Seks
alle pijlers
oh jee.. ik ben slecht in bed.. tips?
woensdag 11 juni 2008 om 13:15
Ik heb nu ongeveer 1,5 jaar een relatie, en de laatste tijd begint mijn vriend te zeuren dat de seks slecht is. Ik ben nogal passief van nature. Ben nu 22, en ben zo'n 7 jaar bezig met seks. Het komt erop neer dat hij altijd het initiatief moet nemen. Ik mis gewoon het lef om initiatief te tonen. Echt heel stom. Het is echt een leuke vent en hij doet echt supergoed zijn best. Ik word echt super in de watten gelegd. Ik voel me ook echt heel stom, omdat ik gewoon nooit zoveel voel in bed. Ja, ik weet wel dat veel vrouwen dat hebben. Maar toch denk ik soms "Als dit het is, dan laat ook maar".. Eerlijk gezegd was ik al blij dat ik na 1,5 jaar klaar kon komen tijdens de seks door mezelf te helpen. Maar als ik dat niet doe dan lukt het ook niet. En altijd de vib mee in bed, dat vind ik echt sneu voor mijn vriend. Hij heeft een ex gehad die wel alles fantastisch voelde, dus hij moest echt "afkicken" met mij. Ik durf me gewoon niet echt te laten gaan. In mijn hoofd ben ik altijd bezig, en ik weet niet hoe ik de knop om moet zetten zodat ik echt kan genieten! We proberen wel verschillende standjes enzo. Hij vindt dat geen verbetering, maar ik vind het wel fijner. Het lijkt wel alsof ik per se iets extra's te doen moet hebben Je zult me ook echt nooit horen kreunen ofzo. Ik vind het gewoon moeilijk om "terug te vrijen", en weet niet zo goed wat ik eraan moet doen.
Ook heb ik weinig zin, maar dat kan ook komen omdat ik aan de Nuvaring ben. Ik denk er dan ook over om aan het spiraaltje te gaan.
Zijn er meer mensen die dit kennen, of mensen die "lef missen"? Ik voel me afentoe best stom. Ik ben nog jong, ben helemaal niet lelijk of dik. Heb een vrije opvoeding gehad wat seks betreft. Dus daar ligt het niet aan.
Misschien moeten we maar weer vooraan beginnen. Opnieuw elkaar leren zoenen en strelen en dan pas "all the way".. Wat denken jullie?
Ook heb ik weinig zin, maar dat kan ook komen omdat ik aan de Nuvaring ben. Ik denk er dan ook over om aan het spiraaltje te gaan.
Zijn er meer mensen die dit kennen, of mensen die "lef missen"? Ik voel me afentoe best stom. Ik ben nog jong, ben helemaal niet lelijk of dik. Heb een vrije opvoeding gehad wat seks betreft. Dus daar ligt het niet aan.
Misschien moeten we maar weer vooraan beginnen. Opnieuw elkaar leren zoenen en strelen en dan pas "all the way".. Wat denken jullie?
woensdag 11 juni 2008 om 13:29
Sex is iets was je samen doet, samen beleeft. Dus dat hij goed is en jij niet, dat lijkt me een vreemde situatie. Je bent samen goed of niet, niet apart van elkaar. En wat is dat nou voor geleuter dat hij moest afkicken, als zijn ex zo geweldig was in bed dan blijft hij het toch lekker met haar doen?! Wat zijn dat voor opmerkingen van hem? Het grootste gedeelte van de vrouwelijke helft van de wereldbevolking raakt niet in extase van louter gepenetreerd worden. Ik geloof er dan ook geen moer van dat zijn ex alles helemaal geweldig voelde door alleen zijn l*l. Ik zou ook niks aan sex vinden als een vrijpartij voornamelijk duwen en in andere standjes duwen is. Elkaar masseren, likken, aaien strelen etc. En waar wat en hoe moet je voor jezelf uitvinden. Als jullie deze moeite niet in elkaar steken, dan zul je ook nooit in vuur en vlam raken van een vrijpartij. Als je dat een keer meemaakt ga je vanzelf initiatief tonen, dan wil je meer. En mijn vriend moet altijd wat meer tijd en energie steken in mij dan ik in hem, doodeenvoudig omdat een vrouw wat langer nodig heeft om op te warmen. Ik denk dat zijn ex een geweldige actrice was in bed... Zeg dat maar tegen hem.
woensdag 11 juni 2008 om 13:31
Soppie300, wat vindt je vriend leuk in bed? Het valt me namelijk op dat hij ook wat negatief tegenover jou is. Hij vindt verschillende standjes geen verbetering. Hij vind dat je je meer moet laten gaan. Hij vind de sex slecht.
Wat ziet hij als verbeter punten? Praat daar eerst eens over
Zonder idee wat je "fout" doet is er ook geen verbetering mogelijk.
en zoals iemand hier al zei: sex doe je met zijn 2en en dus ligt het heus niet alleen aan jou!
Wat ziet hij als verbeter punten? Praat daar eerst eens over
Zonder idee wat je "fout" doet is er ook geen verbetering mogelijk.
en zoals iemand hier al zei: sex doe je met zijn 2en en dus ligt het heus niet alleen aan jou!
anoniem_58359 wijzigde dit bericht op 11-06-2008 13:32
Reden: offtopic weggehaald en wat toegevoegd
Reden: offtopic weggehaald en wat toegevoegd
% gewijzigd
woensdag 11 juni 2008 om 13:33
woensdag 11 juni 2008 om 13:44
De enige keer dat ik slecht in bed was (en inderdaad op den duur passief op mijn rug lag en aan Engeland dacht), was toen ik een vriend had die... nou ja, laten we het erop houden dat hij uiteindelijk concludeerde dat ik frigide ben. Op het laatst was ik dat ook - ik walgde zelfs van mijn eigen lichaam.
Aangezien ik met elke volgende vriend meer en vaker zin had dan hij, kunnen we concluderen dat ik in ieder geval niet frigide ben. En ik geniet ook weer van mijn lichaam en vrijen, dus no problemos hier.
Dus misschien moeten we eens kijken wie nu eigenlijk een probleem heeft: Jij of je vriend?
En wat Carlice zegt: Vrijen is teamwork. Je kunt als team functioneren of niet functioneren, maar het succes van een team is nooit te herleiden op maar 1 speler.
Aangezien ik met elke volgende vriend meer en vaker zin had dan hij, kunnen we concluderen dat ik in ieder geval niet frigide ben. En ik geniet ook weer van mijn lichaam en vrijen, dus no problemos hier.
Dus misschien moeten we eens kijken wie nu eigenlijk een probleem heeft: Jij of je vriend?
En wat Carlice zegt: Vrijen is teamwork. Je kunt als team functioneren of niet functioneren, maar het succes van een team is nooit te herleiden op maar 1 speler.
woensdag 11 juni 2008 om 13:46
woensdag 11 juni 2008 om 13:48
Lieve soppie (ha ha ha grappige naam in deze context)
Waarom is het sneu voor je vriend als jij een vibrator meeneemt in bed. Kan ook een verrijking zijn hoor met speeltjes!!
Je zou het ook kunnen omdraaien, schijnbaar is hij niet goed genoeg in bed om jou echt te laten genieten.
Het lijkt me erg vervelend om de hele tijd het gevoel te hebben iets te moeten presteren, misschien (makkelijk praten hoor) helpt het als je wat minder moet van jezelf! En dan lig je eigenlijk ook nog met z'n drieen in bed (want ex-vriendin in je achterhoofd).
Laat al die druk eens los en ga eens bij jezelf na waar jij echt van geniet en probeer daarover eens te praten met je vriend.
liefs,
eve
Waarom is het sneu voor je vriend als jij een vibrator meeneemt in bed. Kan ook een verrijking zijn hoor met speeltjes!!
Je zou het ook kunnen omdraaien, schijnbaar is hij niet goed genoeg in bed om jou echt te laten genieten.
Het lijkt me erg vervelend om de hele tijd het gevoel te hebben iets te moeten presteren, misschien (makkelijk praten hoor) helpt het als je wat minder moet van jezelf! En dan lig je eigenlijk ook nog met z'n drieen in bed (want ex-vriendin in je achterhoofd).
Laat al die druk eens los en ga eens bij jezelf na waar jij echt van geniet en probeer daarover eens te praten met je vriend.
liefs,
eve
woensdag 11 juni 2008 om 13:50
Je vriend is tot het besluit gekomen dat jij nooit zijn verwachtingen zult kunnen inlossen op seksgebied. Dat kan door recent vergelijkingsmateriaal, door herinneringen aan iemand waarmee het wel goed ging of zo maar als resultaat van een relatie-evaluatie. Dat hij zijn frustraties naar jou naar buiten brengt betekent dat hij er al een tijdje mee zit. Volgens mij is dit een voorbode van een einde-verhaal aankondiging.
Je zou nog kunnen proberen actiever en inventiever te zijn maar dan moet je er ook echt achter staan en het volhouden: een tijdelijke opleving van afgedwongen gedrag is het laatste wat jij én hij wil.
woensdag 11 juni 2008 om 13:51
Jullie hebben helemaal gelijk, het is inderdaad een kwestie van interpreteren en ik had even beter moeten lezen. Sorry Soppie!
On topic: Soppie, laat je niet overdonderen door opmerkingen over z'n Superseksex, hij is nu met jou en niet met haar. Voor jou werkt hop-d'r-op niet en je vriend moet daar nog even goed van doordrongen worden. Je bent geen robot die hij naar believen even aan en uit kan zetten....(had die ex van 'm toevallig altijd zo'n opengesperde mond )
On topic: Soppie, laat je niet overdonderen door opmerkingen over z'n Superseksex, hij is nu met jou en niet met haar. Voor jou werkt hop-d'r-op niet en je vriend moet daar nog even goed van doordrongen worden. Je bent geen robot die hij naar believen even aan en uit kan zetten....(had die ex van 'm toevallig altijd zo'n opengesperde mond )
woensdag 11 juni 2008 om 13:54
Ik zou die conclusie niet zo snel trekken JWVB, natuurlijk is het van belang dat je samen naar he probleem kijkt. Misschien is haar vriendje niet opwindend of weet hij haar niet goed genoeg op te winden.
Maar zoals ze zelf al zegt, ze raakt sowiso moeilijk/niet opgewonden van en voor seks. Dan kun je als man nog zo goed je best doen...
Seks is net als dansen, sommige mensen laten zich helemaal gaan op de dansvloer, anderen die generen zich en anderen zijn kontent met het schudden van de billen. No easy answers.
Maar zoals ze zelf al zegt, ze raakt sowiso moeilijk/niet opgewonden van en voor seks. Dan kun je als man nog zo goed je best doen...
Seks is net als dansen, sommige mensen laten zich helemaal gaan op de dansvloer, anderen die generen zich en anderen zijn kontent met het schudden van de billen. No easy answers.
woensdag 11 juni 2008 om 14:03
En natuurlijk, bij de een durf je meer dan bij de ander. Bij mijn ex was ik heel wat onzekerder dan bij mijn vriendin. Ex had veel meer ervaring etc. etc. Ik was meer bezig met de vraag of ik het goed deed dan andere zaken. Vriendin en ik zijn wat dat betreft wat gelijkwaardiger! En dat maakt de boel iets makkelijker.