Schoonmaken is sporten ; )

29-04-2024 23:20 69 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zelf heb ik niks met sporten, of dansen en schoonmaken moeten ook een sport zijn ; )
Ik werk al jaren in de Thuiszorg en dat is flink aanpoten, dus zonder sporten heb ik een gespierd lichaam.
Dus daarom snap ik niet dat mensen geld betalen voor een hulp, ik zie mijn werk als een betaalde sport:P
Als je een hekel hebt aan schoonmaken en sporten leuk vindt dan heb ik niks gezegd.
Maar anders is het win win toch, je bespaart geld en krijgt een afgetraind lichaam.
tweeling wijzigde dit bericht op 01-05-2024 20:45
0.21% gewijzigd
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wissewis schreef:
30-04-2024 00:09
Met dank aan al die mensen die poetsen haten heb jij én een job én moet je geen fitness-abonnement betalen :-).

Ik haat poetsen en ik haat sport. In welke categorie val ik nu?
Geen idee. Maar misschien heb je van nature een gespierd lichaam?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit is echt onzin.

Ik heb het vaker gehoord maar het is dikke vette kul. Poetsen is geen sporten, ik spreek uit ervaring.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Inderdaad onzin. Een afgetraind lichaam van alleen schoonmaken is flauwekul. Een gespierd lichaam krijg je door heel goed op je voeding te letten i.c.m. allerlei krachtoefeningen en cardio. En dat dan jarenlang.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jufjoke schreef:
30-04-2024 10:47
BespaarT
Bedankt ik heb het aangepast :)
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wissewis schreef:
30-04-2024 00:09
Met dank aan al die mensen die poetsen haten heb jij én een job én moet je geen fitness-abonnement betalen :-).

Ik haat poetsen en ik haat sport. In welke categorie val ik nu?
Er zijn geen categorieën ; )
Ik werk voor de Thuiszorg hé, die mensen vinden het juist erg dat ze het zelf niet meer kunnen, maar het is idd gratis fitness :P
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren Quote
dianaf schreef:
30-04-2024 08:19