Trilei met app.
dinsdag 29 juli 2025 om 01:04
Dag allen,
Mijn vriendin reist regelmatig. Soms voor haar werk maar ook privé aangezien ze van origine uit Latijns Amerika komt en daar dus familie heeft.
We zoeken beiden al een tijdje naar een trilei, of soortgelijk speeltje dat via een app bediend kan worden, ook over lange afstand.
We hebben veel reviews gelezen bij verschillende (web)winkels en over verschillende merken maar alles spreekt elkaar overal tegen.
Daarom hier mijn vraag: wat is nou een merk dat echt goede kwaliteit biedt tot aan de andere kant van de wereld.
Dit is geen verkapte vraag naar vrouwen toe hoe het allemaal voelt of iets dergelijks, we zoeken echt gewoon een betrouwbaar apparaat waar we onze eigen gang mee kunnen gaan.
Dinky.
P.s. in de titel staat trilei maar andere soorten speeltjes is ook geen probleem.
Mijn vriendin reist regelmatig. Soms voor haar werk maar ook privé aangezien ze van origine uit Latijns Amerika komt en daar dus familie heeft.
We zoeken beiden al een tijdje naar een trilei, of soortgelijk speeltje dat via een app bediend kan worden, ook over lange afstand.
We hebben veel reviews gelezen bij verschillende (web)winkels en over verschillende merken maar alles spreekt elkaar overal tegen.
Daarom hier mijn vraag: wat is nou een merk dat echt goede kwaliteit biedt tot aan de andere kant van de wereld.
Dit is geen verkapte vraag naar vrouwen toe hoe het allemaal voelt of iets dergelijks, we zoeken echt gewoon een betrouwbaar apparaat waar we onze eigen gang mee kunnen gaan.
Dinky.
P.s. in de titel staat trilei maar andere soorten speeltjes is ook geen probleem.
dinsdag 29 juli 2025 om 08:54
Deze bestuur je via wifi dus Groningen <-> Parijs zal geen probleem zijn.
https://www.easytoys.nl/magic-motion-fl ... t-p-41182/
dinsdag 29 juli 2025 om 11:28
dinsdag 29 juli 2025 om 11:45
We hebben er intussen drie. De eerste twee waren al snel verdwenen vanwege het geluid dat ze produceerden.Rooss4.0 schreef: ↑29-07-2025 11:28Voor mij persoonlijk geen. Volgens mij is zo'n ei vooral leuk voor de man die m bedient, het zou mij persoonlijk weinig doen.
Hebben jullie er wel eens wat ervaring mee opgedaan? Straks geef je veel geld uit voor iets wat in de praktijk behoorlijk irritant is of in het beste geval, weinig doet.
De derde is een stuk stiller maar is met een afstandsbediening. Die zou twintig meter moeten kunnen overbruggen maar in een rechte lijn is de helft van die afstand reëeler.
Het gebruik van dit speeltje is voor ons een hele fijne ervaring.
dinsdag 29 juli 2025 om 11:49
Bedankt voor je antwoord.Sylvia34 schreef: ↑29-07-2025 08:54Deze bestuur je via wifi dus Groningen <-> Parijs zal geen probleem zijn.
Reviews zien er allemaal goed uit.
Ik zit alleen nog steeds met de afstand.
Nl<->Latijns Amerika is nog een stukje verder. Of zou dat na koppeling van telefoon en speeltje niet uitmaken?
dinsdag 29 juli 2025 om 12:09
Dit inderdaad, een trilei is voor een vrouw niet veel aan. Mannen vinden het vooral leuk speelgoed. Een satisfyer in de koffer mee op reis is leuker. Maarja, dat kan de man niet bedienen op afstand dus ik gok maar zo dat dat geen optie isRooss4.0 schreef: ↑29-07-2025 11:28Voor mij persoonlijk geen. Volgens mij is zo'n ei vooral leuk voor de man die m bedient, het zou mij persoonlijk weinig doen.
Hebben jullie er wel eens wat ervaring mee opgedaan? Straks geef je veel geld uit voor iets wat in de praktijk behoorlijk irritant is of in het beste geval, weinig doet.

dinsdag 29 juli 2025 om 12:24
Ik zal niet al te diep ingaan op ons complete arsenaal aan speelgoed maar de satisfyer is present en een vaste gast
Niet dat we exhibitionisten zijn of overal te pas en te onpas elkaar bespringen maar ons sexleven speelt zich niet alleen in de slaapkamer of binnenshuis af.
Het leuke gedeelte zit voor mij inderdaad in het bedienen van het speeltje. Zij geeft aan dat ze het erg fijn vindt om deze in te hebben. Als dat niet zo was zou ze er niet zelf naar pakken lijkt me.
Het doel van dit speeltje is dan ook niet om haar te laten klaarkomen maar meer om te teasen of zoals ze zelf zei:
"To preheat the oven for when we get home."

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in