werken, straatnaam, e-mail, maar zijn geen vrienden op FB. Ik vertrouw hem wel, ook omdat hij mij zijn diepste geheim heeft verteld. we hebben allebei evenveel te verliezen en dat geeft wel een veilig gevoel.
Ik sprak ook vaker af met een vriendin dan in werkelijkheid om 's avonds weg te kunnen, verder moeten we op vrijdag niet zo lang werken en dan zorgen een paar uur verlof voor een vrije namiddag.

1 date om de 2/3 weken was zo wel de max.
Elk einde is een nieuw begin
ZZP'r zijn is wel ideaal dan ja! Als ik 's avonds afspreek gebruik ik ook een vriendin die op de hoogte is als excuus, maar ik vind dat wel lastiger.
Lekker als je zelf je tijd kan indelen...

Ik werk parttime en ik spreek dus af op mijn vrije dag. Mijn minnaar is eigen baas en kan zo ook een afspraak met mij inplannen. Alleen jammer dat het zo'n druk baasje is...☺️

Hij wil me elke 4 weken zien, maar soms zit er door omstandigheden of doordat hij het zo druk heeft, veel langer tussen.

Ik heb een vriendin in vertrouwen genomen, maar ik vind het te ver gaan om haar te moeten laten liegen als hiernaar gevraagd wordt.

En schuldgevoel....heb ik niet tegenover mijn man. Dit is mijn ding; ik geniet met volle teugen van de aandacht die ik thuis niet, maar van minnaar wel heel veel krijg en ik denk dan: er zijn veel ergere dingen.

Spijt heb ik zeker niet, maar je kunt beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt, dan spijt hebben van dingen die je niet gedaan hebt in je leven!
Ik ging eerst naar een vriend van mij toe en mijn vriendin weet dan dat ik laat thuis kom . En dan blijf ik een tijdje bij die vriend en dan ga ik naar mijn minnares toe. Goed gebruik maken van vrienden zonder dat ze het weten.

Op mijn werk zijn ze streng wat overuren betreft, dus die smoes kan ik nooit gebruiken jammer genoeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven