Buttcrack sportlegging

10-12-2023 19:51 119 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij mij op de sportschool lopen dus ontzettend veel vrouwen met zo'n buttcrack sportlegging. zo'n legging die eruit ziet alsof je billen hem aan het opeten zijn.
Ik voel me elke keer zo oud als ik er weer een paar zie en denk, kind doe een andere broek aan!
Volgens mij is de illusie dat het je kont groter zou moeten lijken maar ik vind het er persoonlijk uitzien alsof er mensen half naakt rond lopen, nu ben ik zelf niet echt preuts mijns inziens, maar wat vinden jullie?
Kan dit nou gewoon prima of zijn deze vrouwen allemaal ge-instagram brainwashed en lopen ze ontzettend voor lul?

Wat vind je van de buttcrack legging?

Totaal aantal stemmen: 146

Kan wat mij betreft prima (20%)
Verschrikkelijk, je loopt voor lul (80%)
Als ik zoiets niet aan heb lijk ik 1 grote (en ik heb echt een dikke kont dus huge) bil te hebben.
Met zo'n broek kan het nog voor een soort look doorgaan, zo van 'body positivity thicc' zeg maar.
Dus ja ik vind het wel wat. Ik heb er eentje die nog lift ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zelf ben ik uit een eerder tijdperk. 2007 mag je gerust vervangen door 1997 dus ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden.

Afbeelding
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ook leggings met butt scrunch van Gymshark en AYBL.
Maar deze laten mijn billen juist beter uitkomen dan een normale legging,niet groter ofzo maar mooier.
Ik vind het jaloersmakend mooi als je een fraaie bilpartij hebt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is ook echt niet mijn smaak. Ik heb al een forse bilpartij, die hoef ik niet ook nog te accentueren.

Mijn man even gevraagd trouwens, die vindt dat wel mooi.
Alle reacties Link kopieren Quote
Buttcrack…. Zo heten die dingen toch niet?

Ik vind mezelf meestal best ruimdenkend maar dat gaat mij te ver…. Dat ziet er echt niet uit. Maar vooral doen wat je zelf leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
10-12-2023 19:57
Als ik zoiets niet aan heb lijk ik 1 grote (en ik heb echt een dikke kont dus huge) bil te hebben.
Met zo'n broek kan het nog voor een soort look doorgaan, zo van 'body positivity thicc' zeg maar.
Dus ja ik vind het wel wat. Ik heb er eentje die nog lift ook.
Goh zo had ik het nog niet bekeken, dat het je zelfvertrouwen juist sterkt.
Elke keer als ik het zie denk ik, ik zou me zo naakt voelen met zo'n broek aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben all for compressie broeken, strak, strakker, strakst. Maar de butt crunch vind ik echt gruwelijk. De trend filmpjes op TikTok ook. Hoop dat het snel verdwijnt (uit de gym). Net als de sport bh’s als top overigens, slaat nergens op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fleur48 schreef:
10-12-2023 20:01
Ik vind het jaloersmakend mooi als je een fraaie bilpartij hebt.
Oh ja zeker ik ook! prachtig! Ik zou ook wel graag wat meer willen. Maar deze leggings gaan soms zo ver dat het echt lijkt alsof iemand in zijn blootje loopt maar dan met een kleurtje,
Alle reacties Link kopieren Quote
Mis_poes schreef:
10-12-2023 20:16
Goh zo had ik het nog niet bekeken, dat het je zelfvertrouwen juist sterkt.
Elke keer als ik het zie denk ik, ik zou me zo naakt voelen met zo'n broek aan.
Een gewone sportbroek zit ook al best strak. Daarin zie je bij mij toch echt dat ik twee billen heb en niet een hele grote bil, en mijn kont is ook niet de kleinste….

Ligt dus aan wat voor normale sportbroek je hebt naar mijn idee.

Die dingen met van die anuskringeltjes erin vind ik helemaal verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mis_poes schreef:
10-12-2023 20:16
Goh zo had ik het nog niet bekeken, dat het je zelfvertrouwen juist sterkt.
Elke keer als ik het zie denk ik, ik zou me zo naakt voelen met zo'n broek aan.


Hoezo naakt voelen met zo’n broek aan?
Ik vind mijn billen echt mooier met buttscrunch,zonder is het gewoon 1 geheel zeg maar.
Ze komen gewoon beter uit.
Pas er eens 1 zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren Quote
mano28 schreef:
10-12-2023 20:21
Hoezo naakt voelen met zo’n broek aan?
Ik vind mijn billen echt mooier met buttscrunch,zonder is het gewoon 1 geheel zeg maar.
Ze komen gewoon beter uit.
Pas er eens 1 zou ik zeggen.

Maar zit het ook comfortabel?

En het is dus heel belangrijk dat je billen er goed uitzien in de sportschool?

Ik heb deze trend helemaal gemist geloof ik, maar ik ben ook een oud wijf en ik loop gewoon hard buiten ipv dat ik iets in de sportschool doe. Ik heb dan ook nog niet zo'n broek in het echt gezien tijdens het sporten.
Coffee is never my cup of tea
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan mijn stem niet meer veranderen. Ik ben nogal van team iedereen moet lekker zelf weten wat ie draagt in de sportschool. Dus optie 1 gekozen.
Naar rondje Google vind ik eigenlijk toch wel dat je voor lul loopt ermee. Hoewel er ook wel verschillen zijn in hoe erg tussen de billen.
mano28 schreef:
10-12-2023 20:21
Hoezo naakt voelen met zo’n broek aan?
Ik vind mijn billen echt mooier met buttscrunch,zonder is het gewoon 1 geheel zeg maar.
Ze komen gewoon beter uit.
Pas er eens 1 zou ik zeggen.
Er zit ook wel verschil in denk ik. Die van mij zitten niet helemaal in mijn spleet, zeg maar. Die heb je ook maar daar ben ik te oud voor.

Ik sport er overigens niet in verder 🤣
Alle reacties Link kopieren Quote
Het heet een scrunch bum.

Op mijn sportleggings van gymshark zitten ze ook, maar bij mij geeft het helemaal geen effect. Ik zal hem wel te hoog optrekken (lekker over het buikje). En dan draag ik er een gewoon hemdje of T shirt erop.

Het zal mij echt boeien hoe mensen willen sporten. Mijn dochters dragen inderdaad zo'n broek met een soort sport bh als top en ik vind het prachtig staan!

Als mensen die dit dragen zich prettig voelen, wie ben ik om er wat van te vinden? Heb jij jezelf dit wel eens afgevraagd?
mano28 schreef:
10-12-2023 20:21
Hoezo naakt voelen met zo’n broek aan?
Ik vind mijn billen echt mooier met buttscrunch,zonder is het gewoon 1 geheel zeg maar.
Ze komen gewoon beter uit.
Pas er eens 1 zou ik zeggen.
Waarom moeten je billen beter uit komen in de sportschool?
Iedereen weet je een mens anatomisch in elkaar zit toch?
Alle reacties Link kopieren Quote
Because schreef:
10-12-2023 21:03
Het heet een scrunch bum.

Op mijn sportleggings van gymshark zitten ze ook, maar bij mij geeft het helemaal geen effect. Ik zal hem wel te hoog optrekken (lekker over het buikje). En dan draag ik er een gewoon hemdje of T shirt erop.

Het zal mij echt boeien hoe mensen willen sporten. Mijn dochters dragen inderdaad zo'n broek met een soort sport bh als top en ik vind het prachtig staan!

Als mensen die dit dragen zich prettig voelen, wie ben ik om er wat van te vinden? Heb jij jezelf dit wel eens afgevraagd?

Eens. Al ben ik wel tegen het beeld dat vrouwen er mooi zouden moeten uitzien in de sportschool. Alles moet zo strak mogelijk, terwijl dit de kleding is die mannen over het algemeen dragen:

Afbeelding
nerdopviva schreef:
10-12-2023 21:18
Eens. Al ben ik wel tegen het beeld dat vrouwen er mooi zouden moeten uitzien in de sportschool. Alles moet zo strak mogelijk, terwijl dit de kleding is die mannen over het algemeen dragen:

Afbeelding
Geen enkele man die het jammer dat zijn ballen niet goed in beeld zijn idd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het oprecht heel erg lelijk, maar als anderen het mooi vinden en willen dragen, dan moeten ze dat zelf weten. Ik ben ook al op de leeftijd dat mensen met zo'n broek u tegen me zeggen in de sportschool, dus ik ben ook de doelgroep niet denk ik. :D
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het mooi, ik zie graag goed geaccentueerde billen :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het geen gezicht. Ga vooral naar sportlessen met alleen vrouwen en snap sowieso niet het nut van zeer sexy kleding daar, maar het zal wel Empowerend zijn.
You're not wrong, you're an asshole
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet mijn ding. Ik ga niet sporten om een man te scoren.
Zag laatst iemand speciaal nog even wat lipgloss op doen voor de start van de groepsles. Waarom?

Kan je hier wel een normale onderbroek onder aan of moet je per se een string dragen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind t wel mooi als je een goeie kont hebt.
En ook al heb je geen goeie kont, als jij je er fijn bij voelt, vooral doen.

Verder kan het me niet zoveel boeien wat andere mensen dragen en heb altijd een beetje het gevoel dat er wat jaloezie ten grondslag ligt aan de kont legging haat.

Waarom zouden vrouwen zich er anders zo druk om maken.

Zelf laatst een nieuwe sportlegging besteld en die bleek ook zo'n butt scrunch te hebben (had ik niet gezien online) en deze bleek verassend fijn te zitten.
Geen mens die het ziet omdat ik altijd een lange top over mijn kont draag, maar doordat ie zo hoog zit zakt hij ook niet af.

Dus ik ben team butt scrunch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Marianneke schreef:
10-12-2023 20:38
Maar zit het ook comfortabel?

En het is dus heel belangrijk dat je billen er goed uitzien in de sportschool?

Ik heb deze trend helemaal gemist geloof ik, maar ik ben ook een oud wijf en ik loop gewoon hard buiten ipv dat ik iets in de sportschool doe. Ik heb dan ook nog niet zo'n broek in het echt gezien tijdens het sporten.


Die van gymshark zitten heerlijk,en die crunch valt reuze mee hoor
Ja ik vind dat mijn billen er best mooi uit mogen zien in de sportschool. Beter dan uitgezakt.
Ik ben 40 en mijn billen zien er prima uit,ook zonder scrunch. Train ik ook voor.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven