Minnaar
zondag 25 januari 2009 om 16:16
quote:stewardess schreef op 25 januari 2009 @ 15:49:
Ik kan het me wel voorstellen dat het moeilijk is om het letterlijk te zeggen. Sommige mannen zijn nou eenmaal ongevoelig voor bepaalde hints. (vrouwen trouwens ook).Mee eens. Bepaalde mensen (m of v) zijn ongevoelig voor bepaalde opmerkingen. Het lijkt er dan wel eens op dat, hoe duidelijker je wordt, des te meer vormen van doofheid ze gaan vertonen. En dat kan dan behoorlijk lastig zijn. Kwestie van niet wíllen luisteren en ergens tegen beter weten in op hopen.
Ik kan het me wel voorstellen dat het moeilijk is om het letterlijk te zeggen. Sommige mannen zijn nou eenmaal ongevoelig voor bepaalde hints. (vrouwen trouwens ook).Mee eens. Bepaalde mensen (m of v) zijn ongevoelig voor bepaalde opmerkingen. Het lijkt er dan wel eens op dat, hoe duidelijker je wordt, des te meer vormen van doofheid ze gaan vertonen. En dat kan dan behoorlijk lastig zijn. Kwestie van niet wíllen luisteren en ergens tegen beter weten in op hopen.
zondag 25 januari 2009 om 16:42
quote:datmeenjeniet schreef op 25 januari 2009 @ 15:39:
[...]
nou dat bedoel ik dus..................sommige mannen nemen nu eenmaal geen genoeg met vage afwijzingen.
niks geen...ik moet nu echt de was ophangen en dat soort lulverhalen.
gewoon zeggen...hee vriend, het was zwaar kut man, en nou opdonderen met je vervelende gedoe.
ik word schijtstrontziek van je ........slappe lul dat je er bent.
ga lekker bij je moeder de kachel uitpissen, maar val mij niet meer lastig
Ik moet hier echt heel erg om lachen, maar ik geloof toch niet dat ik hem dit zo ga vertellen....
(Alhoewel, als hij nog langer blijft aandringen, lijkt dit misschien wel een ideale oplossing....)
[...]
nou dat bedoel ik dus..................sommige mannen nemen nu eenmaal geen genoeg met vage afwijzingen.
niks geen...ik moet nu echt de was ophangen en dat soort lulverhalen.
gewoon zeggen...hee vriend, het was zwaar kut man, en nou opdonderen met je vervelende gedoe.
ik word schijtstrontziek van je ........slappe lul dat je er bent.
ga lekker bij je moeder de kachel uitpissen, maar val mij niet meer lastig
Ik moet hier echt heel erg om lachen, maar ik geloof toch niet dat ik hem dit zo ga vertellen....
(Alhoewel, als hij nog langer blijft aandringen, lijkt dit misschien wel een ideale oplossing....)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
zondag 25 januari 2009 om 16:51
Je kan toch gewoon zeggen dat je niet meer af wilt spreken, zonder direct te zeggen dat het 10 keer niks was? Dan moet hij wel een flinke plaat voor zijn hoofd hebben om de hint niet op te pikken. Tegelijkertijd is het niet al te pijnlijk. Als je zegt dat je niet kan omdat je te druk bent met "werken, boodschappen doen, het gras maaien, de was ophangen, de hal aanvegen....." blijft hij hopen dat het er nog een keer van komt als je klaar bent met "werken, boodschappen doen, het gras maaien, de was ophangen, de hal aanvegen....."
zondag 25 januari 2009 om 20:10
Hmmm, dat grasmaaien had inderdaad wel een tipje van de sluier voor hem op kunnen lichten ja...
Ik heb een date staan, maar niet snel genoeg naar mijn zin. Is begin volgende week. We hebben er alle twee ontzettend veel zin in dus ik verwacht na afloop geen mailtjes over grasmaaien te krijgen.
Ik heb een date staan, maar niet snel genoeg naar mijn zin. Is begin volgende week. We hebben er alle twee ontzettend veel zin in dus ik verwacht na afloop geen mailtjes over grasmaaien te krijgen.
anoniem_78900 wijzigde dit bericht op 25-01-2009 20:25
Reden: typefouten
Reden: typefouten
% gewijzigd
zondag 25 januari 2009 om 20:23
zondag 25 januari 2009 om 21:45
zondag 25 januari 2009 om 21:54
zondag 25 januari 2009 om 21:58