Woorden tot seksuele escalatie

19-01-2018 22:53 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames deze is voor jullie,

Wat zouden jullie van een man willen horen als je hem wel leuk vind en de man het verder wil laten gaan.
Hoe zou ik dat moeten aanpakken.
Kortom vraag ik eigenlijk: Hoe krijg ik jou in bed? :p :)

Ik bedoel dan eigenlijk hoe zou een man het moeten spelen?
Wat zien jullie graag?
Ah, het is weer weekend...

:yawnee:
'Jij ziet eruit of je valt op losers, klopt dat? Ik ben Helpieeee de Rukker, hoe jij heet boeit me niet. Neuken?

Succes verzekerd.
Alle reacties Link kopieren
Labalade schreef:
19-01-2018 23:11
Gewoon netjes betalen voor haar diensten. Gaat meestal per uur ofzo? En dan mag je zeggen wat je wil, gewoon meteen zwaaien met je leuter kan ook. Succes gegarandeerd.
Dat dacht ik ook al :D En TO véél goedkoper dan drank, etentje en moeilijk doen.
Er schijnt trouwens een gewillig typje met grote poppenogen en een wapperend bloesje in de kroeg rond te hangen. Die zou ik eens zoeken?
“Ooit een slang met 1 oog gezien?”
Alle reacties Link kopieren
Vraag simpelweg naar serieuze antwoorden... ziten de mensen hier een hele dag op dit waardeloze forum om nutteloze berichten te sturen? Help mensen of houd je mond....
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
19-01-2018 22:58
Niet. Gewoon zichzelf zijn.
Stomme spelletjes.
Precies dit.
Het leven is een zure bom.
Helpieeee schreef:
19-01-2018 23:18
Vraag simpelweg naar serieuze antwoorden... ziten de mensen hier een hele dag op dit waardeloze forum om nutteloze berichten te sturen? Help mensen of houd je mond....
Ja
Waarom?
Sexuele escalatie... ik word Gvd oud....
Er zijn dus magische woorden waar elke chick, eh dame plat voor gaat.
Misschien als je je goldcard erbij laat zien? Maar dan is t weer geen dame. Of is dame nu gewoon een verzamelnaam voor wie zich aangesproken voelt. (Wel even genderneutraal blijven natuurlijk)


To: als jij zulke dingen gaat vragen op een forum met voornamelijk vrouwen en srs denkt dat dat je aan een wip gaat helpen kan je beter de moeite besparen en naar een dame van plezier gaan. Meer kans op seks en bespaart je een afgang.
" nee, dat is geen rolletje drop in mijn zak. Ik ben gewoon heel blij je te zien."
Helpieeee schreef:
19-01-2018 23:18
Vraag simpelweg naar serieuze antwoorden... ziten de mensen hier een hele dag op dit waardeloze forum om nutteloze berichten te sturen? Help mensen of houd je mond....
Ik was serieus :mad:
Helpieeee schreef:
19-01-2018 23:18
Vraag simpelweg naar serieuze antwoorden... ziten de mensen hier een hele dag op dit waardeloze forum om nutteloze berichten te sturen? Help mensen of houd je mond....
Nee hoor, op dit forum worden door sommige nutteloze berichten gepost
" wil je mij begeren , laat ik het escaleren. "

Ik zou zó van mijn stoel glijden. Echt.
Alle reacties Link kopieren
:(
Ik heb autisme en ik ben slecht met mensen... Ik vraag gewoon wat hulp...
Maar blijkbaar wilt niemand helpen. Sluit dit ding dan maar...
Wil je me brommer zien?
Helpieeee schreef:
19-01-2018 23:24
:(
Ik heb autisme en ik ben slecht met mensen... Ik vraag gewoon wat hulp...
Maar blijkbaar wilt niemand helpen. Sluit dit ding dan maar...
Ach arm dingen.
De rest van je leven blijven rukken en sparen voor een realdoll
Helpieeee schreef:
19-01-2018 23:18
Vraag simpelweg naar serieuze antwoorden... ziten de mensen hier een hele dag op dit waardeloze forum om nutteloze berichten te sturen? Help mensen of houd je mond....
:there:
Moiren’ schreef:
19-01-2018 23:24
Wil je me brommer zien?
Wil je mijn kijkdoos zien... voor een cent of 10... Hannie zong dat toch?
Ana_Isabel2 schreef:
19-01-2018 23:25
Wil je mijn kijkdoos zien... voor een cent of 10... Hannie zong dat toch?
Oh ja!

Jelippen zijn wat blauw, ik zal je extra zuurstof geven.
Hamsterweken schreef:
19-01-2018 23:26
"want ik wil nu wel eens wat anders dan onaneren"
:rofl: :thumbsup:
Je kan ook een kipfilet in je hand leggen.
Helpieeee schreef:
19-01-2018 23:18
Vraag simpelweg naar serieuze antwoorden... ziten de mensen hier een hele dag op dit waardeloze forum om nutteloze berichten te sturen? Help mensen of houd je mond....
Mijn eerste reactie is serieus. Betalen voor diensten. Is de snelste route. En verder zijn er geen magische woorden. Ja, “wil je seks?”. En dan zegt de ander Ja of Nee. Bij nee ga je door. Tot je beet hebt. Of tot je iemand treft met een uurtarief en een pinautomaat in haar tasje. Succes!
Helpieeee schreef:
19-01-2018 23:24
:(
Ik heb autisme en ik ben slecht met mensen... Ik vraag gewoon wat hulp...
Maar blijkbaar wilt niemand helpen. Sluit dit ding dan maar...
Welk ding, je gulp?
Alle reacties Link kopieren
Oké maar wat voor hulp verwacht je precies? Er bestaat namelijk geen handboek voor mannen om een vrouw te neuken. Er is dus niet zoiets als een stappenplan van voor iedereen werkt.. Daarom is je vraag nutteloos.

Maar ik heb wel een tip voor je, er is een speciale buurt met rode lampjes in Amsterdam, misschien moet je daar een keer rondstruinen. Gegarandeerd succes verzekerd.

Maar gezien je seksverslaving is het misschien beter om eerst een psych te bezoeken ipv een vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Helpieeee schreef:
19-01-2018 23:18
Vraag simpelweg naar serieuze antwoorden... ziten de mensen hier een hele dag op dit waardeloze forum om nutteloze berichten te sturen? Help mensen of houd je mond....
Enn schreef:
19-01-2018 22:58
Niet. Gewoon zichzelf zijn.
Stomme spelletjes.
Nogmaals ben je gewoon wie je bent.
Heb het leuk en doe leuke dingen met haar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven