Wat stiekem niemand van je weet

14-04-2021 11:54 1008 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat voor sexuele handelingen heb jij ooit gedaan, maar niemand verteld?
Denk aan een trio vvm/ mmv, parenclubbezoek, orgie, buitensex, partnerruil, erotische feesten enz.
Maar denk ook aan dp, anaal, fisten, squirten, prostaatmassage enz.
Vergeet niet de bdsm en andere fetisjes, prostitutie bezoek enz.

Waarom dit topic?
Nou, laats zaten we bij vrienden en toen kwam vanalles ter sprake.
Uiteraard zei niemand dat ze een van bovengenoemde hebben gedaan, maar ik zat daar maar en dacht "ze moesten eens weten...."
En soms zou je het wel willen zeggen, maar is het beter van niet.

Aanvulling: wat zou je ooit, stiekem nog wel eens willen doen?
thanx wijzigde dit bericht op 12-06-2021 09:00
5.39% gewijzigd
de wereld wacht om ontdekt te worden
beetjegek schreef:
14-04-2021 18:58
Er bestaan geen klieren in de vagina waar dit uit kan komen. Wou je zeggen dat je uit je grot squirt?
Grot? Vind je het nodig om zulke woorden te gebruiken?
En ja dat wil ik zeker zeggen, het ruikt anders, het proeft anders en het voelt anders.
En iedereen die wil beweren dat dat niet zo is heeft nog nooit gesquirt of heeft zijn/haar partner nooit laten squirten.
Ik vind het prima en geil zelfs als een vrouw de boel natmaakt maar als ze hetzelfde met urine zou doen dan zou ik haar vriendelijk verzoeken de boel op te ruimen en naar huis te gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
stellar schreef:
14-04-2021 19:08
Grot? Vind je het nodig om zulke woorden te gebruiken?
En ja dat wil ik zeker zeggen, het ruikt anders, het proeft anders en het voelt anders.
En iedereen die wil beweren dat dat niet zo is heeft nog nooit gesquirt of heeft zijn/haar partner nooit laten squirten.
Ik vind het prima en geil zelfs als een vrouw de boel natmaakt maar als ze hetzelfde met urine zou doen dan zou ik haar vriendelijk verzoeken de boel op te ruimen en naar huis te gaan.
het IS urine hoor
daar is voldoende onderzoek naar gedaan
Alle reacties Link kopieren Quote
Bot
Snot
Grot

Roede
Knots
Staaf

Vuist
Onderarm
Vinger

Mmv
Vvm
Mmnb
Vvnb
lilalinda schreef:
14-04-2021 19:20
het IS urine hoor
daar is voldoende onderzoek naar gedaan
Nee hoor en er is net zoveel onderzoek naar gedaan wat het tegenspreekt.
Alle reacties Link kopieren Quote
stellar schreef:
14-04-2021 19:25
Nee hoor en er is net zoveel onderzoek naar gedaan wat het tegenspreekt.
en waar komt het vocht dan uit, denk jij?
lilalinda schreef:
14-04-2021 19:27
en waar komt het vocht dan uit, denk jij?
Het vocht komt uit de vrouwelijke prostaat en wordt uitgestoten door de para-urethrale klieren. Het heeft gelijkenissen met de mannelijke ejaculatie behalve dat er dan dus geen zaadcellen inzitten.
anoniem_208010 wijzigde dit bericht op 14-04-2021 21:56
0.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Waar zitten para urethane klieren? Nooit van gehoord,
Ja, vrouwen kunnen squirten. Google maar eens op klier van Bartholin, als je vrouw bent heb je er als het goed is 2.

Maar meestal is het inderdaad gewoon een beetje urineverlies als ze de controle over bekkenbodemspieren verliest.
Potpourri schreef:
14-04-2021 22:28
Ja, vrouwen kunnen squirten. Google maar eens op klier van Bartholin, als je vrouw bent heb je er als het goed is 2.

Maar meestal is het inderdaad gewoon een beetje urineverlies als ze de controle over bekkenbodemspieren verliest.
Die klieren produceren de afscheiding en het vocht waardoor de vagina bij opwinding nat wordt. Dat is niet hetzelfde als squirten.
Is ook nog steeds geen urine.
Ik praat nooit over mn seksleven met vrienden, zie niet in waarom.
Vrouwen hebben ook een soort prostaat. Als je opgewonden bent kun je niet zomaar plassen. Net zoals bij mannen de prostaat de urinebuis afsluit bij seks. Die vrouwelijke prostaat zijn de para-urethrale klieren.
Vrienden uit het wereldje (swingers en bdsm-ers) weten meer over mijn seksleven dan andere vrienden. Met gewonevrienden praat ik hier niet over.
Marana schreef:
15-04-2021 07:14
Vrienden uit het wereldje (swingers en bdsm-ers) weten meer over mijn seksleven dan andere vrienden. Met gewonevrienden praat ik hier niet over.
Maar waarom? Het gaat toch niemand wat aan?
Midnight-Blue schreef:
15-04-2021 07:16
Maar waarom? Het gaat toch niemand wat aan?


Daarom praat ik er niet over met gewone vrienden.

Maar swingersvrienden en bdmsvrienden kom je natuurlijk wel eens tegen op feestjes. Of zijn vrienden geworden en geen bedpartners omdat in het gesprek bleek dat het seksueel niet matcht maar qua vriendschap wel.
Natuurlijk bespreek ik dingen met andere swingers, je wilt toch vooraf weten of je seksueel overeenkomt? Je duikt niet zomaar het bed in.
Alle reacties Link kopieren Quote
stellar schreef:
14-04-2021 19:33
Het vocht komt uit de vrouwelijke prostaat en wordt uitgestoten door de para-urethrale klieren. Het heeft gelijkenissen met de mannelijke ejaculatie behalve dat er dan dus geen zaadcellen inzitten.
Dat is niet bewezen.
Alle reacties Link kopieren Quote
stellar schreef:
14-04-2021 19:08
Grot? Vind je het nodig om zulke woorden te gebruiken?
En ja dat wil ik zeker zeggen, het ruikt anders, het proeft anders en het voelt anders.
En iedereen die wil beweren dat dat niet zo is heeft nog nooit gesquirt of heeft zijn/haar partner nooit laten squirten.
Ik vind het prima en geil zelfs als een vrouw de boel natmaakt maar als ze hetzelfde met urine zou doen dan zou ik haar vriendelijk verzoeken de boel op te ruimen en naar huis te gaan.
Vaginale opening dan. Squirt is pis. Punt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik praat heel soms over mijn seksleven met twee specifieke vriendinnen, met de rest eigenlijk niet. Hoeft niet per se. Ik heb ook niet bijster veel spannends te vertellen, ik heb altijd in een relatie gezeten en waar ik best opensta voor nieuwe dingen uitproberen (parenclub oid) hadden/hebben mijn (ex)partner(s) daar nooit oren naar :')
beetjegek schreef:
15-04-2021 07:29
Vaginale opening dan. Squirt is pis. Punt.
Best sneu dat je zo overtuigd bent van je gelijk, zeker in dit geval omdat je jezelf een hoop lol ontzegd. Maar goed, sommige mensen zijn nou eenmaal zo :there:
Marana schreef:
15-04-2021 07:27
Daarom praat ik er niet over met gewone vrienden.

Maar swingersvrienden en bdmsvrienden kom je natuurlijk wel eens tegen op feestjes. Of zijn vrienden geworden en geen bedpartners omdat in het gesprek bleek dat het seksueel niet matcht maar qua vriendschap wel.
Natuurlijk bespreek ik dingen met andere swingers, je wilt toch vooraf weten of je seksueel overeenkomt? Je duikt niet zomaar het bed in.
Oh zo. Tja, we kennen geen andere ageplayers maar ook al kenden we die wel zou ik ons seksleven toch privé houden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Midnight-Blue schreef:
15-04-2021 07:16
Maar waarom? Het gaat toch niemand wat aan?
In mijn geval: waarom niet?

Voor mij is het net zo'n normaal onderdeel van mijn leven, als andere dingen die ik doe.
Natuurlijk deel ik enkel met mensen die er net zo over denken of die er interesse in hebben en niet met iedereen. Om die reden deel ik meer met mijn kinki vrienden, dan met mijn vanilla vrienden. Al heb ik het met die laatsten ook gerust over seks, als het ter sprake komt en sommigen vinden het bijvoorbeeld heel interessant om over mijn kinkleven te horen.

Ik begrijp dat niet iedereen alles met iedereen wil delen. Maar voor mij is die schaamte of geheimzinnigheid niet nodig.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
De gesprekken die ik hier op het bdsmtopic voer, die voer ik dus ook gerust in het echt met vrienden en kennissen. Niet omdat we wat met elkaar willen, maar gewoon vanuit interesse in elkaar en elkaars beleving.
En als ik iets heb gedaan dat ik echt heel tof vind, vind ik het fijn dat achteraf met iemand te kunnen delen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vermijd het onderwerp ook niet, het is namelijk een zeer aanwezig deel van mijn leven. Ik vind het gek om over elk aspect van je leven te delen en je seksleven krampachtig onder de pet te houden, dat past me niet.

Met onze groep kinksters en swingersvrienden zijn we heerlijk open, ik hou daarvan. Geen taboes en verboden onderwerpen. Niet alles hoeft ter tafel te komen maar ik haal graag de rem eraf.
En met mijn eigen moeder ben ik ook heel open over seks. Niet zozeer over handelingen (behalve als ernaar gevraagd wordt) maar wel over wat seksualiteit met je relatie(s) doet.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
beetjegek schreef:
15-04-2021 07:29
Vaginale opening dan. Squirt is pis. Punt.
Ja hoor, je punt is gemaakt.

Deze discussie is al ettelijke malen gevoerd en je komt er niet uit, de heren doctoren en andere lichaamsexperts weten het zelf ook nog niet zo goed.
Je kunt ook kiezen voor de optie "agree to disagree". Dan kan het hier gewoon weer over taboes gaan ;-D
...
Alle reacties Link kopieren Quote
stellar schreef:
14-04-2021 19:33
Het vocht komt uit de vrouwelijke prostaat en wordt uitgestoten door de para-urethrale klieren. Het heeft gelijkenissen met de mannelijke ejaculatie behalve dat er dan dus geen zaadcellen inzitten.
dat is maar een heel klein beetje, aangevuld met urine
er zijn mooie onderzoeken (scans) waarbij de blaasinhoud wordt bekeken voor en na een squirtend orgasme

(en urine is natuurlijk niks viezer, dan vaginaal vocht, ik snap niet zo goed, waarom mensen zo willen vasthouden aan dat er geen urine vrijkomt)
Alle reacties Link kopieren Quote
Rooss4.0 schreef:
15-04-2021 07:56
Dan kan het hier gewoon weer over taboes gaan ;-D
maar op dit forum zijn weinig taboes toch?
mits je in de juiste groep praat. Ga het niet over prostitutiebezoek hebben of je minnaar in een algemeen topic :)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven