Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 20

01-07-2020 19:20 1600 berichten
Een nieuw 20e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 19 seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/435601
anoniem_64cfe1fa128db wijzigde dit bericht op 01-07-2020 19:46
Reden: correctie
5.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Kulderzipken schreef:
12-06-2023 19:54
Is het nu te warm voor een bezoek aan een parenclub? Het is zo stil hier.
Nou ik zou zeggen; geef het goeie voorbeeld en deel zelf een leuke ervaring….
Alle reacties Link kopieren Quote
Helemaal niet te warm voor een parenclub :-). Afgelopen vrijdag naar Partyplayers geweest. Ze hebben daar een buitenbadje met allemaal ligbedden er om heen. Daar lagen heel veel mensen lekker in het zonnetje. Hoewel bijna niemand aan het zwemmen was.
Persoonlijk vond ik het buiten niks, omdat het wel heel confronterend was, wij hebben het liever wat donkerder :biggrin: .
Er waren heel veel mensen wel buiten en ook buiten in het rookgedeelte. Daardoor was het binnen nogal rustig.
Maar ook nu was het publiek toch wel eind 40, 50 en 60 plus. Een uitzondering daargelaten. Werden wij niet echt opgewonden van.
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Kulderzipken schreef:
13-06-2023 16:15
DILF en MILF. Hoe vind je vriend het?
Is dit een vraag aan mij? En zo ja, ik snap de vraag niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
kindrebel schreef:
13-06-2023 22:36
Is dit een vraag aan mij? En zo ja, ik snap de vraag niet.

De gezellige dates met je schoonouders die wild en geil waren.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren Quote
Kulderzipken schreef:
13-06-2023 23:58
De gezellige dates met je schoonouders die wild en geil waren.
Het plaatsen van punten op de juiste plek, kan het verschil maken.
de wereld wacht om ontdekt te worden
thanx schreef:
14-06-2023 09:41
Het plaatsen van punten op de juiste plek, kan het verschil maken.
Het is grappig bedoeld, geloof ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
kindrebel schreef:
14-06-2023 12:06
Het is grappig bedoeld, geloof ik.

:-D
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren Quote
Party40down is voor de jongere stellen.

Wat betreft de warmte ik was vorig jaar in de fata in deze warmte in de avond dat was pittig. Zeker de zolder was een zweet hok :-D Overdag buiten geeft toch een andere sfeer en ik zag mensen meer met bekende zitten dan proberen contact te leggen.

Veel plezier! X
Wij hebben weleens een saunadate gehad terwijl het buiten 27 graden was. 😂
Alle reacties Link kopieren Quote
Afgelopen vrijdag naar de Funfortwo geweest, naar de Hardcorenight.
Was een groot succes, wat een leuke club. Leuke mensen, alles netjes en goed geregeld. De mensen die er kwamen waren ook wat jonger, rond de 20, 30, 40, 50.
Het was er wel behoorlijk druk, maar dat schijnt door die speciale vrijdag te komen. Neem aan dat het er normaal gesproken wat rustiger is.
We hebben ons er zeer goed vermaakt ;)
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Alle reacties Link kopieren Quote
Firedragon schreef:
02-07-2023 15:41
Afgelopen vrijdag naar de Funfortwo geweest, naar de Hardcorenight.
Was een groot succes, wat een leuke club. Leuke mensen, alles netjes en goed geregeld. De mensen die er kwamen waren ook wat jonger, rond de 20, 30, 40, 50.
Het was er wel behoorlijk druk, maar dat schijnt door die speciale vrijdag te komen. Neem aan dat het er normaal gesproken wat rustiger is.
We hebben ons er zeer goed vermaakt ;)
Is dat hetzelfde als de sexpert avond? Of is dit een nieuw concept?
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren Quote
Fitch, denk het niet. Dit heet de Hardcorenight met Gigolina's. Is 5x per jaar of zo.
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi hallo iedereen,

Ik heb al een tijdje dit forumgedeelte met heel veel belangstelling gelezen.

Men vriend en ik zijn meer dan 10 jaar samen (m 40 en v 37) en hebben een leuk seksleven, waarbij we onze fantasieën ook open met elkaar kunnen bespreken.

De manier waarop jullie over pc’s spreken, vind ik heel aangenaam en “veilig”. Het lijkt me een leuke plaats om te ontdekken. Zeker omdat er ook mensen zijn met veel ervaring.

De gedachte aan gelijkgestemde zielen, leuke lingerie, fijne omgeving, klinkt gewoon heel goed.

Een van onze fantasieën is ook bekeken worden en zien wat daaruit zou kunnen voort groeien. Men vriend is voornamelijk geïnteresseerd in leeftijdsgenoten of iets jonger; ik moet toegeven dat ik de gedachte aan leuke oudere man wel heel fijn vind.

Enkele vragen hierbij voor de ervaren pc-gangers:
- heb ik het goed voor dat een pc een leuke omgeving is voor die fantasieën te ontdekken ? Zo ja, is funfortwo dan een goede plaats?
- ik voel wel niet veel voor ongevraagde aanrakingen :) hoe loopt dat daar? Moet je de mannen van je billen afslaan ?

Alvast bedankt voor jullie feedback!
De Fun is een prima plek. Mijn ervaring is dat vooral vrouwen mij ongevraagd (en ongewenst) aanraken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Met de fun zelf geen ervaring, maar je zal nergens de mannen van je af moeten slaan hoor. Onze ervaring is dat het eigenlijk standaard de vrouwen zijn die een eerste toenadering zoeken. Dat varieert van kijken tot de ongevraagde aanraking. Maar nee of de hand wegschrijven is een hele duidelijke nee en wordt mijn inziens volledig gerespecteerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dankjewel voor de snelle en fijne reacties :)

Had niet onmiddellijk verwacht dat andere vrouwen het meest handtastelijk zouden zijn haha

Nog een bijkomende vestimentaire vraag :

Ik dacht voor mezelf aan pumps, stay-ups, string en bh. Met wat kant etc

Men vriend stelde echter voor om mijn half cup bh te dragen omdat hij dit zo leuk vindt.

Is dit niet een beetje té? Je ziet daar wel gewoon men borsten en tepels in ?
Er is niet zoiets als ‘té’ in de parenclub. Maar ik zou voor een eerste keer aandoen waar jij je happy in voelt en de wensen van je vriend even negeren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je moet dragen waar jij je prettig in voelt. Zeker voor een eerste keer naar een club.
Ik ben nu 1x in de fun geweest, vond het een erg leuke club met leuke mensen. Ook veel afsluitbare ruimtes. In deze club en ook niet in andere clubs (Monique, Party Players) heb ik nog nooit te maken gehad met ongewenste aanrakingen. Iedereen is daar heel netjes en respectvol in.
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoals de anderen al zeggen: vooral aan doen wat jij wil en niet wat je vriend leuk vindt.
Vaak ligt dat overigens wel op 1 lijn en zal ik niet op Uggs en coltrui naar binnen gaan, maar ik bepaal pas vlak van te voren wat er aan gaat. Ik neem meerdere setjes mee en voordat we het hotel uit gaan beslis ik pas. En de andere setjes gaan ook mee in de tas, dus dat is een overweging.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi! Mijn vriend (38) en ik (45) zijn ons ook aan het oriënteren voor een pc of feest. Dit zal voor ons beiden de 1e keer zijn. Hebben jullie tips voor leuke clubs? Wij dachten zelf aan “Big Little Secrets”? Alle suggesties zijn welkom 😊
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou ik zit even te kijken, maar is dat niet 'gewoon' een dansclub? Het lijkt geen parenclub aan de website te zien. Maar misschien heb ik het mis?
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Volgens mij is het zo’n feestje waar vrouwen geen kleren aan mogen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Is het niet zo’n eyes wide shut feestje? Vrouwen naakt of zeer weinig bedekt en de mannen chique kledij aan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Klopt, Veerle. Alleen gaan de dames niet bloot. En er zijn aparte ruimtes aanwezig. Lijkt mij een prettig start punt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wel ideaal om bekeken te worden ja :)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven