Tell him or not?

18-12-2017 21:38 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lezers van deze topic,

Graag hoor ik serieus antwoord op de volgende casus, aangezien hier veel uit eenlopende reacties met wisselende meningen op zijn ben ik benieuwd erna:

Je zit in een relatie met een man waarmee je heel gelukkig bent , maar fantaseert veel over vrouwen op seksueel gebied, bent jong (20-25) , verder geen behoefte aan andere mannen en wilt oud worden met deze man.

Nu is het zo dat Je seks hebt gehad tijdens deze relatie met een vrouw. Hij weet hier niet van en eigenlijk wil je dit zo houden omdat het toch maar eenmalig was. Is dit iets wat je geheim kunt houden voor hem en zou hij dit als vreemdgaan zien? Hij kan er eigenlijk niet achter komen via een ander en je zult het dus zelf moeten vertellen. Je hebt er eigenlijk ook niet veel spijt van omdat je het een leuke ervaring vond zonder bijbedoelingen zoals o.a. een relatie of verdere slippers. Toch knaagt het aan je om iets achter te houden, maar is het vertellen het waard?

Als hij het als vreemdgaan ziet, loop je dus de kans om hem te verliezen of een vertrouwensbreuk op. Is dit het slippertje waard om te vertellen volgens jullie?
Alle reacties Link kopieren
beantwoordt de volgende casus voor jezelf:

De man waarmee je oud wilt worden en waarmee je in een relatie zit fantaseert veel over mannen op seksueel gebied. Hij heeft verder geen interesse in andere vrouwelijke partners maar heeft hij wel seks gehad met een andere man tijdens jullie relatie.

Wil jij dat hij dit vertelt aan jou, of zou je de relatie verder willen onderhouden gebaseerd op een leugen?

(Tip: Er is geen enkele speculatie vanuit zijn kant of jij dit eventueel wel of niet als vreemdgaan zou zien, dit is gewoon vreemdgaan.)

Ik denk dat je hiermee de vraag voor jezelf wel kunt beantwoorden.
Alle reacties Link kopieren
vreemdgaan doe je niet zomaar soms heb je gewoon wat afleiding nodig ookal hou je enorm veel van je partner
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij het wel als vreemdgaan ziet.
Tja, ik zou het niet opbiechten. Maar kun jij de rest van je leven met dit geheim leven?
Ik zou wel met hem praten over je intetesse hietin. Misschien gaat hij er wel in mee.
Dan voel je je al minder kut.
Geloof me, zo'n geheim, waar je 24/7 aan denkt en misselijk van wordt, slijt na verloop van tijd.

Oja, je kunt misschien ook zeggen dat dit voor jullie relatie heeft gespeeld....
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
ramon1277 schreef:
19-12-2017 23:15
vreemdgaan doe je niet zomaar soms heb je gewoon wat afleiding nodig ookal hou je enorm veel van je partner
Opende jij niet vandaag een woedend maar hypocriet topic dat je vriendin was vreemdgegaan, net als jij?
Toen was vreemdgaan ineens een vreselijk probleem..
Waarom duik je bovenop een ander als je geen open relatie hebt?
Wat boeit het in godsnaam of het een man of een vrouw is?
Je kan er prachtige verhaaltjes over nieuwsgierigheid om heen verzinnen, maar je hebt de boel gewoon in de zeik genomen.

Ik denk dat je zelf wel een inschatting kan maken van hoe je vriend over vreemdgaan denkt.
Alle reacties Link kopieren
Roelanje schreef:
18-12-2017 22:26
Ik zou het niet vertellen. Als het voor jou eenmalig was doe je hem veel pijn met iets wat voor jou afgesloten is.
dit
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat veel mannen het wel een spannend idee vinden en er weinig moeite mee hebben als hun vrouw met een andere vrouw in bed duikt.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk zijn, maar is vaak wel t meest moeilijk.
Je staat aan het begin aan je leven. Zwijgen geeft geen basis voor de toekomst.
Niet vertellen
Bespreek dat soort dingen voordat je actie onderneemt. Nu vind ik het wel vreemd gaan.
Als je een relatie hebt praat je toch met elkaar?
Ik veroordeel geen verlangens maar het stiekeme.
Vertel hem gewoon over je interesses.
Wat is daar zo moeilijk aan???
Alle reacties Link kopieren
en wie is "je" ?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
oo4load schreef:
20-12-2017 17:28
Ik denk dat veel mannen het wel een spannend idee vinden en er weinig moeite mee hebben als hun vrouw met een andere vrouw in bed duikt.
Mee eens. Als het een aantrekkelijke vrouw is tenminste

TO liegt pas als hij er specifiek naar vraagt. Tot die tijd verzwijgt ze iets wat redelijk onschuldig is vind ik
Alle reacties Link kopieren
Ligt er helemaal aan hoe irritant dat knaaggevoel is.
The attitude of others towards you is the reflection of their state of mind.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet zeggen. Wil je het vaker doen dan kan je altijd polsen wat je man ervan vindt.
koekies zijn lekker
oo4load schreef:
20-12-2017 17:28
Ik denk dat veel mannen het wel een spannend idee vinden en er weinig moeite mee hebben als hun vrouw met een andere vrouw in bed duikt.
Ik dek dat er veel mannen zijn die het wel geil vinden om 2 vrouwen te zien seksen maar dat het een heel ander verhaal is als dat hun eigen vrouw doet.
Mij te ingewikkeld .

Ik zou niet gelukkig worden van dit soort gekronkel in mijn relatie.
Alle reacties Link kopieren
ik als man heb hier wel een bepaald idee over.
als mijn vrouw waar ik een goed seksleven mee heb met een vrouw vreemd gaat (tja dat is het toch wel) voel ik dat minder als een bedreiging of afwijzing op mijn persoon en zal ik daar onder bepaalde voorwaarde (niet meer stiekem) best wel mee akkoord kunnen gaan.
het gaat mij in een relatie om veel meer dan alleen maar sex en lust.
ik denk dat het in jullie veel meer speelt hoe jij inschat dat je man hier op reageert of over denkt.
liegen is nooit goed maar elkaar respecteren in wie je graag bent is ook belangrijk.
oftewel als jij Bi gevoelens hebt en hij heeft er geen problemen mee, lekker doen en vertellen.
Koffie??
Gewoon niets vertellen, bereik je niet mee.

Wat niet weet wat niet deert. zou hij een gelukkiger mens zijn als hij het wist.
Ik denk van niet.
Zou je relatie er beter van worden.
Ik denk van niet.
Het is jou leven en jij bepaald wat jij met je lichaam doen en wie er aan mag zitten. En die was iets wat op jou pad kwam en die heb je gedaan.

Het zou een ander verhaal zijn als je die elke maand zou doen.
Dan zou ik het niet eerlijk vinden in een relatie.

leuk geheim voor je zelf. (gewoon van Genieten)
Als je het onveilig hebt gedaan ben je je relatie niet waard en zou ik het uitmaken, als het veilig was en je wil dat deze relatie een succes wordt: niks over zeggen en nooit meer doen
Alle reacties Link kopieren
En waarom wil jij hier antwoord op terwijl het niet over jou gaat? Of is dit een huiswerkopdracht?
Beste to.

Ik vind intiem zijn met een ander vreemdgaan ( ongeacht het geslacht )
Mijn vriend vind het prima als ik met een vrouw intiem zou zijn ( zelf ben ik bi ) maar dit gaat totaal tegen mijn principes in.

Dus er zijn ook mannen die het geen probleem vinden.

Maar ik vind sowiso dat je het zou moeten vertellen , hij heeft recht op de waarheid en dan kan hij zelf de keus maken of hij verder wil.
En wie weet vind hij het niet erg omdat het een vrouw was.

Succes !
Alle reacties Link kopieren
Als het je fantasie is, leg het voor aan je man. Wie weet gunt hij het je.
Zoniet vertel het hem niet als je je fantasie waar maakt, je gaat voor genot en sexbeleving niet voor liefde. Het is jouw lichaam en jij laat toe met wie je sex hebt,

Ik zou zeggen doen, je leeft maar eenmaal en je wilt later niet zeggen ''had ik dat maar eens gedaan''
blijfgewoonbianca schreef:
18-12-2017 21:48
Waarom bespreek je de opties van trio's, jij één op één met een vrouw, open relaties, parenclubs, etc. niet? Misschien vindt hij dat soort dingen tietengeil.
.
Dit. En als hij dat niet zitten ben je beter af zonder hem. Win/win

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven