Op de camping
zondag 17 mei 2026 om 21:43
We zijn weer op de camping met de kids. Vakantie geeft altijd dat vrije gevoel bij ons waardoor we meer intiem zijn en elkaar uitdagen. Normaal hebben we ongeveer 1 keer in de week sex, tijdens vakanties vaak iedere dag. Hoe doen andere dat op de camping, onze kids kunnen nu wel alleen op pad naar animatie of ff alleen in de caravan. We hebben ‘s avonds in bed, voortent sex. Maar ook wel eens overdag een lekker vluggertje of we strelen of helpen elkaar op andere manier klaar. Laatst ook een keer in douchegebouw, dat was spannend en geil…
Ben benieuwd naar jullie ervaringen?
Ben benieuwd naar jullie ervaringen?
zondag 17 mei 2026 om 21:55
zondag 17 mei 2026 om 22:57
Gewoon 3 weken niet. Ik heb geen voortent mee en dochter (puber die net zo laat als ons gaat slapen en er zit geen schuifdeur tussen onze bedden in) slaapt bij ons in de caravan. Dus om het nou zo open en bloot onder het luifel te gaan staan doen lijkt me geen goed idee. En onder de campingdouche vind ik ook smerig. Dus wij doen het niet tijdens de vakantie, geen enkel probleem mee.
zondag 17 mei 2026 om 23:17
Gewoon niet.
Maar als ik al kampeer is dat met een tent en die luchtmatras vertrouw ik voor geen meter. Los nog van dat iedereen alles kan horen.
De gemiddelde campingdouche is mij toch echt te krap, te goor en ook daar zijn de muren van karton.
Alleen al daarom verkies ik liever hotel- of B&B-vakanties
.
Maar als ik al kampeer is dat met een tent en die luchtmatras vertrouw ik voor geen meter. Los nog van dat iedereen alles kan horen.
De gemiddelde campingdouche is mij toch echt te krap, te goor en ook daar zijn de muren van karton.
Alleen al daarom verkies ik liever hotel- of B&B-vakanties
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in