Buttcrack sportlegging

10-12-2023 19:51 119 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij mij op de sportschool lopen dus ontzettend veel vrouwen met zo'n buttcrack sportlegging. zo'n legging die eruit ziet alsof je billen hem aan het opeten zijn.
Ik voel me elke keer zo oud als ik er weer een paar zie en denk, kind doe een andere broek aan!
Volgens mij is de illusie dat het je kont groter zou moeten lijken maar ik vind het er persoonlijk uitzien alsof er mensen half naakt rond lopen, nu ben ik zelf niet echt preuts mijns inziens, maar wat vinden jullie?
Kan dit nou gewoon prima of zijn deze vrouwen allemaal ge-instagram brainwashed en lopen ze ontzettend voor lul?

Wat vind je van de buttcrack legging?

Totaal aantal stemmen: 146

Kan wat mij betreft prima (20%)
Verschrikkelijk, je loopt voor lul (80%)
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
10-12-2023 21:00
Er zit ook wel verschil in denk ik. Die van mij zitten niet helemaal in mijn spleet, zeg maar. Die heb je ook maar daar ben ik te oud voor.

Ik sport er overigens niet in verder 🤣
Die van mij ook niet,gewoon subtiel.
huisduif schreef:
10-12-2023 21:57
Niet mijn ding. Ik ga niet sporten om een man te scoren.
Zag laatst iemand speciaal nog even wat lipgloss op doen voor de start van de groepsles. Waarom?

Kan je hier wel een normale onderbroek onder aan of moet je per se een string dragen?
Ik heb ook ten alle tijde iets op mijn lippen. Niet om leuk te zijn maar ik vind dat comfortabel. En dat kan ook een lipgloss zijn en ja, dat wil ik liever op de lip dan er wat omheen dus kijk ik in de spiegel.
Net als een voor mij mooiere sportbroek, ik zie er gewoon graag zo leuk mogelijk uit, en heb al een man thuis.
Alle reacties Link kopieren Quote
Because schreef:
10-12-2023 21:03
Het heet een scrunch bum.

Op mijn sportleggings van gymshark zitten ze ook, maar bij mij geeft het helemaal geen effect. Ik zal hem wel te hoog optrekken (lekker over het buikje). En dan draag ik er een gewoon hemdje of T shirt erop.

Het zal mij echt boeien hoe mensen willen sporten. Mijn dochters dragen inderdaad zo'n broek met een soort sport bh als top en ik vind het prachtig staan!

Als mensen die dit dragen zich prettig voelen, wie ben ik om er wat van te vinden? Heb jij jezelf dit wel eens afgevraagd?
Mensen mogen van mij ook prima dragen wat ze willen, zou een saaie wereld worden anders. Maar bij dit dacht ik echt, wordt ik nou zo oud? ik vond het oprecht zo onflatteus, ik heb het niet over een klein crunchje, bij mij op de sportschool lopen ze echt met van die broeken die geheel in de naad verdwijnen waardoor het bijna naakt lijkt, iedereen mag dragen wat hij/zij wil, maar vroeg me gewoon af of dit een soort van nieuw normaal is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Ik heb oa deze legging.
Vind het best meevallen met de scrunch hoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
.
mis_poes wijzigde dit bericht op 10-12-2023 23:12
Reden: foute plaatsing
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
mano28 schreef:
10-12-2023 22:47
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou ik weet niet wat er mis gaat, ik plaatste een bericht met een linkje, blijkbaar kan dat niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
lemoos2 schreef:
10-12-2023 19:59
Zelf ben ik uit een eerder tijdperk. 2007 mag je gerust vervangen door 1997 dus ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden.

Afbeelding
:lol:


Ik kom nooit in de sportschool dus ik moest er op googlen en toen kwam ik uit op ordinaire TikTok filmpjes van echtgenoten die niet meer van hun buttcrack sportlegging dragende ega's konden afblijven :nut:
Dus ja, wat is het, sportlingerie? lol
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb nogal on-Hollandse billen, zeker gezien mijn leeftijd, dus mijn billen zien er al zo uit in sommige ‘normale’ broeken. Enerzijds ben ik blij dat ik niet van die vierkante pannenkoeken heb als veel van mijn mede-vijftigplussers, maar ik ga het er niet om doen. Wat een ander doet moet hij zelf weten :)
Ik zie juist een hoop uni-butts/luierkonten, dat vind ik dan weer minder, haha!
Alle reacties Link kopieren Quote
Because schreef:
10-12-2023 21:03
Als mensen die dit dragen zich prettig voelen, wie ben ik om er wat van te vinden? Heb jij jezelf dit wel eens afgevraagd?
Er is een tijd en plaats voor kleding. Als je bij de sauna gaat lunchen trek je een badjas aan. Als je in een all in resort gaat eten doe je dat niet in je bikini of zwembroek. En in de sportschool is een top + broek een goede outfit. Ik vind het provocerend als vrouwen in hele korte, strakke shorts en een bh rondlopen. Net als mannen met fladderende tanktops en niets verhullende broekjes. Zit je op zo’n apparaat tegen de contouren van iemands ballen of borsten aan te kijken, moet dat?
pinaco wijzigde dit bericht op 11-12-2023 07:04
1.47% gewijzigd
Ik heb er helemaal niets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Afbeelding

Het mag van mij wel wat gekleder dan dit.

En er zit wel een verschil tussen de scrunch van gym shark en de TikTok leggings. Dit gaat mij in de gym te ver:

Afbeelding

Bij deze broek gaat het om een ruche detail: https://nl.gymshark.com/products/gymsha ... brown-aw22
Daar kun je prima omheen kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pinaco schreef:
11-12-2023 06:45
Er is een tijd en plaats voor kleding. Als je bij de sauna gaat lunchen trek je een badjas aan. Als je in een all resort gaat eten doe je dat niet in je bikini of zwembroek. En in de sportschool is een top + broek een goede outfit. Ik vind het provocerend als vrouwen in hele korte, strakke shorts en een bh rondlopen. Net als mannen met fladderende tanktops en niets verhullende broekjes. Zit je op zo’n apparaat tegen de contouren van iemands ballen of borsten aan te kijken, moet dat?
Voor mijn idee is het juist steeds geaccepteerder om zelfs op straat crop tops te dragen die niet veel meer bedekken dan een bikini. Ik voel daarom het provocerende niet zo. Een bh is echt minder warm is dan een gewone top. Ik hoop dus dat dat de norm gaat worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een crop top is prima, een stukje buik is niet zo spannend. Maar dat is weer anders dan een bh.

Als een passende top te warm is (voor vrouwen en mannen) in de gym kan er beter ff naar de AC gekeken worden… :idee:
Alle reacties Link kopieren Quote
KamilleT schreef:
10-12-2023 23:29
Ik heb nogal on-Hollandse billen, zeker gezien mijn leeftijd, dus mijn billen zien er al zo uit in sommige ‘normale’ broeken. Enerzijds ben ik blij dat ik niet van die vierkante pannenkoeken heb als veel van mijn mede-vijftigplussers, maar ik ga het er niet om doen. Wat een ander doet moet hij zelf weten :)
Wat zijn vierkante pannenkoeken?
Pinaco schreef:
11-12-2023 07:03
Afbeelding
Dat ziet er uit als zo' n 'padded bra'.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh echt, iedereen moet dragen wat ie wil maar ik vind de broekjes op de laatste twee plaatjes echt een heel vreemd gezicht.
Persoonlijk heb ik ook geen kleine platte billen, ik draag in een sportschool ongeveer zoiets als op die foto van de eerste man.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou het zelf niet dragen maar om nou te zeggen dat iemand er naakt uit ziet, dat ook niet.
Ik vind het er inderdaad meer uitzien alsof iemand een voorgevormde bh op haar billen heeft.
Alle reacties Link kopieren Quote
noglangnietjarig schreef:
11-12-2023 07:28
Wat zijn vierkante pannenkoeken?
65+ billen
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn optie staat niet in de poll:

Ik kan me er echt niet druk om maken.
Alle reacties Link kopieren Quote
noglangnietjarig schreef:
11-12-2023 07:28
Wat zijn vierkante pannenkoeken?
Dat is zo'n lange platte kont die veel Nederlandse vrouwen van 60+ hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Inelly schreef:
11-12-2023 07:13
Voor mijn idee is het juist steeds geaccepteerder om zelfs op straat crop tops te dragen die niet veel meer bedekken dan een bikini. Ik voel daarom het provocerende niet zo. Een bh is echt minder warm is dan een gewone top. Ik hoop dus dat dat de norm gaat worden.
Dat vind ik dan weer zo'n onzin. Mannen houden ook gewoon een shirt aan. Zó verkoelend is een blote buik nou ook weer niet, dat doen vrouwen echt alleen om er lekker uit te zien (en dat mag natuurlijk, maar haal er geen bullshit argumenten bij).
apppie schreef:
11-12-2023 12:06
Dat is zo'n lange platte kont die veel Nederlandse vrouwen van 60+ hebben.
Past prima bij de kale kruin en bierbuik die veel nederlandse mannen van 60+ hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind t vreselijk. Ja iedereen moet zelf weten.

maar bij zoiets als dat grijze ding hier boven krijg ik t idee dat ze haar broek vergeten is.
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven