Waar o waar

15-09-2019 20:33 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik ga dit zo kort mogelijk maken.
Ik woon nog thuis en wil een vibrator kopen. Waar kan ik hem verstoppen, ik heb liever niet dat mijn moeder erachter komt.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
15-09-2019 22:55
:lol:

Ik dacht tegen de zwaartekracht in, dan kan je het makkelijker pakken vanuit bed. Maar blijkbaar is er nog een bijkomend voordeel :-P
Bijvoorbeeld, pak een panty, knip een stuk af, tenminste de voet. Haal een zo'n plank los en schuif de panty eromheen. Plank weer terug, lattenbodem terug en je hebt een soort zak onder je bed waar je dingen in kan doen.
Dat zou ik als moeder zien denk ik, als je moeder tenminste af en toe onder je bed stofzuigt haha

Ik zou het ook ergens achterin je kledingkast verstoppen of in een schoenendoos onderin je kast (met daar spullen bovenop). Of idd zo'n kleintje en dan gewoon in je tas :)
Alle reacties Link kopieren
Sofietweepuntnul schreef:
15-09-2019 23:01
Haha wat een creativiteit :applause:
8-)
Tof, zulke "problemen"!
Je boekidee is mooi, dan kan je plaatjes kwijt. :A:
Alle reacties Link kopieren
Malibu123 schreef:
15-09-2019 23:07
Dat zou ik als moeder zien denk ik, als je moeder tenminste af en toe onder je bed stofzuigt haha

Ik zou het ook ergens achterin je kledingkast verstoppen of in een schoenendoos onderin je kast (met daar spullen bovenop). Of idd zo'n kleintje en dan gewoon in je tas :)
Zelfstandigheid FTW dan maar!
Alle reacties Link kopieren
Malibu123 schreef:
15-09-2019 23:07
Dat zou ik als moeder zien denk ik, als je moeder tenminste af en toe onder je bed stofzuigt haha

Ik zou het ook ergens achterin je kledingkast verstoppen of in een schoenendoos onderin je kast (met daar spullen bovenop). Of idd zo'n kleintje en dan gewoon in je tas :)
Hm ja en moeders stofzuigen vaak onder het bed, haha
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe oud je bent, maar wat preuts dat je, je moeder niet eens in vertrouwen durft te nemen.
door te zeggen dat je een speeltje hebt.
Wat is dit voor belachelijke preutse gedoe. Jeetje mina.

Plak hem onder je bureau.
vensterbank, of bedpoot. :proud: :facepalm:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
In een mooie (sierraden)doos met slotje.
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Gewoon in je lingerie lade. Of achterdoor in kledingkast.

Have fun ermee
Alle reacties Link kopieren
Olina schreef:
16-09-2019 00:19
Geen idee hoe oud je bent, maar wat preuts dat je, je moeder niet eens in vertrouwen durft te nemen.
door te zeggen dat je een speeltje hebt.
Wat is dit voor belachelijke preutse gedoe. Jeetje mina.

Tja, misschien is moeder juist wel heel preuts en weet TO dat. Niet met elke moeder kun je het over speeltjes hebben. Helaas.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Olina schreef:
16-09-2019 00:19
Geen idee hoe oud je bent, maar wat preuts dat je, je moeder niet eens in vertrouwen durft te nemen.
door te zeggen dat je een speeltje hebt.
Wat is dit voor belachelijke preutse gedoe. Jeetje mina.

Plak hem onder je bureau.
vensterbank, of bedpoot. :proud: :facepalm:

Je weet helemaal niets van de relatie die TO heeft met haar moeder.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Olina schreef:
16-09-2019 00:19
Geen idee hoe oud je bent, maar wat preuts dat je, je moeder niet eens in vertrouwen durft te nemen.
door te zeggen dat je een speeltje hebt.
Wat is dit voor belachelijke preutse gedoe. Jeetje mina.
ik ben toch verre van preuts en al heul oud. Maar ik hoef van mijn moeder niet te weten Of ze een vibrator heeft, ik hoef het van mijn dochters niet te weten en houdt mijn eigen vibrators ook graag voor mezelf.
Wij praten hier thuis open over seks en speeltjes, althans ik met mijn dochter.
Mijn dochter wil m niet in haar studentenhuis geleverd krijgen via de post, ik heb m dus ff gekocht...ach zo kan t ook :proud:

Of als ik zelf net een super ding heb ontdekt, geef ik haar gratis advies voor een leuke. Daar blijft het dan bij hoor, ik ga niet informeren; 'heb je m al gebruikt' daar mag ze evt zelf mee komen.

Als je thuis woont snap ik m ergens wel als je niet zo'n open communicatie hebt.
Ik had dit bij mij thuis nooit kunnen doen, dat hoorde niet in een christelijk gezin :facepalm: (ze moesten nu eens weten)
Alle reacties Link kopieren
Swinggirl schreef:
16-09-2019 09:37


Als je thuis woont snap ik m ergens wel als je niet zo'n open communicatie hebt.
Ik had dit bij mij thuis nooit kunnen doen, dat hoorde niet in een christelijk gezin :facepalm: (ze moesten nu eens weten)
Mijn ouders waren 'hippies', dus alles moest besproken worden
Ik vond dat vreselijk als puber
Alle reacties Link kopieren
Als '96 je geboorte jaar is, zou ik zou zeggen op je eigen nachtkastje in je eigen huis.

Als je 23 bent en je moeder blijkbaar nog je kamer schoonmaakt is het tijd om op eigen benen te gaan staan.
lilalinda schreef:
16-09-2019 09:58
Mijn ouders waren 'hippies', dus alles moest besproken worden
Ik vond dat vreselijk als puber
Tja bij het woordje 'moest' gaat t fout idd...niks moet! Alles mag!
Pergamon schreef:
15-09-2019 21:53
Afbeelding

Die werden óf nooit gebruikt, óf ze wist ze elke keer precies op dezelfde plek terug te leggen. :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Bij mij thuis kon je het niet over dat soort dingen hebben (moeder is nogal preuts), maar ik zou ook niet blij worden van alles constant moeten bespreken.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Swinggirl schreef:
16-09-2019 10:38
Tja bij het woordje 'moest' gaat t fout idd...niks moet! Alles mag!
zo ga ik met mijn pubers ook om
Oudste vertelt niks, Jongste heel veel wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven